Versterker-rack

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Upgrading your system
    • May 2003
    • 1684

Sorry Max, je hebt gelijk, even overheen gelezen.

Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.

Comment

• Banned
      Banned
      • Dec 2003
      • 951

dar heb je gelijk in kasten zijn wel iets of wat schreeuwerig maar daar heb je een EQ voor ........

De VIBE12 geeft te wein ig laag maar als top is ie ideaal.
      De VIBE15 is goed voor fullrange maar de kombinatie met driver is wat agressief ( Driver gaat enorm hard vind ik en heeft een rot geluid rond de 4Khz en 8Khz ( wat bij meer drivers voorkomt )

VIBE30 is op zich een goed combi tussen laag en hoog alleen die bepaalde frequenties moeten wel wat omlaag.

Echt tophoog gaan de VIBES niet maar dat doet geeneen fullrange kast zonder tweeter erin !

Schel klinken doen ze bij mij niet hoor ligt aan je afstelling ......

Moet je wel gelijk geven dat bij een neutraal signaal ( alles in het midden ) en zonder EQ wel agressieviteit is in de driver ( maar heb ik ook bij een A-merk kast hoor )

Met een EQ haal ik al het overbodige weg wat er op de betreffende EQ aanwezig is. EQ is niet voor je geluid op te peppen maar om bepaalde tonen eruit te vissen ( dat iu mijn mening hoor )

Die SE100 is geen echt PROCESSOR maar het geeft je een extra dimensie op je geluid wat echt hoorbaar is.

Max als je interesse hebt kun je gerust een keer komen luisteren hoor !

Ik zeg niet dat het TOPKWALITEIT is maar eerlijk is eerlijk als ik zeg dat het een goede speakerlijn is van JB waar De A-merken toch een concurentie van hebben.

JB wordt veel gezien als ROMMEL maar de laatste tijd bewijzen ze zich enorm goed met veel produkten.

De VIBES wordt gemaakt door PRO-ZOMAX en dat is geen kleine jongen in de PA wereld !

Comment

• luc2366
        • Jul 2002
        • 1161

is die "zomax" niet gekend om hun 2246-kloon? dan kan 't ni slecht zijn [^]

Comment

Working...