feest sondervick college te veldhoven

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ruud L
    • Jun 2005
    • 16

feest sondervick college te veldhoven

beste mensen

feestje wat ik tijdje geleden heb gedraaid.
    graag jullie reactie's.
    foto's:

apparatuurlijst:

geluid
    2* jb vibe15
    2* jb tsx15
    2* dap pr115B
    1* jb c2-450
    1* jb vx 700
    1* jb mcd 570
    1* jb cd 560
    1* jb beat 4

licht:
    2* jb mushroom
    2* scanner (merk ff vergeten)
    jb pinguin barrel
    jb lightsplash 2
    jb boogie(duo moon)
    geni giga strobo 1200 watt

overig:
    antari rookmachine
    buble machine
    lichtslangen
    jb statieven
    kabels
  • djnoegi
    • May 2005
    • 40

Ik denk voor zo een zaal dat je kwa geluid verre van toekwam? Begin eerst met basislicht. Het klinkt mischien afgezaagd maar als je dit hebt heb je tenminste een nette lichtshow. Een goede tip leg je lichtslang nooit meer zoals ze op de foto ligt te branden.
    Die twee vibe 15's zijn ok maar doe die andere JB boxen weg. Een rolletje gaffa doet natuurlijk ook altijd wonderen wanneer men kabels moet wegwerken of mooi moet leggen!!

Comment

• ljlarzzzie
      • Aug 2003
      • 92

JB fan?

Comment

• dj franko
        • May 2005
        • 116

djnoegi zo te zien niet.

Jammer dat je geen parren als basis hebt.

Ga zo door en je komt er!

groetjes
        Franko
        Hoi!

Comment

• Ahmed Al Dayri
          • Oct 2005
          • 354

Ik neem aan dat het een disco was? Tafels bleven gewoon staan?

Hoeveel man was er ongeveer?
          Verder ben ik het met dj franko eens, 4/8 parren erbij in combinatie met de mushrooms en de strobo die je nu hebt, en je hebt een mooi lichtshowtje

Is het toevallig de Dynamo scan van JB-Systems?

Comment

• DJMysterie
            • Dec 2004
            • 80

Je geluid is voor de grootte van je drive-in nu nog wel goed. Je moet eerst gaan kijken naar je licht en (uiteraard) de afwerking ervan.
            Ga allereerst eens kijken naar een truss in plaats van deze drie t-bars, dat oogt direct een stuk netter (kan ook veel meer aan hangen)
            Zoals al is gezegd je basisverlichting en het weglaten van onnodige apparatuur als de lichtslang. (of je moet hem strak ophangen)
            Verder witte kabels/stekkerdozen vervangen voor zwarte en voor optreden ff nalopen met een rolletje gaffa.

Wanneer hier naar kijkt, heb je een hele nette show. Verder ziet het er goed uit.
            Let the beat control your body

Comment

• Drive inn tnt
              • Sep 2003
              • 1082

Ik zou als ik jou was die tsx kastjes aan een andere hobbybob door verkopen en 2 basjes erbij kopen. En nog wat parren. En je bent al een heel eind. Zoals al gezegt witte kabels etc vervangen door zwart.

Vind zelf dat je voor deze locatie erg tekort komt met je spullen.
              Vette boksuh meneer

[FONT=Verdana]Licht is sneller dan geluid, daarom zien veel mensen er intelligent uit, tot je hen hoort spreken.[/FONT]

Comment

• KS
                • Oct 2005
                • 23

Ik vind het er een beetje leeg uitzien, hoe was de sfeer?

Waar is de tijd van de vinyl gebleven eigenlijk, ik zie alleen nog maar cd-dj's? :S

Comment

• ruud L
                  • Jun 2005
                  • 16

het ziet er idd leeg uit want dit was tijdens/net na het opbouwen
                  de opmerkingen die hier gemaakt worden over de kabels, afwerking, geluid wisten we zelf al hier zijn we dan ook hard aan aan het werken helaas is het probleem geld een terugkerend begrip voor ons (ik ben ook pas 15)

het geluid was idd een beetje te weinig zoals al gezegt werd maar desondanks zat de sfeer er goed in(lijkt mij wel het belangrijkst).

iedereen bedankt voor het commetaar als je nog iets aan te merken hebt hoor ik het natuurlijk graag

Comment

• DJ_matthias
                    • Jun 2005
                    • 620

citaat:Geplaatst door ljlarzzzie

JB fan?
                    is daar een probleem mee fzo?
                    ik heb ook veel van JB, is best goed spul voor een goede prijs!

iedereen is volgens mij wel begonnen met een B-merk.
                    niemand kan als beginner rodec/pioneer/denon/martin/jem betalen.
                    je bent jong en je wil wat(t), dan is dit een van de goede merken die je kan nemen!

greetzzz!
                    we had a light designer once, but he went mad so we shot him.
                    Now he's a light of a diffrent kind, one of ***'s little gobo's in dimmer heaven!

