Museumnacht

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Bartje
    • Jun 2005
    • 95

Museumnacht

Hieronder heb ik een link geplaatst waarop de foto's te zien zijn van de museumnacht 2005, dit "event" heb ik voorzien ven geluid.

er waren: 1 dj met zijn eigen app.,

2x Pioneer Djv-x1
    1x Pioneer Djm-600

Verder waren er een Rap groep, Brakedance groep, streetdance groep en een buikdanseres.

gebruikte app.

2x Peavey Eurosys 500 XT
    4x Peavey Eurosys 500 XT sub
    2x Dynacord 12-3

2x Crown XLS 602
    1x C-Audio ST600
    1x Peavey PV1200

3x Sennheiser SKM 500 (inhuur)
    1x peaver RQ2318 mixer
    1x randapp.
    2x D.i. (Monacor dib100)

p.s. de foto's zijn niet al te groot i.v.m. de ruimte.

Wie kan mij nog handige tips geven wat ik kan verbeteren, of wat juist goed is.
    heb het maar bij drive inn gezet kan zonodig verplaatst worden naar...

de zaal was nogal een galmhal daarom heb ik gekozen voor de extra luidsprekers.
    tip koop een 31 band eq is niet meeer nodig de spaarpot is daar aan het werken.
    Lees goed na je geen woorden overgeslagen hebt.
  • Airwave
    • Dec 2005
    • 71

Ziet er zéér deftig uit, alleen had ik het versterkerrack en microantennes bij de PA-tafel bijgezet, ze staan daar een beetje verloren bij die boxen en het presenteert niet echt. Bovendien kan je dan beter je versterkers in het oog houden (ivm met pieken).
    Airwave S&L
    Cause we are different...

Comment

• SpaceyDeeJ
      • Sep 2001
      • 876

Hoi,

toch lachen dat museum en muziek op deze manier samen gaan, meestal moet het stil zijn in een museum
      Ik zou nog een net doekje om de tafel heengooien, dan kun je meteen de amprack onder de tafel kwijt. Heb je en minder zooi in het zicht en toch oog op je amp rack als er wat mis gaat of zo ?

En ja, als recht geaarde lichtnicht mis ik wat lampjes... op die manier had je de zaal misschien wat leuker kunnen aankleden... of zie ik wat over het hoofd ?
      cheers,

DeeJ

zohee pappie, die tafel van die meneer is echt wel groot

Comment

• Bartje
        • Jun 2005
        • 95

@airwave die versterkers verplaatsen naar de FOH zal ik maar zeggen ging bijna niet en deze opstelling zou ik zo weer gebruiken, vooral i.v.m. het kabelwerk die versterkers laten pieken is ook wel moeilijk de dj ging eerst over mijn mengtafel en vanuit daar kan ik zien wat ik uitstuur (zou het signaal ook nog eerst over de limiter kunnen sturen maar heb ik niet gedaan).

@SpacyDeej die tafel is een goed idee moet ik de volgende keer aan denken is wel netter! goede tip!
        Ja licht ben ik 200% met je eens heb ik ook al aangegeven daar. probleem 1 was het budget en probleem 2 de stroomvoorziening. ze zouden het de volgende keer (jaar) menemen en dan eventueel een beetje verlichting te plaatsen.
        Lees goed na je geen woorden overgeslagen hebt.

Comment

• rene.derksen
          • Feb 2004
          • 649

Inderdaad, een net 4-barretje tegen de muur met wat sjieke kleurtjes deed het al goed Maargoed, ziet er verder wel oké uit, er valt ook niet veel op of aan te merken met zo weinig []
          Licht is altijd zwaar.

Comment

Working...