danspodium

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Watt Xtra
    • Oct 2004
    • 1119

danspodium

hier onze danspodiums

voorzien van 10* 150watt lampen, 3 ventilatoren, rookmachine, strobos

was ze aan het schoonmaken en dacht laat ik er eens foto's van maken.
    Valt goed in de smaak bij het publiek.

is alleen niet te tillen (90kg)

maar laat maar eens horen wat jullie er van vinden.

evt andere dingen voor een drive-in show als de standaard spots en scanners in een trusje is altijd welkom.

je moet je toch onderscheiden van de rest!!

JBL, Labgruppen en DVX, verder heel veel LED verlichting, lekker milieuvriendelijk :D
  • Watt Xtra
    • Oct 2004
    • 1119

die verrekte foto's doen het bij mij nooit, nu is de computer ook niet mijn beste vriend

dan maar een linkje

misschien dat iemand mij kan helpen?
    JBL, Labgruppen en DVX, verder heel veel LED verlichting, lekker milieuvriendelijk :D

Comment

• beyma
      • Oct 2002
      • 1614

Dat ziet er heel mooi uit zeg!
      Alleen waar staan de mensen dan op te dansen, op dat deorooster ?? Lijkt mij niet lekker voor de dames op hakjes !
      Een feest is pas een feest als de politie is geweest.....

Comment

• Watt Xtra
        • Oct 2004
        • 1119

nee das zeker niet lekker voor hun, maar meestal gaan de schoentjes dan gewoon uit, en de rokjes willen nogwel eens om de oren vliegen
        kunnen op 2 roosters ongeveer 25 man staan, ja das lekker krap!!

Comment

• stekelvarke
          • Dec 2004
          • 1062

ik keek naar de foto's met gemengde meningen, ik vind het zeker erg mooi.
          Maar ik zouw die ventilatoren eruit gooien en vervangen door lampen en met die ventilatoren iets anders creatief doen.
          exit night into LIGHT

Comment

• rene.derksen
            • Feb 2004
            • 649

Misschien is plexiglas een betere oplossing en dan de ventilatoren eruit gooien, en evt. dan een paar delen maken waar je wel ventilatoren inzet voor bv. rook.
            Licht is altijd zwaar.

Comment

• showband
              • May 2001
              • 4524

Ik vind het wel erg bijzonder. Een nieuwe milleniumversie van een discovloer. Een beetje industrieëler door dat gegalvaniseerde rooster en de draaiende ventilators. En een ongelofelijke plens licht.

Ik zie er de noviteit wel van.

Je zou een van de ventilators door een kleinere griven centrepiece effect kunnen vervangen. Om echt wat geks te doen.
              lekker belangrijk!

Comment

• rene.derksen
                • Feb 2004
                • 649

Als je er toch wat wilt inbouwen in zo'n ding, plaats in elk segment een stuk of 4 van die 15 watt strobotjes, misschien kun je daar zelfs nog wel leuke dingen mee doen random over elke plaat ofzo.
                Licht is altijd zwaar.

Comment

• dj franko
                  • May 2005
                  • 116

Misschien leuk om er een rookmachine in de buurt te zetten met die ventilatoren.

ziet er verder cool uit. vooral als er dames met korte rokjes zijn

groetjess Franko
                  Hoi!

Comment

• SoundExperience
                    • Mar 2005
                    • 63

Nog geen problemen gehad met drank dat er overheen gevallen is ?
                    Newbie

Comment

• Overdrive
                      • Feb 2002
                      • 717

Niets ventilatoren eruit die horen juist in zo'n ding, hardstikke mooi man!

Ik zie de strobo's en de rookdoos alleen niet, kan aan mij liggen. Staan ze nou altijd op wielen of komen er nog poten onder oid?

Waar heb je die fans vandaan trouwens?

Comment

• Siemens
                        • Oct 2005
                        • 4

KEWL die dingen!!

Niks fan's eruit!! Leuk man al die rokje die opwaaien!!! (ja heb de delen wal eens in actie gezien!) En rook, ja dat was er ook! Er stond een rookapparaat bijonder de podiumdelen, zag er vet uit!!!

Niks aan doen aan die delen! Zou eerder meer dames met rokjes regelen!!
                        Life Sucks, but my girlfriend sucks better!

Je Hebt \'Blik\' Op De Weg, En Je Hebt Volkswagen!

Comment

• Watt Xtra
                          • Oct 2004
                          • 1119

stekelvarke: er zit al 3000 watt aan verlichting onder!!
                          rene D: weet jij hoe glad plexiglas is?? levensgevaarlijk!
                          nee heb er poten bij, eerste van een cm of 40.. en dan op tafel hoogte, (75cm) zijn dezelfde maten als een schooltafel die meestal worden gebruikt in de kantine. Kunnen we er ook een catwalk van maken!
                          rookmachine past er precies onder, zelfs een aansluiting voor gemaakt voor de vaste spanning.
                          aan weerszijde van de korte kanten zitten idd 15 watt strobos!! zie foto 4 en 5!!
                          maare.....die ventilatoren zijn juist het meest spectaculaire.....ooit wel eens meisjes gezien die snel naar hun rokjes grepen om hem weer op de juiste plek te krijgen? haha

Comment

• Watt Xtra
                            • Oct 2004
                            • 1119

en nee zoals op foto 2 te zien is, maak ze altijd schoon met water uit de slang dus bier en andere vloeistoffen hebben ze geen last van, alles is waterdicht, op de strobos na dan, maarja die kosten ook bijna nix dus als er eens eentje een kortsluitng maakt na te zijn volgelopen met "schoonmaakwater" dan zet ik er een nieuwe in! alles trouwens ook apart afgezekerd

heb helaas geen foto's van de bouw, ze gaan nu al een jaartje of 5 mee! en nog geen enkel probleem mee gehad.
                            de fans komen van een stalbouw bedrijf, is normaal voor de beluchting. gaan echt rete hard.

Comment

• Ws Soundexpresse
                              • Jun 2001
                              • 1007

ziet er goed uit....

Bouw je ze ook voor andere???
                              Sound-Light-Laser-Foam-Dancefloor

Comment

Working...