amp rackje ( bijna ) af

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • GoTMoRe
    • Aug 2005
    • 350

amp rackje ( bijna ) af

Hij is bijna af maar nog niet helemaal

( foto's zijn van cam maar zullen binnekort betere komen )

Inhoudt:
    Alesis Matica 900
    Behringer MDX-1600
    Dap GIG-8

En in een Dap fc met 8HE voor en 10HE boven.

Moet nog powercon in komen en komen nog eq en xover.

Ook gaat de Dap eruit en komt er een Yamaha 16/4 in de plaats[^]
    lala..
  • GoTMoRe
    • Aug 2005
    • 350

macht der gewoonte

lala..

Comment

• PeTAR
      • Jul 2005
      • 151

Ik vind de kast netjes, alleen snap ik het nut van het mengpaneel boven in niet helemaal...

Comment

• Max
        • Feb 2003
        • 680

Geen cd-spelers?

Comment

• GoTMoRe
          • Aug 2005
          • 350

citaat:Geplaatst door PeTAR

Ik vind de kast netjes, alleen snap ik het nut van het mengpaneel boven in niet helemaal...
          Het was mij te doen omdat ik nu alles compact bij mekaar heb en ook op een mooie werkhoogte. Ook heb ik nu op lokatie geen tafel od nodig om mn spullen op kwijt te kunnen. ( er komt nog een stapeltje fc's naast te staan die evenhoog is als deze en daar zul je de cd speler in terug vinden en amps voor de bassen )

Ik doe het gebeuren samen met een maat van me, die zorgt voor de draai set ( fatsoenlijke mixer om mee te draaien en dubbele cd speler ) en draait op feestjes, ik help dan slechts met opbouwen en beetje helpen met licht ect. Zodra er bandjes, optredentjes ect aan de man komen zal ik het geluid doen en zal hij mij helpen. ( omdat hij hier geen enige ervaring mee heeft )

We hebben de taken dus een beetje opgedeelt.
          lala..

Comment

• PeTAR
            • Jul 2005
            • 151

De werkhoogte lijkt mij nog al laag, maar dat kan natuurlijk vertekenen door de foto's.

Succes ermee...

Comment

• Watt Xtra
              • Oct 2004
              • 1119

nee de werkhoogte zo is laag, kijk maar wat hij schrijft: "En in een Dap fc met 8HE voor en 10HE boven."
              hoogte dus nog geen 40cm!! daarbij wielen (15cm) is wel 55 cm. lijkt mij dus echt wel veel te laag! maarja wat is de juiste werkhoogte? "misschien wil hij wel onopvallend werken" en dan is het wel perfect die werkhoogte! maar hij zal het kistje zo wel op een ander kistje zetten denk ik zo.
              JBL, Labgruppen en DVX, verder heel veel LED verlichting, lekker milieuvriendelijk :D

Comment

• Speakertje
                • Mar 2005
                • 462

Als je zelf 120 cm ben dan is het weer wel de juiste hoogte Ligt er maar net aan hoe groot je ben
                M.v.g. Sander
                Heeft nu EV, CP2200 en ZX1. Dateq en Denon
                Nieuw SB122 en Dynacord S1200

Comment

• Dr. Edie
                  • May 2003
                  • 671

Stekkers zie ik persoonlijk ook liefst onderop, maargoed..

Werkthoogte is VEEL te laag.
                  Mit freundliche grube,

Edie

Comment

• GoTMoRe
                    • Aug 2005
                    • 350

+ 2 deksels van a 10cm stuk kom je uit op 75cm. Ikzelf vindt dit een prettige hoogte. ( is voor iedereen anders )

Waarom stekkers boven amp zitten is omdat er geen mountrackjes zijn achterin de case waardoor hij alleen voor vast zit. Nou kan dit opgelost worden door balkje maar toch vertrouw ik dit niet als je de kast gaan kantelen.
                    lala..

Comment

• Drive inn tnt
                      • Sep 2003
                      • 1082

citaat:Geplaatst door GoTMoRe

+ 2 deksels van a 10cm stuk kom je uit op 75cm. Ikzelf vindt dit een prettige hoogte. ( is voor iedereen anders )
                      Heeft u een puntmutsje?[)][:I]
                      Vette boksuh meneer

[FONT=Verdana]Licht is sneller dan geluid, daarom zien veel mensen er intelligent uit, tot je hen hoort spreken.[/FONT]

Comment

• arie
                        • Feb 2003
                        • 550

Waarom stekkers boven amp zitten is omdat er geen mountrackjes zijn achterin de case waardoor hij alleen voor vast zit. Nou kan dit opgelost worden door balkje maar toch vertrouw ik dit niet als je de kast gaan kantelen.

mits je het balkje goed vast zet in de case gaat dat zeer goed hoor, wij hebben dat ook zo en hebben zelfs vroeger met onze zware Cresten geen enkel probleem mee gehad.Nu met labgruppen versterkers zijn die balkjes eingelijk compleet overbodig.Zou je trouwens niet beter ook xrl input voor op kunnen maken?vind het trouwens ook een beetje gek dat je je bas versterker niet bij in dit zelfde rack zet, is toch veel makkelijker om alles bij elkaar in te hebben?groeten en succes Arie

Comment

• GoTMoRe
                          • Aug 2005
                          • 350

citaat:Geplaatst door arie

mits je het balkje goed vast zet in de case gaat dat zeer goed hoor, wij hebben dat ook zo en hebben zelfs vroeger met onze zware Cresten geen enkel probleem mee gehad.Nu met labgruppen versterkers zijn die balkjes eingelijk compleet overbodig.Zou je trouwens niet beter ook xrl input voor op kunnen maken?vind het trouwens ook een beetje gek dat je je bas versterker niet bij in dit zelfde rack zet, is toch veel makkelijker om alles bij elkaar in te hebben?groeten en succes Arie
                          Input xlr is overbodig, omdat mixer in zelfde case zit

bas amp zit er niet in omdat hij en niet van mij ( we houden app graag gescheiden ) is en het rack dan te zwaar wordt om de trap af te zeulen. Dit wil nog mooi maar er moet niet nog s 20kg bijkomen.

Als het rack me toch te zwaar wordt zal ik m voorgoed beneden stallen.
                          lala..

Comment

• GoTMoRe
                            • Aug 2005
                            • 350

citaat:Geplaatst door Drive inn tnt

Heeft u een puntmutsje?[)][:I]
                            Hehe[:I][^]
                            lala..

Comment

• arie
                              • Feb 2003
                              • 550

[/quote]

Input xlr is overbodig, omdat mixer in zelfde case zit

bas amp zit er niet in omdat hij en niet van mij ( we houden app graag gescheiden ) is en het rack dan te zwaar wordt om de trap af te zeulen. Dit wil nog mooi maar er moet niet nog s 20kg bijkomen.

Als het rack me toch te zwaar wordt zal ik m voorgoed beneden stallen.
                              [/quote]

maar je zij nog dat je de eindtrap op het hoog gebruikte, dan lijkt het mij wel makkelijk dat er een xrl input op zit?Groeten arjan

Comment

Working...