4jr bestaan schietclub

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • SoundExperience
    • Mar 2005
    • 63

4jr bestaan schietclub

We hadden laatst een feestje @ een schietclub hier in de buurt. Waarbij ook weer een zanger die het altijd goed doen hier in de regio...

Graag reactie , opmerkingen enz enz. Verder was de stapel cd/md spelers een nood oplossing. Nu hebben we een mooie 19inc dubbele cd speler ingebouwd.

Voor meer foto's http://www.soundexperience.nl De zanger was trouwens onze enige echte brabantse tinus Http://www.soundexperience.nl/brabantsetinus
    Newbie
  • Dr. Edie
    • May 2003
    • 671

Behoorlijke kabelzooi (ook nog witte kabels/stekkers) zie ik op de achtergrond. Ik zie zo snel niet wat voor statieven/truss het is, maar lijkt me meer een zelfbouw iets? Verder gewoon een basis setje nietwaar? Afwerking prima (iig een meubel, al lijkt mij die neit zo praktisch gebouwd).

Verder ziet het aardig uit, en belangrijk; de gasten hadden het zo te zien naar hun zin..
    Mit freundliche grube,

Edie

Comment

• SoundExperience
      • Mar 2005
      • 63

Het is een zelfbouw rek ja. In de toekomst komt er nog wel een truss en de parren hangen aan een std T-statief.

Hoop kabels ??? Ja onder de verwarming , verder ligt alles super netjes onder een mat.

En verklaar je pls nader over het meubel.
      Newbie

Comment

• PeTAR
        • Jul 2005
        • 151

ik zou gaan voor een mooie LCD scherm met zwarte achterkant...dit vind ik zelf een beetje lomp overkomen. Maar das eigenlijk het enige wat me afschikt van alles wat ik zie op de foto's.

Comment

• SoundExperience
          • Mar 2005
          • 63

Ja daar heb je gelijk in , maar die staat ook op de verlanglijst dus komt ooit goed. Thx voor jullie reacties daar kan een drive-in show alleen maar beter van worden.
          Newbie

Comment

• Dr. Edie
            • May 2003
            • 671

citaat:Geplaatst door SoundExperience
            En verklaar je pls nader over het meubel.
            Opzich niet heel veel mis mee, maar de belettering (06-nummer erop) vind ik wat lelijk, en had ik liever klein erop gezet en met grote letters op de middelste (!) je naam gezet. Verder wel aardig.
            Mit freundliche grube,

Edie

Comment

• SoundExperience
              • Mar 2005
              • 63

Sound Experience wordt lastig of een kastje van 50cm
              Newbie

Comment

• Dr. Edie
                • May 2003
                • 671

citaat:Geplaatst door SoundExperience

Sound Experience wordt lastig of een kastje van 50cm
                Tsjah, even moeten nadenken bij de bouw

Of de letters S E gebruiken o.i.d?
                Mit freundliche grube,

Edie

Comment

• Upgrading your system
                  • May 2003
                  • 1684

Diagonaal neerzetten
                  Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.

Comment

• SoundExperience
                    • Mar 2005
                    • 63

We zijn aan het sparen voor een truss en dan willen we daar een spandoek tussen spannen met naam enz enz. Daarom gaan we nu onze flightcases niet verminken met stickers / verf.
                    Newbie

Comment

• sis
                      • Jul 2003
                      • 3305

citaat:Geplaatst door Dr. Edie

Behoorlijke kabelzooi (ook nog witte kabels/stekkers) zie ik op de achtergrond. Ik zie zo snel niet wat voor statieven/truss het is, maar lijkt me meer een zelfbouw iets? Verder gewoon een basis setje nietwaar? Afwerking prima (iig een meubel, al lijkt mij die neit zo praktisch gebouwd).

