Jongerenfeest in tent

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • dejongens
    • Aug 2004
    • 29

Jongerenfeest in tent

Bij deze even onze eerste foto post, omdat ik altijd geniet van andere postings in het forum hier ook maar even een keer een bijdrage van ons.

Het ging hierbij om een jongerenfeest in een tent voor +/- 150 jongeren. [8D]

Vanaf de voorkant gezien.

Effe snel nog wat muziek uitzoeken voordat het begint.

Een enthousiast publiek, dat is waar je het voor doet.

Geluid:
    DB FiftyLine bestaande uit
    - 2 x FL-10
    - 2 x FL-15
    - 4 x FL-18
    Denon DN-D9000
    Dateq LPM 7.3
    Sabine Graphi-Q2 GRQ-3122
    Sony MD
    19" pc

Licht:
    12 x Multipar 575
    3 x t4 balkje
    2 x martin mx4
    1 x switchpack botex
    1 x tunneleffect 500w
    1 x antari z1000
    behringer eurolight LC2412
    Showtech krachtverdeelding

Laat horen wat jullie er van vinden, sorry voor de foto's zijn er niet veel van de apparatuur, maar kun je toch wel een klein beetje zien hoe het er uit ziet.

Meer foto's op www.dejongensvandemuziek.nl
    Jeroen --> Het beste idee, komt op de wc! <--
  • Ferry
    • Mar 2005
    • 61

Ziet er goed uit!
    Waarom je speakerstack niet langs het podium?
    Zo ziet het er een beetje klein uit terwijl je toch wel de goede spullen hebt!

JBL Power of Sound

Comment

• stekelvarke
      • Dec 2004
      • 1062

je bent goed bezig lijkt me, wat licht betreft, nu nog een ect trusje en je bent waar je moet zijn
      exit night into LIGHT

Comment

• Tofke78
        • Jan 2005
        • 504

Hoe speelt zo'n D & B setje? Ik vind die speakers niet terug op hun site. Welke powers hingen ervoor?

Groeten

Kristof

Comment

• Dropsen
          • Jan 2004
          • 375

Heb de set gevonden, het gaat hier om een actieve set.

EDIT: heb de set nu wel gevonden op de site van DB, blijkbaar zijn er 2 sites!
          Lange tijd werd bier beschouwd als een gezonde vorm van drinkwater...

Comment

• Ferry
            • Mar 2005
            • 61

Die set is het..
            De eerste die je liet zien had 3 kasten en deze toch duidelijk 4
            2 bas 1 mid en 1 hoog.
            JBL Power of Sound

Comment

• Jasper-Lichtbron
              • Jun 2001
              • 2155

citaat:Geplaatst door Tofke78

Hoe speelt zo'n D & B setje? Ik vind die speakers niet terug op hun site. Welke powers hingen ervoor?
              Subtiele tikfout, totdat je de rekening op de mat krijgt, die zal wat minder subtiel zijn :P

Comment

• Tofke78
                • Jan 2005
                • 504

Lijkt zo'n beetje op het XA systeem van Dynacord :-) Maar geen van beide heb'k al gehoord, spijtig want het lijkt me wel iets.

Comment

• Studio Moved
                  • Dec 2004
                  • 75

nette show!

ook goed gedaan met de backdrop!

waarom heb je zoveel lege ruimte in je meubel? of dient dat ook als opberplaats ofzo?

geen problemen gehad met feestgangers tegen je lichtbrug...

Grtz!
                  Studio Moved

Comment

• zjeten
                    • Mar 2003
                    • 331

hallo
                    wat is ongeveer de kostprijs van zo'n set?
                    mvg
                    jeffrey

Comment

• vasco
                      • Oct 2003
                      • 2567

Ik vind je barren met parren maar vreemd en slordig hangen.
                      Ziet er niet stevig uit op deze manier.
                      Zie wel een haak en safe maar toch, het hangt schuin.

Verder ziet het er netjes verzorgd uit.

