wij wel. Zie mail
danspodium
Collapse
X
-
-
j.s coolen ik ben benieuwd of je zo ook zo bouwt, dacht toch echt dat wij een van de weinigen zijn die dit hebben, maar heb je misschien ook foto's van jouw danspodia??
ws kan evt wel laat maar horen wat je precies wilt.
zal eens even kijken waar een actie foto staat, heb ik vast wel.JBL, Labgruppen en DVX, verder heel veel LED verlichting, lekker milieuvriendelijk :DComment
-
je mag aleen wel oppassen voor losse veters...mischien een idee om een heel smal rooster (kleine gaten over de venyilators te doen...desnoods een hor (zn ding tegen muggen) of iets dergelijks......eigenlijk hetzelfde als over je lampen....wel weer oppassen voor peuken die ze erdoorheen gooien mischien.....
verder ziet het er heel stoer uit....mijn complimentenComment
-
losse veters zullen omhoog worden geblazen!! maar idd nog niet over nagedacht en ook trouwens nog nooit problemen mee gehad. nu ook een paar actie foto's niet echt super duidelijk maar toch om een indruk te krijgen.
JBL, Labgruppen en DVX, verder heel veel LED verlichting, lekker milieuvriendelijk :DComment
-
wij bouwen hele andere danspodia. Waarbij het rooster onder een plaat van Lexan. Daarnaast zijn alle podia op verschillende manieren ingericht met lampen. Om je eerlijk de waarheid te zeggen hebben wij nog nooit een fan ingebouwd. Is tot nu toe nog nooit om gevraagd. Opzich wel een leuk idee. Maar kan me voorstellen dat het een bepaalde groep tegenhoudtComment
-
citaat:Geplaatst door Get-Right
Het ziet er heel mooi uit en heel origineel.
Wat is eigenlijk de prijs die je kwijt was voor het bouwen van dit danspodium?Life Sucks, but my girlfriend sucks better!
Je Hebt \'Blik\' Op De Weg, En Je Hebt Volkswagen!Comment
-
dat zou ik niet meer weten, hebben ze nu al een jaar of 4 denk ik zo. weet wel dat het weken heeft gekost en er steeds weer aanpassingen moesten worden gedaan, bijvoorbeeld het verstevigen van het rooster. en het waterdicht krijgen. de fans zijn galvanisch gescheiden en worden aangestuurd dmv relais of triacs, weet ik niet meer zeker. maar enkele euro's in ieder geval,, nee weet het echt niet.JBL, Labgruppen en DVX, verder heel veel LED verlichting, lekker milieuvriendelijk :DComment
-
citaat:Geplaatst door Tfproductions
stekelvarke: er zit al 3000 watt aan verlichting onder!!
Hoe zit het met de veiligheid met die ventilatoren, nog geen vingers in je podium gevonden bij het afbouwen? Of kunnen ze er niet bij door de dikte van het rooster?
Als je die ventilatoren er toch laat instaan is het ook mooi om een witte spot (ook bouwspot?) achter de ventilator te plaatsen (kijk op productie forum foto's bij het bedrijfsfeestje van CyberNBD)exit night into LIGHTComment
-
citaat:Geplaatst door Roeltej
denk dat ventilatoren te snel draaien om een mooi effect te krijgen...
Ik weet nie of ze de snelheid kunnnen regelen.... TFproductions, kun je de snelheid van de fans regelen?Life Sucks, but my girlfriend sucks better!
Je Hebt \'Blik\' Op De Weg, En Je Hebt Volkswagen!Comment
Comment