Kerstgala

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Xtreme18
    • Aug 2005
    • 53

Kerstgala

Hoi mensen,
    '
    zoals belooft fotos van het kerstgala waar ik moest draaien. (link= www.xtremeshow.nl dan naar fotoboek/kerstgala)kreeg het helaas even niet op ene nadere manier geplaastst hier. Het zijn er niet veel, maar je kan denkik wel ongeveer zien wat erhangt.

Apparatuur:

2x MAC Krypton 250
    2x Ypoc movinghead
    4x American deejay scanners
    2x sixbar
    1x fourbar (blind effect)
    4x losse par
    1x laser 80mW groen
    1x stroob 1500 watt
    1x spiegeilbol 50cm

en wat geluid uiteraard.

Laat je reacties/opmerkingen maar komen :-D
  • spd
    • Jun 2005
    • 68

Misschien eerst je site goed laten werken? Bij mij doet hij het bar en bar slecht!

Comment

• soundcheckfrits
      • Jan 2005
      • 455

site werkt perfect, maar kan nergens in je fotoboek ''kerstgala'' vinden

maar directe link zal ookwel zo fijn zijn
      de groeten SCF

Hebt u last van de Krypton?? Gebruik de ''Krypton eliminator ''

Comment

• DanoKK

Waar is Kerstgala ?????!

Comment

• DanoKK

citaat:Geplaatst door DanoKK

Waar staat Kerstgala ?????[)]

Comment

• spd
            • Jun 2005
            • 68

citaat:Geplaatst door soundcheckfrits

site werkt perfect, maar kan nergens in je fotoboek ''kerstgala'' vinden

maar directe link zal ookwel zo fijn zijn
            Bij mij kreeg ik steeds op zijn site foutmeldingen dat de pagina's offline waren. Misschien was hij er toen ook wel mee bezig.

Comment

• Xtreme18
              • Aug 2005
              • 53

Sorry mensen, de site klopte idd niet helemaal. DE fotos staan nu wel goed online. Foutmeldingen op de site zelf heb ik nog niemand over horen klagen :-S.
              Hij staat gewoo goed online....

Gr.

Comment

• soundcheckfrits
                • Jan 2005
                • 455

leuke opstelling van de drive-in. Maar hoezo hangen je kryptons zodicht bij die spiegelbol??? is dit niet beetje teveel van het goeie??

enne dit lijkt me ookniet zo lekker (statief onder truss)

enne oja je hebt wel een boel rook gebruikt, of lijkt dit aleen zo op de foto's

enne welke sturing heb je gebruikt voor dit alles??
                de groeten SCF

Hebt u last van de Krypton?? Gebruik de ''Krypton eliminator ''

Comment

• Xtreme18
                  • Aug 2005
                  • 53

Tsja, we hadden een aantal maten doorgekregen van de klant. Op deze maten (een klein beejte minder ruimte gbruikt zeg maar) heb ik ons lichtplan gemaakt. DIt zag er heel anders uit. HIj vroeg perse om een spiegelbol...dus ja, dan hang je die tog ergens nog maar even op he.
                  Door dit probleem stond dus ook dat statief eronder inplaats van een vmb-074. Die paste er dus niet onder ivm de muur.

En alles aangestuurd hmm, begin maar niet te lachen...
                  3 scene setters

1x voor de parren
                  1x scanners/laser
                  1x movingheads...

Comment

• djnoegi
                    • May 2005
                    • 40

Ik vind de decoratie van deze klus zeer stijlvol. Maar dit hebben jullie waarschijnlijk niet gedaan? Ik vindt dat alles nogal krap op elkaar staat. Zeker het licht in je truss. Zoals je zelf reeds zei had je weinig plaats. Ik heb je discussie van "Alweer prijs" ook gevolgd. Ik vind om zo een mooi budget te hebben en daar drie budgetcontrollers te moeten zetten toch niet kunnen. Voor zo een budget zou je toch een betere tafel kunnen huren?

