Sussudio : Schoolfeest Thomas a Kempis

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • avo-dave
    • Sep 2005
    • 26

dat, als je op de juiste en veilige manier tilt, dat het helemaal geen probleem is....

ik zeg wel op termijn,... kan anders uitdraaien...

bij alle grote firma's gebeurd dit toch ook allemaal zo?

Comment

• avo-dave
      • Sep 2005
      • 26

bij die firma's wordt ARBO niet altijd gevolgd, zeker weten...
      geen tijd voor []

Comment

• rene.derksen
        • Feb 2004
        • 649

Heb ook vaak zat een trailertje/vrachtwagen met D&B gestapeld. die je dan praktisch met z'n tweeen staat te laden (beide 15 toen) Behalve de hoogste rij oud-hout komt er ff iemand helpen, maar dat eerder omdat je net wat te klein bent dan dat je het niet kunt.
        Moet er wel duidelijk bij vermelden dat we dit zelf deden, en weinig hulp vroegen, ook werden we niet gedwongen ofzo Maargoed, doe je het niet dan is de kans ook weer groter dat je niet meer hoeft terug te komen.
        Licht is altijd zwaar.

Comment

• timleurink
          • Mar 2005
          • 121

Ik heb even deze topic doorgelezen en ik vind jullie nogal arrogant overkomen. Teneerste hoe je al neerkijkt op kleinere drive in shows. Het benoemen van, ja die speakers kun je nog wel met zn tweeen tillen.

Wij draaien zelf met een jbl set. Speakers van 80 tm 95 kg per stuk. Een draaitafel van geschat 300 kg. Movingheads en versterkers van ongeveer 60 kg per flightcase.

Ten eerste vind ik dat je absoluut niet een klant jouw apparatuur kan laten verslepen.
          Bij de verbouwing van ons huis hebben we wat bouwvakkers ingehuurd. Het zou wat zijn als zij ons alle benodigdheden lieten schouwen. Zeer onproffesioneel dan moet je zorgen dat je voldoende mankracht bij je hebt en je prijs opkrikken.

Daarnaast zou ik niet eens willen dat andere mensen aan mijn apparatuur zitten. Er gaat niemand zo zuinig om met je apparatuur dan jezelf.

En wat betreft het eten vind ik ook dat niet proffesioneel overkomen. Meestal word er wel wat te eten en drinken aangeboden en zo niet is er altijd wel een caf. in de buurt.

En verder ziet je show er strak uit, maar een equipment list zou leuk zijn.

Groeten Tim van drive in show NextFuture

Comment

• JeroenVDV
            • Mar 2004
            • 963

citaat:Geplaatst door timleurink

Ik heb even deze topic doorgelezen en ik vind jullie nogal arrogant overkomen. Teneerste hoe je al neerkijkt op kleinere drive in shows. Het benoemen van, ja die speakers kun je nog wel met zn tweeen tillen.
            Dat is ook geen mening maar een feit. Speakers van 50 kilo kun je met z'n 2en tillen zonder over gewichtsgrenzen te gaan, speakers van 100 kilo niet. Wat betreft het vermelden van een feit kun je hem moeilijk arrogantie verwijten.

citaat:
            Wij draaien zelf met een jbl set. Speakers van 80 tm 95 kg per stuk. Een draaitafel van geschat 300 kg. Movingheads en versterkers van ongeveer 60 kg per flightcase.
            Onder de flightcases EN speakers heb je wielen mag ik hopen, en ik neem aan dat je niet de kisten de bus uittilt, en vrolijk doorloopt met kistjes op halve meter boven grond. Even uit een bus tillen is HEEL veel minder belastend dan een trap op of af. Komt bij dat je voor die spullen best wel eens mag denken aan een ramp, mocht je die nog niet gebruiken om de bus te laden/lossen.

citaat:
            Ten eerste vind ik dat je absoluut niet een klant jouw apparatuur kan laten verslepen.
            Bij de verbouwing van ons huis hebben we wat bouwvakkers ingehuurd. Het zou wat zijn als zij ons alle benodigdheden lieten schouwen. Zeer onproffesioneel dan moet je zorgen dat je voldoende mankracht bij je hebt en je prijs opkrikken.
            De prijs die een klant betaalt voor een discoshow, is door het leverende bedrijf samengesteld voor een bepaalde hoeveelheid en soort werk. Als daar ineens een trap op/af tillen bijkomt, wat simpelweg zwaarder EN meer werk is dan gepland, wordt het OF duurder, OF er helpt iemand van de organisatie mee.

