schoolfuifje

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • DJ_matthias
    • Jun 2005
    • 620

schoolfuifje

vorige vrijdag (21/10) schoolfuifje gehouden met €0 [u]start</u>budget(!!!!)
    stel je er dus niet veel bij voor! we hebben alles zelf geregeld! en van de winst dan de dingen betaald enzo...

setje:
    licht:
    --2X the winner
    --4 PAR64 en 4 Theaterspots (die kerels van het vormingscentrum waar we materiaal huurden gaven ons dit mee.)
    --1 strobo van 1500 W die de ganse avond niet wouw werken... ervoor wel en natuurlijk erna ook!
    -- F80Z rookdoos (die het niet haalde... weet het, is zwak maar geen budget!)
    -- SM 1612
    -- 4 kanaals lichtsturing met harting
    -- 8 kanaals switch voor diverse dingen
    -- 6 M driehoek truss op windups

geluid:
    -- MX 4 JBsystems
    -- CD 560 JBsystems
    -- Pioneer CDJ1000
    -- 400W speakers (merk ontgaat me!) op een QSC USA amp
    -- BOSE 802 op een BOSE amp (ok, gaf niet veel maar was mooi meegenomen, was toch van school)

ahja, er was ook kleine videoprojectie met beamer en dvd-speler van school. er werden gewoon wat (nogal vreemde) DVD's afgespeeld

paar fototjes

truss staat niet scheef! scheve foto!

om duidelijkere foto's van de set moet je niet vragen want die zijn er niet[8D]
    we had a light designer once, but he went mad so we shot him.
    Now he's a light of a diffrent kind, one of ***'s little gobo's in dimmer heaven!
  • rene.derksen
    • Feb 2004
    • 649

Pfft met 0 euries budget had ik het niet eens gedaan!
    Licht is altijd zwaar.

Comment

• djnoegi
      • May 2005
      • 40

Ik vind dat je het met een budget van 0 euro toch nog aardig hebt weten op te lossen. Het geluid zal wel verre van goed geweest zijn maarja. DAt is nu typisch scholen denk ik. Het mag zo weinig mogelijk kosten. Waarom heb je, je niet laten sponseren?

Comment

• DJ_matthias
        • Jun 2005
        • 620

citaat:Geplaatst door djnoegi
        Ik vind dat je het met een budget van 0 euro toch nog aardig hebt weten op te lossen.
        Het geluid zal wel verre van goed geweest zijn maarja.
        Waarom heb je, je niet laten sponseren?
        dankje
        het geluid viel redelijk mee! enkel soms wat weerkaatsing op de muren en dan gepiep in de mic [B)] maarja...
        denk niet dat velen zouden sponsoren aangezien het tog maar om een school gaat... en niet echt een groot doelpubliek aanspreekt!
        greetzz!
        Now he's a light of a diffrent kind, one of ***'s little gobo's in dimmer heaven!

Comment

• jurjen_barel
          • Jun 2003
          • 3150

1) Voor 0 euro moet je nooit een schoolfeest of klassenfeest doen. Scholen denken altijd dat alles zo goedkoop mogelijk kan, geef ze vooral GEEN gelijk. Zodra er alleen nog serieuze bedrijven over zijn, worden ze gedwongen geld uit te geven en dan zien ze dat het onvermijdelijk is. Ze krijgen er wel des te meer kwaliteit voor terug.
          Sorry, maar dan beschouw ik je in dit geval echt een marktverzieker. [xx(]

2) Toch leuk showtje kunnen neerzetten. Ik hoop dat de zaal niet groter is, dan dat ie voor mij lijkt op de foto's. Anders krijg je het nooit vol.

Comment

• Reemski
            • Dec 2001
            • 690

Jongens jongens jongens..

Soms is iets nog gewoon leuk! Soms is het nog hobby! Soms doe je iets voor nop!

Aan de foto's te zien ziet het er ook meer uit als een klassenfeestje dan een groot schoolfeest. Grote feesten mogen veel kosten, maar als je gewoon eens voor de lol een feest wilt doen - niks mis mee toch. Zolang spullen stil staan in de opslag, kosten ze ook geld.

Comment

• moderator
              Moderator
              • Apr 2001
              • 5950

maar nu ga je ze gebruiken, zonder dat het wat oplevert en moeten ze dus door andere klussen worden betaald.... zullen we het inhoudelijk houden? De prijsstelling staat niet ter discussie, dat is nog altijd zaak van de eigenaar van de show zelf!
              Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• timleurink
                • Mar 2005
                • 121

lachen dat je met een budget van nul euro dit nog neer kan zetten. Kijk alleen eens wat het huren van cdj 1000 kost..
                Goed gedaan hoor.. Maar waar heb je alles vandaan?

Comment

• beyma
                  • Oct 2002
                  • 1614

citaat:400W speakers (merk ontgaat me!) op een QSC USA amp
                  -- BOSE 802 op een BOSE amp (ok, gaf niet veel maar was mooi meegenomen, was toch van school)
                  Die 400 watter's zijn zo te zien EV kasten, en als je dan die twee 802's er achter gaat zetten, gaat het niet werken nee!!
                  Lijkt mij logisch dat je dan die kasten gaat verdelen over de zaal, zoals in elke hoek één bijvoorbeeld. Bij deze opstelling moet je niet gelijk gaan roepen dat die 802's niks doen, jij snapt het gewoon niet.....

Een feest is pas een feest als de politie is geweest.....

Comment

• DJ_matthias
                    • Jun 2005
                    • 620

citaat:Geplaatst door jurjen_barel

1) Sorry, maar dan beschouw ik je in dit geval echt een marktverzieker. [xx(]
                    marktverzieker? ik zit zelf op die school, we werden niet ingehuurd! het was ons eigen idee om er eentje te geven en we kregen toestemming van de directie. ik deed dit uit plezier gratis!

citaat:Geplaatst door timleurink
                    .. Maar waar heb je alles vandaan?
                    meeste was van mij, buiten parren, truss en speakers. CDJ van verhuurbedrijf.

Comment

• VERVALLEN

[quote CDJ van verhuurbedrijf.
                      [/quote]

Deden die dat voor 0€ incl BTW?
                      Geef dan dat adres maar eens!

Comment

• DJ_matthias
                        • Jun 2005
                        • 620

citaat:Geplaatst door LJ-Martin

citaat: CDJ van verhuurbedrijf.
                        Deden die dat voor 0€ incl BTW?
                        Geef dan dat adres maar eens!
                        had je gedacht! betalend natuurlijk!

Comment

• VERVALLEN

dan is het niet van 0€ totaalbudjet he vriend!

Maar tof gedaan zenne!

Comment

• DJ_matthias
                            • Jun 2005
                            • 620

citaat:Geplaatst door LJ-Martin

dan is het niet van 0€ totaalbudjet he vriend!

Maar tof gedaan zenne!
                            met 0€ budget bedoelde ik, gestart van 0€ en opgebouwd! niets was er gratis! enkel mijn spullen die ik daar neegezet heb!

van school kregen we geen budget! we hebbe VVK gehouden zo geld in de la gekregen, daar dingen van gehuurd en zo verder en verder...
                            snap je het?

greetzz!

EDIT: heb het verduidelijkt in begintopic!

Comment

Working...