Comment

• Watt Xtra
                      • Oct 2004
                      • 1119

gaat het om de tafel, afhankelijk van het budget?? ik geloof niet dat de opdrachtgever zich daar druk om zal maken. Ik dit soort gevallen gaat het lijkt mij om de uitstraling, aankleding en afwerking. En dat had zeker wel beter gekund, maar anderzijds, wanneer de opdrachtgever tevreden is zo, waarom meer geld uitgeven?
                      Maar je schrijft dat er een ander statief onder moest omdat er verkeerde maten zijn doorgeven, bij dit soort klussen misschien van te voren gaan kijken? En met zo'n budget misschein wel een paar meter extra truss inhuren zodat je een nette carre kunt maken. Apparatuur ziet er netjes uit alleen ben ik persoonlijk geen fan van grote naamborden en stickers op alle cases, luidsprekers enz. Doet zich een beetje te speels voor zo. Een net "zuiltje" zwarte speakers had netter gestaan.
                      JBL, Labgruppen en DVX, verder heel veel LED verlichting, lekker milieuvriendelijk :D

Comment

• Xtreme18
                        • Aug 2005
                        • 53

de decoratie was inderdad niet doro ons gedaan. Zag er wel gaaf uit, maar dat hing er al. Wat betreft de controllers, zelf hebben wij niet zoveel ervaring met inteliggent licht, dus waarom dan een pearl of wee tik veel hurne, als het hier ook mee kan. hadden 12 programmas per effect, meer als voldoende...werkte perfect. Wat betreft, de statieven en truss...

Er zouden vmb-074 onder komen. Helaas door de ruitme, te dicht bij de muur, paste die statievne er niet mee ronder. we hadden ook al extra truss bij ons maar geen 90 graden hoeken. Vandaar dat een carre helaas niet echt mogelijk was

Comment

• DJ_matthias
                          • Jun 2005
                          • 620

waar staan die fotos?
                          dit is alles wat ik vind in de fotoboek

12 Februari 2005 De Waard te Bergambacht. Xtreme Night 3.
                          29 April 2005 De Waard te Bergambacht. Xtreme Night *Orange edition*.
                          21 Mei 2005 De Waard te Bergambacht. Bab in Actie feestavond.
                          11 Juni 2005 De Waard te Bergambacht. Xtreme Night * Summer edition*. K
                          5 November 2005 De Waard te Bergambacht. Xtreme Night * Back again*.

kijk ik nu scheel of wat? of staan ze er echt niet bij...

EDIT: ok RM en vernieuwen... het is opgelost! bedankt ahmed
                          we had a light designer once, but he went mad so we shot him.
                          Now he's a light of a diffrent kind, one of ***'s little gobo's in dimmer heaven!

Comment

• Ahmed Al Dayri
                            • Oct 2005
                            • 354

citaat:Geplaatst door DJ_matthias

waar staan die fotos?
                            dit is alles wat ik vind in de fotoboek

12 Februari 2005 De Waard te Bergambacht. Xtreme Night 3.
                            29 April 2005 De Waard te Bergambacht. Xtreme Night *Orange edition*.
                            21 Mei 2005 De Waard te Bergambacht. Bab in Actie feestavond.
                            11 Juni 2005 De Waard te Bergambacht. Xtreme Night * Summer edition*. K
                            5 November 2005 De Waard te Bergambacht. Xtreme Night * Back again*.

kijk ik nu scheel of wat? of staan ze er echt niet bij...
                            rechtermuisknop, vernieuwen

Comment

• Croock
                              • Mar 2004
                              • 29

Ik ga er ook van uit dat je truss aan de onderkant op verzwaarde base-plates staat, want anders staat het naar mijn mening wel een beetje onstabiel, vooral wat betreft het risico met naar voren vallen.

Comment

Working...