Comment

• dejongens
                        • Aug 2004
                        • 29

@Ferry: speakerstack staat niet langs het podium omdat het op een grasveld werd gehouden. (optrekkend vocht) Daarnaast was het zo dat het podium niet al te hoog was, en de tent ook niet al te groot, dit was de beste optie.

@stekelvarke: idd dat is het eerstvolgende, een "echt" truss systeempje. Maar vooralsnog werkt het prima.

@Tofke78: Ik ben een paar maanden geleden naar een demonstratie geweest van de XA van dynacord, maar ik durf het wel aan om ze naast elkaar te zetten De DB FiftyLine klint veel strakker en warmer.

@Studio Moved:
                        - De backdrop was het enige waar we zelf niet tevreden over waren. We hadden het zo opgezet en tussen twee statieven gespannen. Maar dat hangt door aan de bovenkant. Ook moet er nog een keer een naam op het doek komen.
                        - Die lege ruimte tussen de flightcases is een eigenbouwflightcase die we als tafel gebruiken. Een soort catheder die we tussen de flightcases zetten. Het voordeel is dat ze bij vervoer weinig ruimte innemen. De twee tafels klappen we tegen elkaar en opgeruimd it is
                        - De feestgangers mogen van mij tegen de lichtbrug aan gaan hangen. De statieven zijn eigenbouw en ik durf er met drie man aan te gaan hangen en dan vallen ze nog niet om. Zelfs op 4 meter hoogte [^]

@Zjeten: De gehele set,... tja,... dat vragen die jongetjes tijdens het draaien ook allemaal. Mijn standaard antwoord is dan dat ik er een leuke auto van kan kopen. Maar als je het echt wilt weten,... zoek het effe op, de materialenlijst staat hierboven. [8D]
                        Ik denk er liever niet aan [B)]

@vasco: Daarom is onze eerst volgende aanschaf ook een "echt" truss systeempje.

Comment

• Upgrading your system
                          • May 2003
                          • 1684

Ik heb ook een vraagje, zit je altijd tijdens het draaien??

Zo Ja,
                          Het zit vast heerlijk, maar vindt het een beetje ongeinteresseerd staan.

Zo Nee,

werkt dat nou lekker zo'n super laag dj boothje??
                          ik denk dat hij nog niet aan je middel komt als je gaat staan.

verder weinig commentaar, ik zie safety's, g-hooks, kabels afgewerkt, maar een net trusje zou wel leuk staan.. zelfbouw rigging ben ik toch niet zo'n fan van, jij vast ook niet meer als iemand het op zijn kop krijgt en er staat geen CE/TUV op [:P]

Verder goed bezig ga zo door
                          Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.

Comment

• dejongens
                            • Aug 2004
                            • 29

citaat:Geplaatst door Upgrading your system

Ik heb ook een vraagje, zit je altijd tijdens het draaien??
                            Nee hoor, dit was alleen even vóór het optreden. Hij stond er toevallig nog, dus waarom niet, we moesten de hele avond nog springen en gek doen.

citaat:
                            werkt dat nou lekker zo'n super laag dj boothje??
                            ik denk dat hij nog niet aan je middel komt als je gaat staan.
                            Werkt super, misschien ziet het er een beetje klein uit, maar dat komt misschien omdat ikzelf tegen de twee meter ben. De verhoudingen zijn dan een beetje weg . Ook kun je op die foto's niet zo goed zien dat de cases gewoon (sta)tafel hoogte hebben.

Comment

• Watt Xtra
                              • Oct 2004
                              • 1119

zo'n setje koop je voor ongeveer 11.000 euro hebben jullie ook het geluid gedaan in marienvelde voor Kiek uut?? daar vond ik het namelijk zeer slecht klinken, wel erg veel bas maar de stemmen kwamen geheel niet over. Ook werd het setje aardig op zijn donder gegeven wat resulteerde in oververhitte eindtrappen. maar er valt genoeg uit zo'n set te halen
                              JBL, Labgruppen en DVX, verder heel veel LED verlichting, lekker milieuvriendelijk :D

Comment

Working...