schuurfeest

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • DJ_Compact
    • Jan 2004
    • 234

Bedoel je nou de fourbar aan 1 haak hangen? Wat wij ook wel doen is de ene haak aan de voorste rij van de truss hangen en de andere haak aan de achterste rij van de truss. Zo heb je toch een iets andere diepte
    Mjaaaa....

Comment

• AJB
      • Jul 2003
      • 2289

Hoe je de bar bevestigd is afhankelijk van de assemblage der materialen. Doorgaans kun je op een fourbar boven je middelste 2 lampen een haak bevestigen, deze pakt precies 2 trussliggers aan de voorkant.

Het gaat erom, dat je hoogteverschil creeert. 4 barretjes rechtop, waarbij je de 2 middelste omdraait. Vervolgens gewoon 4 kanalen dimmer maken. Als je nu gaat knipperen, loopt het licht in het midden naar boven, en de buitenkant naar beneden. Door het hoogteverschil, lijkt het alsof je 40parren hebt hangen... Easy trick, en het ziet er nog goed uit ook ! (ps gewoon recht vooruit richten)

grtz. AJB
      If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
      ------------------------------------------------
      Arvid Buit
      Creative-Director / Artist-Manager

Comment

• pico
        • May 2004
        • 15

Heb je daar een foto van toevallig ? Ik zou het wel eens willen zien.

Overigens lijkt mij dit alleen toepasbaar als je ene podium hebt en voldoende hoogte. Ik sta ook wel eens met een trus in een kroeg, zonder podium en dan moet je geen fourbar rechtopzetten want dan ziet niemand er iets van.

Comment

• AJB
          • Jul 2003
          • 2289

Alles moet aangepast worden op locatie, en het is puur je concept; hoogte en diepte verschil... Op klein locatie hang je de zij-barren bijv. recht naar beneden, en de andere 2 gewoon horizontaal... alles kan

Heb geen foto's, doe geen drive-in shows... Voor foto's van lichtshows kun je via mijn profiel op mijn website kijken.

grtz. Arvid
          If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
          ------------------------------------------------
          Arvid Buit
          Creative-Director / Artist-Manager

Comment

Working...