Duitse Boxen!

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Dj-Sjors

Duitse Boxen!

Ik heb een vraagje ik ben van plan deze set boxen te kopen: http://cgi.benl.ebay.be/ws/eBayISAPI...hippingPayment

heeft een van jullie hier ervaringen mee?

Dj Sjors
  • Dr. Edie
    • May 2003
    • 671

Kan je niet beter één topic houden?

Nja, dit setje zullen weinig mensen in bezit hebben hier, of gehoord hebben.. Voor het geld denk ik niet dat je 3 echte hogetonen drivers mag verwachten, gevoeligheid zal wel erg laag liggen.. Maar het zijn allemaal "denk ik's".. Eens luisteren gaan, i.p.v. blindelings kopen lijkt me beter.

Overigens zou ik voor het geld veel liever 2 leuke toppen kopen, bassen komen wel later.. toch?
    Mit freundliche grube,

Edie

Comment

• keenoncoolstuff
      • May 2003
      • 695

[sarcasme-mode]Dit lijkt me nu echt een geweldige set! 3 piëzo-knettergevallen en "door de uitgekiende techniek kan de hele set op één 2ch-versterker worden aangesloten. Geen crossover nodig, want het scheidingsfilter is al ingebouwd. Als dat niet handig is...??? En een EQ heb je hierdoor al helemáál niet meer nodig... En dat alles met 28-dagen-niet-goed-geld-weg-garantie!"[/sarcasme-mode]

Oftewel: Ik denk dat je voor 369 Euro + verzendkosten ergens anders véél meer openhaardhout krijgt.

Durch die ausgefeilte Weichentechnik können Sie die komplette Anlage an einer 2 Kanal Endstufe betreiben. Je Kanal wird ein Woofer angefahren, vom Woofer gehen Sie dann einfach mit einen PA Kabel zum jeweiligen Topteil. Die Weiche für Bass und Top sind beide im Woofer eingebaut. Es ist also keine separate Aktivweiche oder ein Equalizer mehr nötig. (Was bei manch anderen Sets nicht der Fall ist)
      Last edited by keenoncoolstuff; 09-01-06, 22:03.
      All of life’s problems can be solved with two things: duct tape and WD40.
      If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. If it doesn’t move and it should, you need WD40.

Comment

• Dj-Sjors

Wat voor merk is het eigenlijk wou ik ook, nog even vragen was ik nog niet achter.

Comment

• 4uss
          • Aug 2005
          • 578

Wat ik vooral handig vind is dat de toppen dit keer naar boven staan ipv naar beneden (het HK DuoTilt, maar dan de andere kant op)... zodat je publiek geen geluid heeft enzo...
          Nee dit lijkt me niet iets om echt je geld op in te zetten...

Wat ik ook apart vind (en een slechte verkooptruc wat mij betreft) is dat op één keer na alle vermogens in muziekvermogen zijn genoemd... en dat is denk ik niet iets waar je op af kunt gaan. Er staat één keer een vermogen van 2x600Watt RMS genoemd, en als ik dit combineer met de titel (2800 watt) dan... kom ik niet op een berekening uit waarbij 600x nog iets 2800 is. Maar dat kan aan mij liggen.

[FONT=Arial]Maar volgens mij heb je zelfs met een stelletje DAP-speakers méér kwaliteit in huis... Dus... ik zou het toch afraden, of je moet de set echt kunnen beluisteren, maar als die meneer zegt dat je geen EQ nodig hebt en dat soort dingen, dan weet ik niet of hij ooit verder is gekomen dan zijn speakertjes van de computer.[/FONT]

[FONT=Arial]Tenzij je echt alleen maar loze herrie wilt maken met de speakers zou ik toch echt iets anders gaan uitkiezen.[/FONT]
          [FONT=Arial][/FONT]
          @DJ-Sjors: Volgens de titel van de advertentie betreft het het merk [FONT=Arial]Querton. Als ik zoek op Google kom ik alleen maar Querton-speakers tegen op... jawel... ebay.[/FONT]

Comment

• keenoncoolstuff
            • May 2003
            • 695

Originally posted by 4uss
            Volgens de titel van de advertentie betreft het het merk [FONT=Arial]Querton. Als ik zoek op Google kom ik alleen maar Querton-speakers tegen op... jawel... ebay.[/FONT]
            Geinig: als je Querton opsplitst in de duitse woorden "quer" en "Ton" dan betekent het in het ABN iets als "staat haaks op geluid".
            En als ik die set zo zie is dat misschien wel de beste omschrijving voor deze meuk. Uit de tekst bij de veiling maak ik op dat het gewoon eigenbouw is, naar voorbeeld van bestaande kastontwerpen.
            All of life’s problems can be solved with two things: duct tape and WD40.
            If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. If it doesn’t move and it should, you need WD40.

Comment

• Watt Xtra
              • Oct 2004
              • 1119

koop voor dat geld eerst een stel "leuke" goede fullrange speakers!! Waarmee ga je dit brandhout vervoeren? Met een stel plastic oem kasten produceer je waarschijnlijk net zoveel geluid en dan klinkt het ook nog eens beter. En die kun je in je fietskar plaatsen!! voorbeelden zijn: K115, ADJ, LD, Alto, KB215, noem maar op, maar de zoekfunctie bied uitkomst
              JBL, Labgruppen en DVX, verder heel veel LED verlichting, lekker milieuvriendelijk :D

Comment

Working...