Feestje

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ljkev
    • Nov 2005
    • 27

Feestje

Ja ben 15 jaar oud en zou graag willen weten wa ik nog kan veranderen aan mijn showtje?
    Laat alles maar los kan goed tegen commentaar en zeg me wat ik er aan kan verbeteren.

Meerdere foto's heb ik er niet van hopelijk kunnen jullie het hier mee doen
  • Ahmed Al Dayri
    • Oct 2005
    • 354

Heb je een materiaal lijstje van wat je allemaal gebruikt tijdens een show?

Ziet er netjes uit, leuk gedaan met die "kerstboom"[]

Comment

• Upgrading your system
      • May 2003
      • 1684

ik begon die lichtslang weg te gooien, 2e setje parren

verder is het begin leuk, maar er is nog niet zo veel te zien, foto's van achter je bar?? en een materiaal lijstje??
      Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.

Comment

• Drive inn tnt
        • Sep 2003
        • 1082

Kan hier nog niej zoveel over zeggen. Vind die witte tafel met kabels een beetje rommelig. Stond er aan de andere kant van de zaal ook nog een setje parren en speakers?
        Wat voor speakers zijn dit? Vind persoonlijk dit soort speakers erg rommelig overkomen. Misschien een idee om een nieuwe speakerset aan te schaffen?
        Vette boksuh meneer

[FONT=Verdana]Licht is sneller dan geluid, daarom zien veel mensen er intelligent uit, tot je hen hoort spreken.[/FONT]

Comment

• moderator
          Moderator
          • Apr 2001
          • 5949

zitten de mensen die n u gereageerd hebben in een jury van een soort idols ofzo...als jullie het maar goed vinden dan is het goed?

Als je commentaar geeft, geef dan aan waarom je het niet helemaal oke vindt, geef aan hoe jij het graag zou zien en waarom.

Bovenstande reacties komen op mij en tevens een boel andere mensen te merken aan de reacties over als sneu geneuzel in de marge!

Ps. gaaf naambord heb je!
          Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• jurjen_barel
            • Jun 2003
            • 3150

Laten we hopen dat deze topic starter beter alle positief bedoelde kritiek kan opvatten...

Oké, to the point.
            Ik begin met foto 2:
            Nette set parren (64?). Zitten aan een stevige T-bar, die (neem ik aan) met multiconnector is toegepast. Kunnen veel beginners van leren!
            Die lichtslang daarentegen ziet er wel erg simpel en onprofessioneel uit. Als dit een bepaald doel heeft of de opdrachtgever wilde dit perse, dan vergeef ik het je. Als dit eigen initiatief was: je kan 'm beter weglaten. Lichtslangen zijn altijd heel erg aanwezig (storend). Subtiel toepassen van die dingen is lastig, laat ze dus liever weg.

De speakers: kan ik weinig over zeggen, behalve over het uiterlijk. Ik vind ze niet zo flitsend met die metalen profielen aan de randen. Ze zullen ongetwijfeld goed werken, maar op den duur toch maar sparen voor nieuwe.

Foto 1:
            Erg weinig te zien.
            Het lijkt alsof er een losse kabel recht omhoog loopt midden achter je meubel, dit ziet er niet echt netjes uit. Net als die witte tafel: probeer er een zwart doek voor te zetten, of gebruik flightcases die je over houdt. Maakt een wereld van verschil uit in netheid, probeer maar eens!

De tekst op je bord: riskant. Voor mij doet ie erg kinderachtig aan (bonte kleuren).
            Met die blacklight (wat een leuk effect erbij kan zijn) goed oppassen dat niemand 'm kapot loopt.

Tot zo ver mijn do's en don'ts. Als je de kans krijgt, graag meer foto's plaatsen. Hier kunnen we niet veel aan zien.

