Weer zeer geslaagd feest gedaan afgelopen zaterdag

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • VERVALLEN

Weer zeer geslaagd feest gedaan afgelopen zaterdag

Beste forumleden,

Afgelopen zaterdag weer een zeer geslaagd feest gedaan!
    Foto's rechtstreeks te vinden op http://groups.msn.com/discobarxplosi...nfeesttcm.msnw

Voor de vele lijstverslaafden op dit forum en om dus de vraag van "wat stond / vloog er van apparatuur" te vermijden het lijstje.

* DJ:

- Rodec MX-180
    - Numark CDN-24
    - Micro
    - Koptelefoon

* Geluid:

- 2 x SUB Spectral B218
    - 2 x TOP Spectral C215/2T
    - 1 x versterker PPX (top)
    - 1 x versterker PPX (sub)
    - 1 x cross-over Master-Audio

* Light:

- 4 x roboscan pro 812 Martin
    - 1 x DMX sturing Martin 2518
    - 1 x DMX Strobo HQ-power 750W
    - 4 x Par 56 GE230V/300W WFL
    - 1 x LM 400 JB-Systems
    - 1 x Rookmachine Martin Magnum pro 800
    - 1 x pinspot par 36 (uitlichting truss)

* Rigging:

- 2 x WU ALT-300 ASD met truss-adaptors
    - 4 x 1m Prolyte X30-D
    - G-haken "Doughty"
    - Nodige safeties

Greets
  • luc2366
    • Jul 2002
    • 1161

Het lijkt allemaal wat donker. Uit de scans komt amper licht - ik zou uitkijken naar andere.

Geen foto's van discobar zelf, dus daar kunnen we niet over oordelen.

Die WU wind-ups, welke zijn dat?

Comment

• Vervallen

en misschien een betere camera/fotograaf?

Helaas is er weinig va de set of het effect van je lampen te zien, maar zo te zien hebben de mensen het naar hun zin en dat blijft het belangrijkste

Comment

• Vervallen

bekijken je feestgangers deze foto's ook? IS het dan slim om een vrouw te beschijven als een mokkel?

Comment

• VERVALLEN

citaat:Geplaatst door luc2366

Het lijkt allemaal wat donker. Uit de scans komt amper licht - ik zou uitkijken naar andere.

Wil ik in je ogen eens scannen in het wit, en dit gedurende enkele minuutjes, wedden dat ge sterren ziet dan Luc.

Andere scans? Luc kandidaat sponsor?

WU's zijn in lijst uitvoerig beschreven.

Greets

Comment

• VERVALLEN

citaat:Geplaatst door J.S. Coolen

en misschien een betere camera/fotograaf?

Helaas is er weinig va de set of het effect van je lampen te zien, maar zo te zien hebben de mensen het naar hun zin en dat blijft het belangrijkste
            De camera deed idd niet echt 100% zijn werk zoals wij verwacht hadden.
            Maar idd, de mensen waren zeer tevreden, en dat is en blijft prioriteit!

Greets

Comment

• VERVALLEN

citaat:Geplaatst door J.S. Coolen

bekijken je feestgangers deze foto's ook? IS het dan slim om een vrouw te beschijven als een mokkel?

Waar zie jij mokkel staan??? [:I]

Is dat in Holand dan geen beschrijven van "een schoon mokke" ?

Dit is in het Nederlands vertaald door:

een mooi zicht / een mooie vrouw! Is dit dan zo raar dat dat er staat?

Rare mensen onze Noorderburen []

Comment

• Vervallen

citaat:Geplaatst door LJ-Martin

Waar zie jij mokkel staan??? [:I]

Is dat in Holand dan geen beschrijven van "een schoon mokke" ?

Dit is in het Nederlands vertaald door:

een mooi zicht / een mooie vrouw! Is dit dan zo raar dat dat er staat?

Rare mensen onze Noorderburen []
                Dan neem ik mijn woorden terug. Ik ken de uitdrukking inderdaad niet. Maar de teksten zaten nogal vol met onbewuste (of bewuste)spelfouten, waardoor ik dacht dat je mokkel bedoelde.
                Wij hebben hier nogal de ongebruikelijke gewooonte om te spreken en te schrijven volgens de dikke Van Dale. (schrijffouten uitgesloten) []

Comment

• luc2366
                  • Jul 2002
                  • 1161

citaat:Geplaatst door LJ-Martin

Wil ik in je ogen eens scannen in het wit, en dit gedurende enkele minuutjes, wedden dat ge sterren ziet dan Luc.

Andere scans? Luc kandidaat sponsor?

WU's zijn in lijst uitvoerig beschreven.

Greets

die 812 zijn al zo oud als de straat en hebben een ongelooflijk slechte optiek.
                  Als ik zeg dat er geen licht uitkomt, komt er ook geen licht uit. En da's duidelijk te merken op je foto's!

TIP: ELKE moderne budget-scan komt boven je 812 uit en kost een PAK minder dan een ocvcasie Martin...

Comment

• luc2366
                    • Jul 2002
                    • 1161

even op jullie site naar die "lijst" gezocht en kwam dit tegen:
                    21 juni 2005:
                    Aankoop gloednieuwe mixer MX-180 MK II

...hoe lang wordt de MKII al niet meer gemaakt?

Comment

• djnoegi
                      • May 2005
                      • 40

Ben je tevreden van je Martin Magnum 800? Ik ben namelijk van plan deze ook aan te schaffen. Je scans zijn inderdaad echt wel oud! Probeer deze scans kwijt te geraken en koop je 2 Martin SCX 500 scans. Zelfs uit deze scans komt er meer licht uit!

Comment

• VERVALLEN

even op jullie site naar die "lijst" gezocht en kwam dit tegen:
                        21 juni 2005:
                        Aankoop gloednieuwe mixer MX-180 MK II

...hoe lang wordt de MKII al niet meer gemaakt?

Is een deadstock toestel, dus we konden niet laten dit te kopen aan een zeer speciale prijs!

Comment

• VERVALLEN

citaat:Geplaatst door djnoegi

Ben je tevreden van je Martin Magnum 800? Ik ben namelijk van plan deze ook aan te schaffen. Je scans zijn inderdaad echt wel oud! Probeer deze scans kwijt te geraken en koop je 2 Martin SCX 500 scans. Zelfs uit deze scans komt er meer licht uit!

Neen, onze 812's doen we niet weg! Integendeel, ik ga niet terug over naar halogeenscans nu ik HTI scans heb hoor!
                          We hebben ze zojuist allemaal in case laten zetten, dus ze moeten nu wel een tijdje doorgaan!
                          Mss eens een paar nieuwe pitjes erin doet wonderen! Of nieuwe reflectoren.

Wat de martin magnum 800 betreft: zeer degelijk toestel zonder uitschakelintervallen! Zeer degelijke regeling qua debiet. En bovendien drinkt hij niet veel rookvloeistof dus das ook weer belangrijk! Ook timerfuctie die degelijk werkt!

Voor zijn prijs een echte aanrader!

Comment

• jurjen_barel
                            • Jun 2003
                            • 3150

Over de foto's van de scans:
                            sorry, maar ik vind het niet mooi als ze allemaal een andere kleur hebben.
                            OF alles hetzelfde, OF in groepen van 2 (symmetrisch opgesteld) in bij elkaar passende kleuren.

Daarnaast lijkt het licht erg weinig, maar dat kan liggen aan de beperkte foto's. Verder niets op aan te merken (omdat ik weinig zie).

Comment

Working...