Er wordt nergens beweerd dat de organisatie verplicht is om te helpen. Alleen indien de locatie anders is dan waarvoor de prijs voor de standaard show is samengesteld, waarbij er dus MEER werk is, wordt er verlangd dat de opdrachtgever hulp regelt voor dat ene obstakel.

Als ik jou betaal voor 5 uur plantjes water geven, en ik laat je vervolgens 5 uur lang de tuin hier omgraven en bomen planten, zou je dat dan zonder meer doen?

citaat:
            Daarnaast zou ik niet eens willen dat andere mensen aan mijn apparatuur zitten. Er gaat niemand zo zuinig om met je apparatuur dan jezelf.
            Da's ook leuk als je nieuwe mensen met je show mee wilt laten gaan? Je zult toch een keer het moment gaan bereiken (hopelijk) dat je meerdere shows op een avond gaat doen, of meer mensen op 1 klus moet zetten. Apparatuur hoort zowel hufter-proof als gebruikersvriendelijk te zijn om professioneel in deze branche te kunnen werken.

citaat:
            En wat betreft het eten vind ik ook dat niet proffesioneel overkomen. Meestal word er wel wat te eten en drinken aangeboden en zo niet is er altijd wel een caf. in de buurt.
            Heb jij dan standaard tijd in je planning om naar een "cafe" in de buurt te gaan om daar eten te bestellen?
            Als je zeker wilt zijn van avondeten op zo'n klus zet je het dus in je contract. Niemand die daar moeilijk over doet, dat hoort nou eenmaal bij drive-in shows die vroeg op de avond moeten gaan draaien. Heeft bij mij ook nog NOOIT een probleem opgeleverd. Misschien doen ze het standaard wel uit zich zelf. Dan
            Creating shows beyond Imagination

Comment

• R. den Ridder
              • Sep 2000
              • 1500

Blijft leuk over dat eten..... kijken of je na 10 jaar tentfeesten nog zo praat..jazeker..natuurlijk kun je een hamburger krijgen..maar ik had na een jaar zo redeneren wel 10 kilo extra en een verrote lever.... catering hoort bij het werk. (punt) en degenen die zeggen dat dit bullshit is betwijfel ik een erg professionele houding..over arrogant gesproken

Comment

• Gast1401081
                • Mar 2001
                • 7999

citaat:Geplaatst door R. den Ridder

wel 10 kilo extra en een verrote lever....
                ik 20 kg en suikerziekte...

Men zorgt maar voor deftig voer, en anders begint de show wat later...

Comment

• SpaceyDeeJ
                  • Sep 2001
                  • 876

Kijk, we kunnen lang of kort discusseren over eten, arbo en bemanning, maar bel gerust een pro bedrijf of bekijk hun voorwaarden op menig website.

Standaard bij ons op de contracten staat een EX btw prijs voor de geleverde diensten, ex catering tijdens de aanwezigheid, inclusief bouw/breek, transport en bediening.

En ik weet dat ik hierin echt niet de enige ben, en ook dat ons bedrijf niet als hobby matig wordt aangezien....

Men moet rekenenen in arbeidstijden.... als je niet geholpen wordt, heb je zelf meer arbeidsuren, dus ook meer kosten die betaald moeten worden. Helpt men mee, ( en nee, ik verwacht niet dat de klant mijn show gaat opbouwen) scheelt dat ook tijd met lossen en heen en weer lopen.

Wat eten betreft, denk ik dat je in deze branche, heel wat langere werkdagen maakt dat mening klant gemiddeld. Dus dat de etenstijden daarin wat anders liggen, is dan ook logisch. Dat er aan de klant gevraagd wordt om een simpele doch voedzame maaltijd is dan ook logisch...

of eet jij elke dag thuis patat ?
                  cheers,

DeeJ

zohee pappie, die tafel van die meneer is echt wel groot

Comment

• DJ_Marcel
                    • May 2005
                    • 55

Ziet er strak uit, jammer van de zwiepzwap bewegingen met de scans
                    w0000t

Comment

• sussudio
                      • May 2001
                      • 534

citaat:Geplaatst door timleurink

Ik heb even deze topic doorgelezen en ik vind jullie nogal arrogant overkomen. Teneerste hoe je al neerkijkt op kleinere drive in shows. Het benoemen van, ja die speakers kun je nog wel met zn tweeen tillen ....

.... een equipment list zou leuk zijn.
                      Wij stellen voor dat je eerst eens het hele topic doorleest. Misschien dat je je daarna een iets genuanceerdere mening over ons kunt vormen.

Verder hebben de heren hierboven je vragen en opmerkingen al prima beantwoord/weerlegd. Dank daarvoor.
                      Drive-in Discoshow Sussudio
                      Raad onze URL en win een blik op ons fotoboek.

Comment

Working...