Comment

• sjoerd
              • Apr 2004
              • 341

t begin is er idd met een goeie lampenset. En ik zou proberen de dj booth wat netter te krijgen, of groter zodat je die tafel niet ziet. dat is nu wat slordig.
              Wat overigens ook een veel mooier resultaat geeft is wanneer je de lampen en de speakers gewoon strak naast je disco neerzet. dat geeft veel meer body. Nu lijkt door die grote spreiding wel erg leeg op dat grote podium.... toch?

Comment

• ljkev
                • Nov 2005
                • 27

Dit is mijn lijstje:
                Geluid:
                2x versterkers (Technics)
                4x luidsprekers (Zelf in elkaar gestoken)
                Mengpaneel MX4 JB
                CD850 JB

Licht:
                8x par56 + Controller
                Tomahawk JB
                Blowstar JB
                Color moon JB
                Stealth laser JB

Overige:
                Lichtslangen
                Statieven
                Kabels
                Antari fog machine

Lichtslangen was een eigen initiatief vond wel dat het een leuk effect gaf in de zaal .
                Heb graag mijn speakers goed stevig deze kunnen tegen een stootje.
                Die kabel was er later bijgelegd en omdat daar al een lichtslang was rond gewikkeld konden we deze niet meer netjes verbergen.
                Na het feest als ik de foto's bekeek vond ik die tfel ook wel slordig maar ja je moet van je fouten leren.
                Fotos van mijn materiaal heb ik niet echt maar zal er in het vervolg op letten.
                Die T-bar heb ik ok zelf ineengeknutseld en iid is het aangesloten met multiconnector
                De blacklight geeft idd een goed effect bij mijn bord vooral in donker.
                Zal er proberen nog meer foto's op te zetten en is kijken of ik een klein filmpje heb.

Comment

• Dr. Edie
                  • May 2003
                  • 671

Mja, die boxen zijn lelijk ja, zowieso met flightcase randen.. Onnodig, ik zie bij nieuwe set's allemaal zonder, en die gaan ook niet kapot hoor.
                  Mit freundliche grube,

Edie

Comment

• DJMysterie
                    • Dec 2004
                    • 80

Misschien moet je proberen je set de volgende keer iets minder breed op te zetten, dan lijkt je disco optisch groter.
                    Let the beat control your body

Comment

• jens
                      • Aug 2004
                      • 1067

als je tafels gebruikt van de zaal zelf...helemaal niet erg maar een zwart doek doet wonderen.....

verder vind ik dat flexlight nog best grappig.....beetje speels en ik denk dat het wel past bij het kerst/gala diner,

verder zou ik iets verzinnen, dat je de tl balk niet ziet maar het resultaat wel.

Comment

• djnoegi
                        • May 2005
                        • 40

Een lichtslang kan voor mijn part. Maar toch niet op deze manier! Als je een lichtslang legt of hangt in een bepaalde vorm dan moet je rekening houden met de bochten die je maakt. Zo mag een lichtslang officieel geen kleinere bocht maken dan een diameter van 10 of 15cm.

Comment

• SpaceyDeeJ
                          • Sep 2001
                          • 876

citaat:Geplaatst door djnoegi

Zo mag een lichtslang officieel geen kleinere bocht maken da een diamter van 10 of 15cm.
                          UHm, leuk zo;n bewering maar waar maatstaaf je dat mee ?
                          cheers,

DeeJ

zohee pappie, die tafel van die meneer is echt wel groot

Comment

• ljkev
                            • Nov 2005
                            • 27

Heb na het feest gemerkt dat dit inderdaad niet goed is voor je lichtslang.
                            Een heel deel van de lichtslang licht niet meer op dus dit doe ik niet meer.
                            Maar het gaf wel een schoon effect

Comment

• djnoegi
                              • May 2005
                              • 40

@SpaceyDeej: Dit staat in iedere handleiding die je bij een lichtslang bijkrijgt. Zoals je ziet klopt het wat ik zeg. Ljkev zegt namelijk zelf dat een heel deel van de lichtslang is uitgevallen.

Comment

Working...