Is dit je eerste bezoek aan het J&H Licht en Geluid forum? Neem dan de veelgestelde vragen (FAQ) even door. Om berichten te kunnen plaatsen, dien je je eenmalig te registreren.
Ik denk dat René dacht dat we het over de blondine in de lampen (Aniek Plastiek op de tweede foto) hadden.
Maar die haalt het bij lange na niet bij het nichtje van Maikel.
Sommige buttons op mijn lichttafel doen precies het tegenovergestelde: Full On = Black Out...
Ziet er leuk uit. maar een kleine opmerking, zie ik nou manfrotto statieven die per stuk 50 kg mogen hebben? Dan zit je met 6x Jb-systems the Winner2, 2x Geni Spyro, 8x par 64 300w, 4m truss, achterdoekje? al snel over de maximale 75 kg die deze statieven samen mogen hebben. Zelfs als het de 70 kg is die jij zegt, mag er maar 105 kg in. Als ik heel snel en globaal reken, maar ik ken natuurlijk de juiste gewichten niet, zit ik op ongeveer 125 kg. Te veel dus.
En waarom die zo verdomd moeilijk verkrijgbare 300W raylight lampen in je parren, dit is nl. de enige manier die ik ken om een par 64 van 300W te voorzien. Zijn de 500 watters of gewoon de 1kw of 0,5kw lampen niet handiger?
die statieven zijn de ALT 300 · Merk: ASD · Specificaties: · Very stable stand made of steel with chrome finish, · perfect for all-round applications · Winch with automatic brake · Max. Height: 3m · Min. Height: 1,60m · Diameter bottom: 0,90 - 1,25m · Top section: 35mm · Max. load: 70kg · Weight: 14kg.
en die raylights zijn niet moeilijk aan te komen bij messa groothandel van jb te krijgen ,en deze zaten al in onze parren toen we ze kochten . 300 w vind ik persoonlijk wel zat voor een drive-in disco
Ziet er top uit ook die meid. Maar mijn menig is maak die truss 2 meter langer vind die scans erg dicht op elkaar zitten. Misschien kijk ik daar verkeerd tegen aan maar ik denk als ze om de meter zitten dat het mooier zal zijn. Maar goed weet niet wat andere hier van deze mening vinden.
Nog even over die Mackie Speakers,
Ik was laatst op een feest in de kelder van onze school, de DJ die daar was had 2 tops van Mackie (weet niet welke), 2 x de SWA1501 en 2 x de SWA1801. Echt een super geluid kwam daar uit. Het was alsof je in een "professionele" discotheek stond! Als ik het geld had zou ik ze ook zeker zelf kopen![8D]
Comment