Jeugdsoos27-08

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • DJ_Marcel
    • May 2005
    • 55

Jeugdsoos27-08

Jaja het was weer is jeugdsoos in hoek van holland en ik heb even wat fototjes genomen van me discotje

Eerst even een materiaal lijstje

Trussing:
    4x Truss 3 meter
    4x Truss 2 meter
    4x Truss 1 meter
    4x Carré hoek
    4x T stuk
    4x baseplate, maar niet gebruikt

Geluid

2x CDJ-800
    1x Behring DX 1000
    1x PCDJ Computer 2 kanalen
    1x HK VC 2400
    2x HK VX 2400
    1x HC Processor
    4x LS Sub Bin 2x18"
    4x 15/1.5" top
    1x Active Monitor 12/1"
    1x SM58
    1x SPL127

Licht
    1x Martin Lightjockey
    4x Fourbar par64 1.0kw (powerbarren)
    4x Showtec Spot250 (hele snelle dingen)
    2x Blacklight Gun
    2x Derbyachtige effecten
    4x Strobe 1500w
    1x rookdoos met grote blower ondersteboven op de truss

en 2x vmb statief en een of ander opdraai truss statief

Jullie vragen je af , waarom dat t stuk
    Nou dat zit zo, eerst zet je het carre op de statieven, dan draai je hem op , zet je er 2 meter stukken onder, en dan zet je de statieven onder de T stukken, draai je hem weer op, en dan de meter stukken, want de statieven konden niet zoh oog, en dan win je weer 50cm, en dat kwam precies onder het dak uit, ff gemeten vantevoren

Nou dan nu de foto's:

ja dat statief werd later gedraait maar we vonden het eerst ff tijd voor een fototje

visjes op 1 meter hoogte heeft geen zin want die trekken ze er toch uit.. gewoon pennen ver genoeg er in slaan.

En ja die bar is alleen voor feestjes waarbij kinderen onder de 16 zijn

ja en ga niet zeuren op de witte stekkerblokjes want ik had effe niks anders

(Leuke) Reacties / Tips graag
    w0000t
  • Barthezz80
    • Aug 2004
    • 365

Ik vind het er erg leuk uitzien! Is het je eigen set? geluid? licht?
    Ik draai zelf regelmatig in Vlaardingen op een eigen set, ook op locatie.. misschien kunnen we is een keer afspreken om bij elkaar te komen kijken op een klus?

Groeten Bart
    Bart

Comment

• DJ_Marcel
      • May 2005
      • 55

Nee het is niet allemaal van mezelf, stukje inhuur erbij van de moving spotjes enzo

voeg me maar is toe op msn .. ctmondt@kabelfoon.nl
      w0000t

Comment

• jens
        • Aug 2004
        • 1067

ik heb ook wel eens pennen gebruikt waar je een bout op kan draaien. mischien een idee, dan hoef je ze ook niet zo vast in je truss te rammen. het erin slaan gaat wel makkelijk maar het eruit halen is altijd lastiger. ( is mijn ervaring)

Comment

• Mark-LED
          • May 2004
          • 822

1. Ik kan nergens safety's ontdekken, kijk ik verkeerd?
          2. Spanband om je stack? Is toch een vrij hoge stack wat je gebouwd hebt.
          3. Base-plates voor je truss? Niet nodig gehad?
          4. Visjes op 1m hoogte niet nodig? Zeker wel. Zorg maar dat je ze afschermd dmv een doek of een plank oid.
          5. Strobe ondersteboven met een g-haak bevestigd op foto 4, dat doe ik liever met een clamp, niet met een g-haak.

Tot zover mijn kritiek, verder vind ik het er wel netjes uit zien.

//edit: Excuus, kan na heel goed kijken toch safety's ontdekken.

Comment

• MarkRombouts
            • Jan 2005
            • 1391

Visjes (borgpennen) hebben geen nut ?? volgens mij hoort er dat toch echt wel in te zitten hoor. Je had natuurlijk ook je twee meter stukken op de grond kunnen zetten en daarop je 1 meter stukken, op twee meter hoogte vallen de pennen een stuk minder snel op bij irritant publiek lijkt me zo.

