Is dit je eerste bezoek aan het J&H Licht en Geluid forum? Neem dan de veelgestelde vragen (FAQ) even door. Om berichten te kunnen plaatsen, dien je je eenmalig te registreren.
TO sjors
ja voorlopig wel
maar op de foto hier boven is niet mijn tafel maar tafel van de sporthal waar ik op dat moment moest draaien
heb geen meubel meer waar mijn mengpaneel inpast en dit bevalt ook goed
genoeg ruimte en van de voorkant zie je niet dat het een tafel is
de plaat die er voor staat is hoger dan de tafel en houd de spetters water tegen mocht dat nodig zijn
Voor mij lijkt dit een ok-lichtshow. Die truss ziet er mij nog deftig uit voor hetgeen je er aanhangt...
Mijn enige opmerking is of die Pars niet een heel ambetante vibratie hadden door de speaker (topkast) die er net achter staat? Als je op luid volume met jouw opstelling gaat spelen, gaan die pars toch vibreren en een valse klank laten horen?
Waarschijnlijk is dit een demo-opstelling, maar als je nog eens een showtje moet neerzetten zou ik mijn geluid onder mijn lichtshow plaatsen of ernaast, maar niet erachter...
Verder niets op aan te merken...
Greetz!
edit: zie net dat het waarschijnlijk aan een zwembad werd getrokken, dus zal waarschijnlijk geen demo-opstelling zijn :-)
Eventueel voor je subs een rubber matje kopen waar ze op kunnen staan (veilig) want dit ziet er niet uit. En je mist je koppeling het is wel de bedoeling dat onder water wel de bas hoort .
Greetzz en cheers
I'm addicted to bass, I'm addicted to drums, my dealer is a DJ,..... and music is my drug
Eventueel voor je subs een rubber matje kopen waar ze op kunnen staan (veilig) want dit ziet er niet uit. En je mist je koppeling het is wel de bedoeling dat onder water wel de bas hoort .
Greetzz en cheers
Rubber matjes? Je staat wel in een zwembad hoor! 1 plons water en een rubber matje houd dit niet tegen. Vind dit toch best een slimme opstelling.
ik zou een knap frame bouwen voor je speakers als je daar vaker draait. een beetje hobbyen met hoeklijn en een lasapparaat en je ken al een heel end komen.
en anders afrokken met een zwart doek, moet je aleen effe laten drogen als je thuiskomt, hoef je ook niet te inpregneren lijkt me met een paar 100000 liter water voor je neus
verder zou ik je lichtbrug met een safetykabel aan de houten pilaren vastmaken. dit om het voor over vallen van je lichtbrug te voorkomen..... de kans is ook groter omdat er namelijk mensen over je poten kunnen struikelen of iets dergelijks. ik zie op de foto's dat het ook bijna niet anders kan maar hou daar rekening mee op andere shows dat je poten niet voor je meubel uitsteken. ook vind ik het nooit verstandig om 2 poten naar voren te zetten van de 3 , omdat je daarmee een kantelpunt creeerd en als ie kantelt, de kans groot is dat ie het publiek invalt.
verder idd je toppen iets lager of naast je parren.
Comment