Raveland

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • DJ_marc
    • May 2004
    • 130

Raveland

Heey

Ik ben een beginnende drive in show. en heb ondertussen al wat leuke dingen alleen heb ik nog geen goede boxen set. Nu heb ik deze zien staan.
    [CENTER][/CENTER]
    Is dit een goed set om mee te beginnen. Het is voor kleine feesten zo tot de 250 man niet meer. is het merk een goed merk?. Koop ik nu niet iets en wat over 1 jaar al van ellende uit el kaar valt?.

Groetjes Dj Marc
    Marc {The Soundboys}
  • GoTMoRe
    • Aug 2005
    • 350

Ik geef je 1x spelen met dat ding en dan dondert hij van ellende uitmekaar.

Als je serieus bezig wilt gaan koop dit dan asjeblieft niet, en koop gelijk wat goeds plaatsvan dat je volgende week weer wat nieuws moet kopen! hooi je alleen maar geld weg netzo als ik.. ( kom nu aan met mn 3e set speakers, in 1 jaar, en ditkeer wordt het wel van een goed merk die zeker 5jaar kunnen uithouden! )

En 250man redt je al helemaal niet..

Wat is je budget als ik vragen mag?
    lala..

Comment

• DJ_marc
      • May 2004
      • 130

Me budget is niet meer dan 200 euro en ik heb al versterkers.
      Wat is dan wel een goed set of goede boxen.?
      Marc {The Soundboys}

Comment

• MarkRombouts
        • Jan 2005
        • 1391

met een budget van 200 euro vragen om een kwalitatief goede set om maarliefst 250 man van geluid te voorzien ?

dit gaat in mijn ogen nooit lukken.

ik heb sinds kort een HK elias setje en ben er nog niet van overtuigd of ik daarmee de 250 man ga halen. deze set kost ongeveer 3200,00 en is daarmee dus ruim boven je budget

Comment

• djjef
          • Sep 2004
          • 40

Kijk naar dit soort merken geen conrad spul alstublieft, leuk voor in je huiskamer maar als je echt een beetje onroad wil gaan begin dan alstublieft niet hier meer

Vriend van mij heeft die troep ook nou het klinkt voor geen meter en het valt van elende uit elkaar

Merken,

Dap
          Behringer
          Cerwin Vega
          HK Audio
          JBL
          Mackie
          Phonic

Dat zijn de beginers merken suc6

Gegroet Jeff
          Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd....

Comment

• GoTMoRe
            • Aug 2005
            • 350

Originally posted by MarkRombouts
            met een budget van 200 euro vragen om een kwalitatief goede set om maarliefst 250 man van geluid te voorzien ?

dit gaat in mijn ogen nooit lukken.

ik heb sinds kort een HK elias setje en ben er nog niet van overtuigd of ik daarmee de 250 man ga halen. deze set kost ongeveer 3200,00 en is daarmee dus ruim boven je budget
            Ikzelf ben bezig met een setje EAW LA118z baskasten en FR192z tops bijmekaar te krijgen, met nodige versterking. Kosten? zon kleine 10.000, is 2jaren plan..

en ik denk dat 250man daar wel mee moet lukken..Maar veel meer denk ik ook weer niet..
            lala..

Comment

• lifesound
              • Apr 2003
              • 1052

ik vraag me af wat dit onderwerp in het "Live forum - foto's" doet?
              Hoort dit niet in het "Drive In" forum thuis ...

Comment

• jaspertje
                • Dec 2005
                • 229

ik heb zelf een soord gelijk setje aleen dan niet van corad en iets duurder
                merk: proel
                ook top en bass
                koste 1500 euro

mvg jaspertje
                sorry van de typfouten ben dyslecties

Comment

• TARGET

Doe jezelf en ons een plezier, koop dit spul niet, leuk voor je verjaardag in de huiskamer maar meer ook niet...

Ga flink sparen, lees veel en doe als je wat meer te besteden hebt wederom een vraag 'welke luidsprekers moet ik hebben??' en je zult zien dat je beter geholpen wordt.

Hier kunnen we nix serieus van maken.

Succes!

Comment

• Break the silence
                    • Feb 2005
                    • 50

voor 200€ kan je misschien net wat achtergrond geluid van slechte kwaliteit voorzien voor 250 personen ...

Een versterker heb je al? Wat voor iets? Niet dat we je veel kunnen helpen want voor 200€ heb je nauwelijks 2 kleine topjes...

Comment

• hokkie
                      • Oct 2005
                      • 15

Vertel eerst us wat voor versterker je hebt vermogen enz.

Ga op zoek op marktplaats ofzo om iets goedkoop te vinden met een beetje vermogen nieuw kopen krijg je daar niks goed voor tip spaar door.
                      Of vraag het aan sinterklaas
                      Zou degene met die fiep de zaal wille verlaten

Comment

• jaspertje
                        • Dec 2005
                        • 229

raveland zijn leuke speakers voor huiskamer feestje met 25 man

mvg jaspertje

Comment

• Dr. Edie
                          • May 2003
                          • 671

Het zal wel een skytec ampje zijn (ook zo begonnen...) waarmee ik ooit dacht makkelijk de JBL SF25's mee aan te sturen

Ik zou die 200 Euro niet uitgeven, gewoon sparen.. Haal ergens wat HiFi speakers vandaag, misschien heeft je pa wat op zolder staan..

Bovendien ga jij echt voorlopig geen feesten doen voor 250 man, anders had je ook wel het budget ervoor om goede apparatuur aan te schaffen.

Raveland is natuurlijk niks om serieus mee om te komen, gevoeligheid van niks, kwaliteit van niks én natuurlijk een geluidskwaliteit van niks. Het enige wat enigsinds gaan zijn die dubbel 18" baskasten, maar die zijn behalve erg lomp ook nogeens erg goedkoop qwa afwerking en componenten (wat wil je voor 't geld..) en dan die led's erin

200 Euro kan je misschien 2de hands nog een setje oude Peavey's ofzo met geluk uithalen, máár de vraag is of je versterker het trekt.

De Dap MC15's zijn wel aardig om mee te beginnen, en binnen je budget.
                          Mit freundliche grube,

Edie

Comment

• jaspertje
                            • Dec 2005
                            • 229

ey
                            ik zou ook gaan voor de mc 15 of mc 12
                            komt voor het geld redelijk geluid uit

mvg jaspertje

Comment

• DJ_marc
                              • May 2004
                              • 130

Dus dit is wel een goed set tot 75 man. :P of gewoon voor klene groepen???

Groetjes Marc
                              Marc {The Soundboys}

Comment

Working...