Drive-in show 14 jarige ;)

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Drive inn tnt
    • Sep 2003
    • 1082

citaat:Geplaatst door sound en light

Nou Nou, mooie set hoor
    Alleen zou je niet een 2 kanaals mixer (Behringer ofzo) erbij kopen? dat lijkt mij wat handiger werken voor de drive-in
    En qua licht lijkt me alles keurig, zit dat ook allemaal in cases?
    2 kanaals[?]
    Vette boksuh meneer

[FONT=Verdana]Licht is sneller dan geluid, daarom zien veel mensen er intelligent uit, tot je hen hoort spreken.[/FONT]

Comment

• Ahmed Al Dayri
      • Oct 2005
      • 354

doe dan meteen de dx1000 of iets in die richting, 2 kanaals is net weer iets aan de krappe kant[:I]

Comment

• sound en light
        • Nov 2005
        • 6

Oke, het ligt eraan of hij later er bijvoorbeeld nog 2 platenspelers of cd-spelers erbij wil,anders is een 2 kanaals prima geschikt

Comment

• Drive inn tnt
          • Sep 2003
          • 1082

citaat:Geplaatst door sound en light

Oke, het ligt eraan of hij later er bijvoorbeeld nog 2 platenspelers of cd-spelers erbij wil,anders is een 2 kanaals prima geschikt
          [V][V] Als je voor een paar tientjes meer een 4 kanaals O.I.D hebt. 2 kanaals is leuk voor op je kamer. Of voor de verhuur, dat je zeker weet dat er weinig aan gekloot kan worden.
          En weer back on-topic![}]
          Vette boksuh meneer

[FONT=Verdana]Licht is sneller dan geluid, daarom zien veel mensen er intelligent uit, tot je hen hoort spreken.[/FONT]

Comment

• Ferry
            • Mar 2005
            • 61

Warom een 2 of 4 kanaals mixer als deze ook prima aan mijn ijsen voldoet?
            En licht zit ook leuk in flightcase's behalve me parren dan.. Me rookmachine zit in case, kabels zitten in case.. Behalve de speakers en parren hebben geen case.
            JBL Power of Sound

Comment

• djsunnyday
              • Nov 2005
              • 112

citaat:Geplaatst door Ahmed Al Dayri

doe dan meteen de dx1000 of iets in die richting, 2 kanaals is net weer iets aan de krappe kant[:I]
              Behinger B merk zegt mijn aparatuur verkoper. (niet om het af te kraken maar dat zij hij en ook niet om het merk af te kraken)
              wat jullie er van vinden?
              ik heb zelf de DX1000 gehad of zo iets??
              die was binnen 2 jaar kapot!

met vriendelijke groet
              Zonde van de Zendtijd.

Comment

• Drive inn tnt
                • Sep 2003
                • 1082

citaat:Geplaatst door djsunnyday

citaat:Geplaatst door Ahmed Al Dayri

Behinger B merk [u]zegt mijn aparatuur verkoper.</u>
                Nee daar moet je het van hebben. Okey het is een B merk, dusss...?
                Vette boksuh meneer

Comment

• DJMysterie
                  • Dec 2004
                  • 80

Wat maakt het uit als het een B-merk is? Wanneer je goedkoop aan redelijke kwaliteitsartikelen kunt komen, waarom zou je dat niet doen? Later kun je altijd nog eens kijken naar een 'A-merk'. Niemand begint direct op topniveau!!
                  Let the beat control your body

Comment

• Nielsken
                    • Oct 2005
                    • 76

citaat:Geplaatst door DJMysterie

Wat maakt het uit als het een B-merk is? Wanneer je goedkoop aan redelijke kwaliteitsartikelen kunt komen, waarom zou je dat niet doen? Later kun je altijd nog eens kijken naar een 'A-merk'. Niemand begint direct op topniveau!!
                    Waar is de tijd dat ik mijn discman en men walkman probeerde liedjes te mixen, op een tafeltje van men nonkel. [8)]

Comment

• Break the silence
                      • Feb 2005
                      • 50

Tja, het is idd een B-merk, maar wat wil je voor het geld ... Of heb je gelijk minstens 600 € te besteden voor een mixer van een A-merk?

Comment

• Watt Xtra
                        • Oct 2004
                        • 1119

nou in het begin dat behringer net begon op te komen was die DX1000 anders pas te koop vanaf een 1100 Gulden!! dat was zo in 1998 denk ik. Ik heb hier nog een factuur liggen van zo'n mixer en heb er toen een dikke 995 Gulden voor betaald!!(ja toen kreeg ik al korting) Dus wat is een B-merk? iets dat goedkoop is of iets dat minder presteert?
                        JBL, Labgruppen en DVX, verder heel veel LED verlichting, lekker milieuvriendelijk :D

Comment

• Ahmed Al Dayri
                          • Oct 2005
                          • 354

citaat:Geplaatst door Tfproductions

nou in het begin dat behringer net begon op te komen was die DX1000 anders pas te koop vanaf een 1100 Gulden!! dat was zo in 1998 denk ik. Ik heb hier nog een factuur liggen van zo'n mixer en heb er toen een dikke 995 Gulden voor betaald!!(ja toen kreeg ik al korting) Dus wat is een B-merk? iets dat goedkoop is of iets dat minder presteert?
                          Ik vind de dx1000 kwalitatief zeker niet slecht, vooral als je kijkt wat je er NU nog voor neer moet tellen (ja de verkoop is gestopt, weet ik)

Comment

Working...