Comment

• Baszza91
                      • Oct 2005
                      • 476

citaat:Geplaatst door DJ_matthias

citaat:Geplaatst door ljlarzzzie

JB fan?
                      is daar een probleem mee fzo?
                      ik heb ook veel van JB, is best goed spul voor een goede prijs!

iedereen is volgens mij wel begonnen met een B-merk.
                      niemand kan als beginner rodec/pioneer/denon/martin/jem betalen.
                      je bent jong en je wil wat(t), dan is dit een van de goede merken die je kan nemen!

greetzzz!
                      Hallo,

Ff oftopic maar ik geloof dat de Martin mania serie wel een goed begin is van licht. Voila je hebt martin gelijk in het begin.

Greetzzz en cheerss
                      I'm addicted to bass, I'm addicted to drums, my dealer is a DJ,..... and music is my drug

Comment

• jorritje
                        • Sep 2003
                        • 143

Ben ik mee eens martin is tegenwoordig ook goedkoop aan het worden. Maar je kunt beter beginnen met goede aparatuur. KIjk Je wilt gaan draaien moet je wat voor over hebben je kunt beter effe sparen dat je gelijks iets goeds koopt, dan dat je iets koopt dat binnen een paar jaar kapot is. want krijg je spijt van. ik ben zelf ook met martin begonnen jem en Dynacord en pioneer. Het is zeker wel te doen maar heb er wat voor over. Denk niet in je gedachten ik heb 1500 euro en ik ga draaien. Beste is gewoon op dit forum kijken hoe er een goede show uitziet en dan kijken wat is kwalitatief goede aparatuur. Dan eens kijken wat schaf ik aan.
                        Want voor al die effecten die ik zie op de foto had je zeker al heel wat parren gehad dan ziet het er al strakker uit. Dus mijn idee is ook 2 parren sets erbij statief heb je al. Of een Truss brug erbij 8 parren er aan en dan die 2 scans aan de buiten kant. je strobe in het midden dan kun je een mooi showtje weg geven. en van JB is die Truss brug niet zo duur.

Groetjes

Comment

• discodeluxe
                          • Oct 2003
                          • 17

Vroeger moest je tegen mij ook geen slecht woord over JB vertellen... Tot dat je het materiaal té véél gaat gebruiken (wekelijks) Dan ga je pas klagen, menger waarvan de front gaat roesten enzo!!!

Maar idd om te starten is het zeker niet slecht. Ga zo voort en ooit staat er wel een rodec of ecler ipv de jb!!

Comment

• gnmixing
                            • Feb 2004
                            • 214

Ik ben toch ook eerder voor het beginnen met ee B-merk en stilletjes aan opbouwen. Zo kan je al een beetje ervaring opdoen, want wat ben je met al die super spullen als je er toch niet mee kan werken?

En niet te vergeten vind ik: Wat als je discobar niet draait?
                            Dan zit je daar met al dat duur materiaal.

Uiteindelijk begin je meestal gewoon voor de fun, en met een goedkoop mengpaneeltje moet ik ook geen jaren kunnen doen. Als je discobar goed draait zal je toch wel snel geld hebben om beter te kopen en zal je geen jaren met hetzelfde moeten doen denk ik.

Kben er wel mee akkoord dat basislicht belangrijk is, en dat martin een goedkope lijn op de markt aan het brengen is. Daar kunnen we alleen maar om juichen!

Groeten,
                            GNmixing
                            En ja we hebben LJ + fingers... olé

Comment

• jurjen_barel
                              • Jun 2003
                              • 3148

Sorry, maar die lichtslang licht daar echt om uit te kotsen. [B)] Als dit alleen opbouwen was: ik heb niets gezegd.

Je speakerstack ziet er bij-elkaar-geraapt uit. Verschillende tinten zwart of zo. Ziet er slordig uit (ik weet dat je er niets aan kan doen, maar zo ziet het er toch uit).

Verder ziet het er leeg uit. Neem twee extra statieven met T4'tjes vol PARren en je licht is voorlopig af! Je mist op dit moment echt de basis.

Last but not least: er is meer verkrijgbaar dan JB Systems. [xx(]

Comment

Working...