Sussudio : Schoolfeest Thomas a Kempis

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • sussudio
    • May 2001
    • 534

Sussudio : Schoolfeest Thomas a Kempis

De oude forum-rotten hier herinneren zich vast nog wel het topic over de organisatorische puinhoop bij een schoolfeest op het Thomas a Kempis (en anders werd je er door de recente kick nog wel even aan herinnert) ...

Vorig weekend werden wij per email benaderd door dezelfde jongen, die ons 2 jaar geleden als brugpiepertje ook inhuurde (reactie op opmerking van modje in andere thread: nee die gasten zijn na 2 jaar dus nog niet doorgestroomd naar een vervolgopleiding )

Wat een wereld van verschil deze keer! Geen organisatorische troubles deze keer (nou ... misschien was het handig geweest als men niet was vergeten te vertellen dat het thema van deze avond bubbeling was ...). Locatie zonder trappen, krachtstroom bij de hand en er was een lekker bakkie lasagna voor ons gekookt.

Hieronder wat foto's, apparatuurlijst op onze website.

Drive-in Discoshow Sussudio
    Raad onze URL en win een blik op ons fotoboek.
  • sussudio
    • May 2001
    • 534

Overigens ook weer (net als al jaren overigens) met exact dezelfde voorwaarden de overeenkomst gesloten, met daarin o.a. de eisen: geen trappen of anders een sjouwteam, krachtstroom of 3 vrije groepen, warme maaltijd voor 2 personen indien 18:00 valt binnen periode van transport/opbouwen of draaien.

Er is eigenlijk nooit een klant die dit rare eisen vindt (overigens soms pas na enige nadere uitleg van onze kant). En dan zie je hier in een 2 jaar oud forum toch weer collega's reageren:

citaat:ik vind het nogal een gezeur over eten, een team om JOUW materiaal te versleuren,... Ik bedoel, jij levert toch een service aan de klant (en niet omgekeerd), ik vind niet dat voor zo'n drive inn show zo'n eisen kan stellen (een warme maaltijd enz...)
    Ooit van de ARBO gehoord? Die bepaalt dat je slechts 25 kilo per persoon mag tillen. Voor jouw informatie: versterker-rack weegt 75 kg, iedere speaker weegt 75 kg (4 stuks aanwezig). Hoe krijgen wij dat met 2 personen een trap op ? Kortom: niet zo'n rare eis. De klant kan overigens ook kiezen om ons extra mankracht tegen meerprijs in te laten huren. Gek genoeg heeft nog nooit 1 klant van die mogelijkheid gebruik willen maken.

citaat:ik vind dat je als drive-in show geen warme maaltijd kan eisen, toch zeker niet als je maar een uurtje of 2 werk hebt.
    16:30, bus inpakken. 16:45, rijden. 18:15 aankomst in Zwolle, uitpakken, opbouwen, aanvang show 20:00, einde show 0:00. Neem jij je lunchtrommeltje mee? Ook hier weer: geen enkele serieuze klant die problemen met onze eis heeft. Mocht ik er eentje tegenkomen, dan verwijs ik ze graag door naar jou. Kan ik ze meteen zeggen dat je ook je eigen flessen cola meeneemt ?

Comment

• SpaceyDeeJ
      • Sep 2001
      • 876

Uhm, aanvulling op die Arbo regels bij mijn weten (handig dat soort mensen in de familie) Tillen, max 25 kg per persoon. Indien men een trap op en afgaat, is dit slechts 15 Kg per persoon...

Overigens strakke roadshow ! ziet er zeker netjes uit, Maar uuh, wat stond/hing er ?
      cheers,

DeeJ

zohee pappie, die tafel van die meneer is echt wel groot

Comment

• Mark-LED
        • May 2004
        • 822

Netjes gedaan Sussudio, mooi gebruik van verschillende kleuren wat ik zo kan zien, gezien jullie PA-set zal het ook wel goed zitten, kan alleen geen oordeel geven over de afwerking, want die kan ik niet zien op de foto's.

//edit: @deej: http://sussudio.nl/apparatuur.htm

Comment

• MC Party
          • Sep 2003
          • 481

Zie ik Niek B daar op foto 5 ? :-)
          Midas verona 400 + KS audio-T12 + BSS DPR fx => i'm lovin' it ! ;-)

Comment

• Gast1401081
            • Mar 2001
            • 7999

prima revanche, dus, van alle partijen.....

