Openingsfeestje bij muziekvereniging

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Drive inn tnt
    • Sep 2003
    • 1082

Ziet er strak uit. Mooie spulletjes.
    Leuk ook met die gevlogen topjes, is weer is iets wat anders.
    Over veiligheid etc zal ik maar niet beginnen, word al genoeg gedaan las ik.
    Vette boksuh meneer

[FONT=Verdana]Licht is sneller dan geluid, daarom zien veel mensen er intelligent uit, tot je hen hoort spreken.[/FONT]

Comment

• beyma
      • Oct 2002
      • 1614

Het is zeker een nette show, ik ga ook niet meer praten over de ophanging van je toppen, wat mij wel meteen liet schrikken was (foto1) DE VOOROVER HANGENDE TRUSS op die zo te zien "home-made" truss adapter !!!

Daar zou ik de aller hoogste preoriteit aan geven om dat dus echt beter te doen, dit kan elk moment knikken en dan kan je 100 safety's aan je toppen en parren maken, naar beneden komt het zeker dan......

Ik zou aan de onderkant van die adapter een driehoek maken (aan beide kanten) van metaal strip 6x40 en dan onder 45 graden , de lengte moet zo lang zijn dat je onder die pijp klem komt....
      Daarna even een spuitbusje verf erover en dan zit dát in ieder geval beter, en dan de rest aanpakken !!!
      Last edited by beyma; 05-03-06, 01:24.
      Een feest is pas een feest als de politie is geweest.....

Comment

• Outline
        • Feb 2006
        • 1434

Is volgens mij gewoon een fabrieksadaptor! Maar die truss hangt duidelijk voorover. Omdat de speakers aan de voorkant van de truss hangen waardoor deze niet goed (=schuin) belast wordt. Dus,,,

Comment

• LJKEVIN
          • Dec 2005
          • 426

Gewoon fabrieksadaptor idd...
          Avolites - GrandMA - Martin - Robe - Clay Paky

Comment

• beyma
            • Oct 2002
            • 1614

Originally posted by LJKEVIN
            Gewoon fabrieksadaptor idd...
            Nou , ik zou dan toch echt kiezen om er minder last op te zetten, of er één zelf te maken, want dit is echt pisbakken ijzer !!

Comment

• LJKEVIN
              • Dec 2005
              • 426

VOOR DE DUIDELIJKHEID IK WERK NIET VOOR OF SAMEN MET JAMM EVENTS!!

ALS HIJ HET ZO DOET.. GEEN PROBLEMEN MEE,
              VERSTANDIG..??

DAT MAG JE ZELF BEPALEN:d

Comment

• Outline
                • Feb 2006
                • 1434

Beyma, even lezen en foto kijken! Wantie truss hangt duidelijk voorover. Omdat de speakers aan de voorkant van de truss hangen waardoor deze niet goed (=schuin) belast wordt.

Comment

• beyma
                  • Oct 2002
                  • 1614

Ja dat dat had ik gelijk al gezien, vandaar m'n reply daarover...

Maar omdat hij dus vierkante truss gebruikt zal het verdelen van een last altijd wel een probleem worden ! (driehoek kan je appex down hangen en dan zit je netjes in het hart met de belasting)

Vandaar weer m'n reaktie "maak die adapter sterker dan hij nu is", en dan zal er vast wel weer iemand beginnen over keuringen en verzekeringen, maar als je het gewoon echt sterk maakt, hoeft het nooit zover te komen dat je een verzekeringsman nodig hebt !!!

Comment

• LJKEVIN
                    • Dec 2005
                    • 426

verder.. is versterkers openschroeven en ff flink doorblazen ook geen overbodige luxe..

Comment

• bosie
                      • Oct 2006
                      • 10

Originally posted by LJKEVIN
                      verder.. is versterkers openschroeven en ff flink doorblazen ook geen overbodige luxe..
                      wordt erg moe van je, laat is iets van je zien !!!!
                      Thats The Funky Shit :)

Comment

• vasco
                        • Oct 2003
                        • 2567

Originally posted by bosie
                        wordt erg moe van je, laat is iets van je zien !!!!
                        Ehhmm, Bosie, welkom op het forum.
                        Je komt zelf net kijken op het forum dus misschien iets minder hard blazen naar andere lijkt mij gepast want wie ben jij dan wel?
                        Daarbij, waarom dit oudere topic op de man spelent een kick geven?

Als ik op het forum rondkijk vandaag wordt ik nu al heel erg moe van jou namelijk.
                        Als je niks te melden hebt reageer dan gewoon niet (of wil je snel in rang stijgen met zoveel mogelijk posts plaatsen).
                        Last edited by vasco; 30-10-06, 13:31.

Comment

• jans
                          • Feb 2003
                          • 869

Originally posted by beyma
                          Ja dat dat had ik gelijk al gezien, vandaar m'n reply daarover...

Maar omdat hij dus vierkante truss gebruikt zal het verdelen van een last altijd wel een probleem worden ! (driehoek kan je appex down hangen en dan zit je netjes in het hart met de belasting)
                          Volgens mij, en ik baseer dit op technische gegevens van prolyte uit 2003, moet triangle truss ook met de apex down aan beide top chords belast worden en niet alleen aan de onderste waarbij de maximale belasting maximaal 90% van de oorspronkelijke maximale belasting.
                          Mochten deze gegevens achterhaald zijn dan hoor ik dit graag, met een goede onderbouwing natuurlijk.
                          Eindelijk begint mijn website vorm te krijgen

Comment

Working...