Verder ziet het aardig uit, en belangrijk; de gasten hadden het zo te zien naar hun zin..
                      Grooooooooooooooooooote onzin [B)]
                      Dat gezeur over die witte kabels daar wordt ik zo moe van hé [V]
                      Maar echt MOOOOOOOOOOOOOOOOOEEEEEEEEEEEE van [}]
                      IK gebruik al 25 jaar witte kabels [8D]
                      Denk je nou echt dat er bij mij ooit iemand is komen zeuren over mijn kabel gebruik !!!!!!!!!?????????????????
                      NOPE, niemand [^]
                      Kwaliteit jongens en nog eens kwaliteit DIT is belangrijk en ZEER belangrijk !!!!!
                      sis
                      Fulltime freelance muzikant, producer , componist.

Comment

• moderator
                        Moderator
                        • Apr 2001
                        • 5946

juustum, wordt er ook moe van, getuigt ook van weinig creativiteit.
                        Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• sis
                          • Jul 2003
                          • 3305

citaat:Geplaatst door moderator

juustum, wordt er ook moe van, getuigt ook van weinig creativiteit.
                          Dank U moderator
                          Ik zal een voorbeeld geven :
                          Zoals jullie ondertussen wel weten ben ik beroepsmuzikant [^]!!
                          Er zijn momenten en weekends dat ik tot 2 à 3 x per dag moet optreden !!
                          Dan heb ik geen zin om alle kabels weg te werken , laat staan de tijd die ik soms voorhanden heb !!!
                          Vlug,Vlug,Vlug opbouwen, een paar zangers en zangeressen begeleiden !!
                          T'ja dan heb je geen tijd , duidelijk toch [8D]
                          Niettegenstaande dat het er beter uit kan zien maar eigenlijk is dit totale onzin en niet belangrijk !!!
                          Het GAAT hem over de mensen die zich kostelijk amuseren , en daar GAAT het om !!
                          Groeten
                          sis
                          Fulltime freelance muzikant, producer , componist.

Comment

• Dr. Edie
                            • May 2003
                            • 671

Heel leuk allemaal, IK vind het niet netjes. IK heb liever zwart alles i.p.v. die huis-tuin & keuken verlengsnoertjes.

Fijn dat jij witte kabeltjes gebruikt toch? Ikzelf ben al te blij met mijn keuze om van begin af aan ZWART te nemen.

Tuurlijk blijft het tenslotte gaan om een ding: de mensen moeten zich vermaken. Je kan nog het beste van het beste hebben, als je geen feest kan weggeven heb je er niets aan.

Oja, en die kabels op de foto zijn danwel wit, maar konden vind ik best eventjes opgerold worden.. Maargoed, iedereen zet een show anders weg.. Ik hou ervan om alles eventjes weg te werken (ZOVEEL moeite is dat helemaal niet).
                            Mit freundliche grube,

Edie

Comment

• DJ.T
                              • Nov 2002
                              • 1502

Sis, inderdaad komt het elke keer weer naar boven en af en toe is dat ook wat vervelend.
                              Jij zegt dat er nog nooit iemand naar je toe is gekomen om te zeuren over je witte kabels...
                              Je denkt toch niet dat er iemand langs zou komen ook al zou hij het door hebben?
                              Het gaat er om dat je het zo goed mogelijk doet, ik vind zwarte kabels en ze netjes wegwerken gewoon de puntjes op de i zetten.
                              Natuurlijk kan het ook hardstikke leuk zijn als je dit niet doet, zo kan het ook net zo leuk zijn zonder backdrop, afrok / net meubeltje, fragiel trussje, enz enz.
                              De OP vraagt om tips om zijn show te verbeteren, dan is toch elke (gegronde) opmerking toch nuttig?
                              Of de OP er dan vervolgens wat mee doet kan hij altijd nog zelf verzinnen.
                              Ik snap je heel goed hoor Sis, maar er zit ook een andere kant aan, ik ben er zeker van dat jij die ook wel ziet
                              We're ready to party, are you?

Comment

Working...