Comment

• maarten
              • Jan 2002
              • 268

citaatnou ... misschien was het handig geweest als men niet was vergeten te vertellen dat het thema van deze avond bubbeling was ...).
              en had je genoeg bubbeling bij je voor de hele avond ??

Comment

• sussudio
                • May 2001
                • 534

Nou nee, niet echt.

Comment

• Drive inn tnt
                  • Sep 2003
                  • 1082

Hmm netjes allemaal. En dat ze je niet op de hoogte stellen van het thema is echt heel erg vervelend. Heb ik ook wel eens mee gemaakt. OA op een brugklasfeest. Kom ik daar aan, THEMA 60's 70's 80's. Maar ja had genoeg bij.
                  Tegenwoordig vraag ik het altijd maar even.
                  Vette boksuh meneer

[FONT=Verdana]Licht is sneller dan geluid, daarom zien veel mensen er intelligent uit, tot je hen hoort spreken.[/FONT]

Comment

• voederbietel
                    • Feb 2005
                    • 197

citaatnou ... misschien was het handig geweest als men niet was vergeten te vertellen dat het thema van deze avond bubbeling was ...).
                    wij hebben bij de telefoon een vragenlijstje liggen voor als mensen ons willen inhuren en daar heb ik standard al de vraag staan wat voor thema/muziek er gedraait gaat worden! (handig als je dat allemaal al standart op formulier hebt staan hoef je alleen nog maar in te vullen en vergeet ook niks![^]

strakke show trouwens!!
                    Met vriendelijke groet,

Frans Jansen

Comment

• sussudio
                      • May 2001
                      • 534

citaat:Geplaatst door Dj Mark

kan alleen geen oordeel geven over de afwerking, want die kan ik niet zien op de foto's.
                      Misschien zie je op deze foto iets meer ?

Comment

• jens
                        • Aug 2004
                        • 1066

Ik ben best een boel schoolfeesten meegeweest. Met die klussen werd gewoon ook om een sjouwploeg gevraagt. Dit konden de scholen vrijblijvend doen en zo hadden ze de show goedkoper, of je nu met 5 man komt of met 3 scheelt toch effe in de kosten voor de opdrachtgever....en aangezien een school vaak geen groot budget heeft.....

Comment

• Mark-LED
                          • May 2004
                          • 822

Héél iets meer

Even zonder gein, mag er toch wel vanuit gaan gezien de tijd dat jullie meelopen dat jullie ook de afwerking wel voor elkaar hebben.

Erg nette show wat je hebt staan, dit is een show waar ik ook naartoe probeer te werken (heel hard op weg), en van daaruit verder wil gaan. Kan niet anders zeggen dan keurig.

Comment

• Niek...
                            • Nov 2001
                            • 1094

citaat:Geplaatst door MC Party

Zie ik Niek B daar op foto 5 ? :-)
                            Not quite...
                            <b><font color=\"orange\">Greetz Niek</b></font id=\"orange\">

Comment

• gnmixing
                              • Feb 2004
                              • 214

Zeer mooie show...en idd leuk kleurengebruik.

Toch even reactie over die ARBO:
                              Houdt iedereen zich daar dan elke keer aan? Of enkel als jullie ander volk met je materiaal kunnen laten sleuren?
                              Ik vind 15kg wel belachelijk hoor, dan moeten we met 5 rond één luidspreker gaan staan. Ik weet niet of dat veiliger is op een trap.

Ik vind zelf ook dat je de mensen van de organisatie niet kan laten helpen voor het versleuren. Uiteindelijk betalen ze je (vaak veel) om dat soort werk te doen toch? Als je een zware luidspreker koopt weet je dat je hem ook wel eens zal moeten dragen.
                              Mensen van de organisatie hebben ook vaak andere dingen aan hun hoofd, dus vind ik het maar een evidentie dat je 'de service van zelf uitladen' verleent aan je klanten.
                              Maar als het volk graag wil helpen, waarom niet?

Greetz,
                              GNmixing
                              En ja we hebben LJ + fingers... olé

Comment

Working...