Voor de rest ziet het er allemaal leuk uit hoor.

Comment

• Zinzi
              • Jul 2003
              • 87

eventueel vervang je bij de onderste trussen de visjes tijdelijk voor sleutelringen. Dit kost wel meer tijd, maar dan is het in iedergeval safe. Verder ziet het er goed uit.

Comment

• DjJeroen
                • Oct 2000
                • 288

Ik zie ook wel wat geluid met bekende stickertjes wat niet van jou is !

Ziet er voor de rest leuk uit. Zwarte opdraaistatiefje zou ik de volgende keer wat anders voor regelen.

Ik ga je wel weer zien of spreken.

Comment

• stekelvarke
                  • Dec 2004
                  • 1062

Het ziet er verzorgd uit,
                  Verder vind ik het een vrij drukke bezetting voor een care van 3/3m
                  Ook ik zie geen safety's, dit is toch wel nodig vind ik boven do hoofden van mensen.
                  Ik zouw de visjes er zeker rond gedaan hebben, samen met een doek/zeil.
                  Om de truss apen weg te houden.
                  Zelf had ik het anders gedaan, maar dat neemt niet weg dat her er goed uit ziet.
                  exit night into LIGHT

Comment

• DJ_Marcel
                    • May 2005
                    • 55

Alles was gesafed... dat risico ga ik zeker boven mensen niet nemen dat er iets naar beneden komt..
                    En ja jeroen, stack was niet van mij.. als je 2 disco's op 1 avond heb hou je niet veel over
                    w0000t

Comment

• dh-showtechnic
                      • Jun 2005
                      • 139

ziet er zeker goed uit!!!
                      Alleen denk om de veiligheid met alles.
                      De opsomming die al eerder is genoemd ben ik het wel mee eens.
                      Als er maar iets naar beneden komt, en iemand is gewond.
                      dan kan dat wel een duur geintje worden en het einde van je hobby!!!
                      HET ZAL NIET DE EERSTE KEER ZIJN ( EN ZEKER OOK NIET DE LAATSTE)
                      Nieuwe mega drive in show

Comment

• DJ_Marcel
                        • May 2005
                        • 55

Is al een keer een gozer geweest bij mij die een strobo naar beneden liet vallen in een zwembad net naast een vrouw die een boekje zat te lazen, dat was vanaf 3 meter, strobo van hoogstends 10 kilo, maar de tegels waren gewoon kapot, sindsdien safe ik ALLES

en wat jullie zeiden van die doeken er omheen is inderdaad waar , ik heb er nog over gedacht ja

bij een groundsupport doen we er altijd een houten kooi zegmaar omheen aan de onderkant, maar kinderen van 10 weten er altijd nog in te klimmen
                        w0000t

Comment

• dh-showtechnic
                          • Jun 2005
                          • 139

Strobo die in het Zwembad valt (Water???) hing dat boven het zwembad tijdens het feestje?
                          Lekker gevaarlijk lampen boven water.
                          Vooral met mensen in het zwembad
                          Nieuwe mega drive in show

Comment

• DJ_Marcel
                            • May 2005
                            • 55

Nee natuurlijk niet, nooit iets boven water (bedrijfje hier in de buurt heeft wel is 2 motortakels in het water laten lopen... werd ook effe gevaarlijk

nee denk 15 meter bij het bad vandaan bij zo'n zonterras
                            w0000t

Comment

• Ibvee
                              • Nov 2002
                              • 714

citaat:Lekker gevaarlijk lampen boven water.
                              Vooral met mensen in het zwembad
                              minder gevaarlijk dan je denkt, de val wordt hoogstwaarschijnlijk gebroken door de kabel, die natuurlijk niet zo lang is dat ie tot in het zwembad komt, de kabel gaat stuk, of komt los, en hij valt los het water in. Geen stroom dus, en waarschijnlijk ook geen harde val, bovendien is er geen brandgevaar. Verder moet een netjes opgehangen lamp boven een zwembad geen probleem zijn denk ik?
                              De groeten => Micha

Comment

Working...