Drive-In-Show

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • DjSjors

Drive-In-Show

Hier mijn drive in show www.sjorslichtengeluid.tk (apparatuur)

ik wil ff weten wat jullie er van vinden en wat beter kan en wat ik dan het best zou kunnen kopen

p.s. ik heb niet zo veel geld te besteden.
  • Get-Right
    • Apr 2005
    • 24

Waar gebruik je in ***snaam een radio en een casettedeck voor bij een drive-in show? [:0]
    Moet dat écht zo?

Comment

• goldsound
      • Jan 2003
      • 429

Klant bij Conrad :P

Even serieus, ik zou zoals Get-Right al zei de tuner weglaten.
      Hebben de JVC boxen een klanktechnisch toegevoegde waarde aan deze set?
      Zoek en gij zult vinden, vindt gij niet dan is het zoek

Comment

• jorritje
        • Sep 2003
        • 143

Wat moeten we ervan zeggen. We willen foto's zien van de show. Maar als ik de site bekijk is het niet veel soeps om eerlijk te zijn dit is de zoveelste 14 jarige ik snap dat je best doet maar als ik alleen al de lijst lees is het volgens mij een zooitje. zoals op je site onder nieuws is een beetje onbelangrijk he dat de bezoekers teller er weer op staat. nieuws is als je heb uitgebreid dat is nieuws. Maar laat eerst wat foto's van je meubel zien hoe het is ingebouwd dan kunnen we meer zeggen.

Groetjes

Comment

• DjSjors

Het gaat togh niet om mijn site maarj om de spullen en wat ik daar voor het beste kan kopen en ik zou binnenkort wl ff mun discomeubel er op zetten.

Comment

• soundproducer19
            • Nov 2004
            • 7

ik zou eerst beginnen met een goede versterker en een nieuw paar luidsprekers. Dan heb heb je tenminste een goede set om te beginnen.

Comment

• DjSjors

jah dat is het probleem weet niet welke boxen ik moet kopen :|

Comment

• DJP-BIM
                • Jan 2004
                • 289

citaat:Geplaatst door DjSjors

Het gaat togh niet om mijn site maarj om de spullen en wat ik daar voor het beste kan kopen en ik zou binnenkort wl ff mun discomeubel er op zetten.
                ik zou tevens even langs de boekwinkel gaan om een nl-talig woordenboek aan te schaffen, en daarna even de zoekmachine te gebruiken met de tekst nieuwe geluidset etc. etc.

bimshowequipment.nl

Comment

• timleurink
                  • Mar 2005
                  • 121

Wat zijn jullie een stelletje trieste lui. Kijk even naar de leeftijd van deze jongen.. Ik vind dat hij heel erg leuk begint en het is belangrijk dat jezelf tevreden met je apparatuur bent. Wil je deze jongen dure speakers en versterkers gaan aanpraten? Hou toch op.. waar begonnen jullie mee toen je 14 was..

Ik zou zeggen ga zo door en het grotere werk komt wel als je ouder bent..

Groeten Tim

Comment

• Drive inn tnt
                    • Sep 2003
                    • 1082

Ja sorry hoor, maar weer de zoveelste. Naja ga zo door koop goed spul en misschien met veel geluk etc kom je er wel.
                    Vette boksuh meneer

[FONT=Verdana]Licht is sneller dan geluid, daarom zien veel mensen er intelligent uit, tot je hen hoort spreken.[/FONT]

Comment

• @ndrew
                      • Jun 2005
                      • 220

die site doet het niet bij mij
                      <laat het maar draaien>

Comment

• Upgrading your system
                        • May 2003
                        • 1684

begin is leuk, je hebt een site, Natuurlijk het 1 en ander op aan te merken, maarja.

kijk, ik zou beginnen om eerst de hele site op orde te brengen vóór je overal copyright onder gaat zetten.
                        punt 1: het is niet relevant, laat een indruk achter van: die probeert belangrijk te doen. dit is alleen relevant wanneer je praat over teksten die interessant zijn voor andere mensen om over te nemen en hieraan meerwaarde ondervinden.

deze tekseten, hoe goed bedoeld ook, kan iedereen verzinnen, dit is niet echt diefstal gevoelig zeg maar

punt 2: Je hebt hierop geen copyright. hoe ga je dat aantonen als een ander de text opeist??
                        nogmaals: niet relevant dus.

kijk eens goed naar je materiaal, noem dit op je site niet domweg "spul" dit staat ongeinteresseerd en is dus niet goed voor je imago.
                        praat over materiaal als je alles op 1 hoop wil noemen..

verder zorgen dat je nette foto's op het net zet, liever 5 mooie en duidelijke, dan 50 met ruggen erop en bewogen foto's

verder veel suc6 verder en als je nog vragen hebt kan je altijd bij ons terecht
                        Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.

Comment

• hugovanmeijeren
                          • Oct 2004
                          • 1436

Site technisch gezien:

*Neem een .NL domeinnaam
                          *Geen reclame erop zetten
                          *Gastenboek eraf doen
                          *Eventueel links er ook af doen
                          *Netjes contact formulier maken

*Lijstje met voorwaarden even netjes in een te downloaden PDF bestandje zetten.

*Betere Foto's van je apparatuur nemen:
                          Serieus, voor elke kleur lamp een andere foto. En als je een keer een ander kleurje voor doet, plaats je een nieuwe foto??
                          Gewoon een paar mooie indruks foto's doen.
                          Wil je foto's van alle apparatuur is prima (heb ik zelf ook) maar doe dan duidelijke foto's waarop je precies kunt zien wat het is en waarvoor je het gebruikt (mooie tekst erbij met mogelijkheden!).

Apparatuur technisch gezien:

Je hebt al het een en ander, zaak is het om langzaam de apparatuur te vervangen voor betere/geavanceerdere; een goede manier is kwalitatief goed materiaal 2e Hands te kopen in plaats van slechte apparatuur nieuw.

Succes!

Groeten Hugo
                          Renkus-Heinz, das geen pasta saus, maar zit wel knor!

"Non omnes qui habent citharam sunt citharoedi" Varro

Comment

• DjSjors

site is nu ff vernieuw naar aan leiding van alle tips: www.sjorslichtengeluidt.k

Comment

• dj_bob
                              • Aug 2005
                              • 112

even over dat copyright om misverstanden te voorkomen:
                              je mag overal waar de wilt op je eigen site © achter zetten;
                              of het nodig is of niet[]

Comment

Working...