Jongerenfeest in tent

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • dejongens
    • Aug 2004
    • 29

citaat:Geplaatst door Tfproductions

zo'n setje koop je voor ongeveer 11.000 euro hebben jullie ook het geluid gedaan in marienvelde voor Kiek uut?? daar vond ik het namelijk zeer slecht klinken, wel erg veel bas maar de stemmen kwamen geheel niet over. Ook werd het setje aardig op zijn donder gegeven wat resulteerde in oververhitte eindtrappen. maar er valt genoeg uit zo'n set te halen
    Beste "Tfproductions",

Inderdaad heb je het goed opgemerkt dat wij in Mariënvelde ook geluid hebben verzorgd voor kiekuut. En ik heb een vaag vermoeden dat je onze set in de war brengt met een lokale DJ. Wij verzorgden op die dag namelijk het geluid voor Kiekuut, en niet voor de presentatie van het sportevenement. Deze jongens, ken ze persoonlijk niet, maar ze hadden inderdaad te kampen met een oververhitte eindtrap, dit omdat ze 6 AmericanDJ luidsprekers op een "budget" 8ohm versterker in serie hadden aangesloten.

De set zoals hij stond in Mariënvelde is bewust niet helemaal open gezet, omdat het hier om een buitenevenement ging. Dan over het laag en het troebel klinken,... ik kan het me niet voorstellen, want het klonk als een dijk, en bij dat optreden waren diverse andere muzikanten en mixers aanwezig die dat kunnen beamen.

Misschien heb ik het mis, maar waren jullie niet de personen die het presentatiegedeelte verzorgden? [:I]
    Jeroen --> Het beste idee, komt op de wc! <--

Comment

• Watt Xtra
      • Oct 2004
      • 1119

nee ik heb het wel degelijk over de set van de band, de stemmen kwamen na mijn mening niet goed over. over het presentatie geluid kan ik kort zijn. De presentator heeft de microfoon laten vallen waardoor waarschijnlijk de microfoon niet goed meer over kwam. Hierdoor heeft hij de set harder gezet waardoor een kant van de amp. inderdaad erg warm werd. het was echter zo dat er maar drie luidsprekers aan de amp. hingen, op 2 kanten. Dit zou zonder meer moeten kunnen, ik vermoed dat zij de set gewoon continue op het maximale hebben gezet.
      De set is van mij en heb nog nooit eerder problemen gehad met deze combinatie, gebruik ze als monitoren, spraak en achtergrond muziek. Heb 5 van deze versterkers en dit was er een van nog geen 3 maand oud, is nu terug naar de leverancier zie wel wat er mee is maar waarschijnlijk een aantal torren kapot. zal wel garantie werk worden. voor de rest wel een mooie set, alleen valt hier veel meer uit te halen dan wat ik heb gehoord in marienvelde.
      JBL, Labgruppen en DVX, verder heel veel LED verlichting, lekker milieuvriendelijk :D

Comment

Working...