Nieuw Setje

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Peterz
    • Jul 2005
    • 2

Nieuw Setje

Eindelijk na lang wachten mijn nieuwe cd spelers bij elkaar gespaard. Mijn keuze is gevallen op de Axis 9 van Numark omdat een vriend van mij ze ook had en ik ze lekker vond werken en er veel goede verhalen over hoorde.

Hier de foto's (zijn grote fotos) :
    (P.S. Mixer is een Phonic DM3010[:I], en nodig aan vervanging toe maar eerst maar weer eens sparen)

Wie er meer van wil zien:

Groeten Peter
  • Drive inn tnt
    • Sep 2003
    • 1082

Maar wat wil je nu horen van ons?
    Ow wat mooi oid?
    Of onze ervaring met dit spul?
    Overigens wel leuk spul voor op je kamer is weer is iets anders dan skytec speelgoed [:P]
    Waarvoor wil je het gaan gebruiken?
    Vette boksuh meneer

[FONT=Verdana]Licht is sneller dan geluid, daarom zien veel mensen er intelligent uit, tot je hen hoort spreken.[/FONT]

Comment

• Peterz
      • Jul 2005
      • 2

sorrie, jaa khad vanmiddag ff snel die fototjes gemaakt en erop gegooit kzal ze vanavond even aanpassen en de mislukte weghalen.

citaat:Maar wat wil je nu horen van ons?
      Ow wat mooi oid?
      Of onze ervaring met dit spul?
      Overigens wel leuk spul voor op je kamer is weer is iets anders dan skytec speelgoed
      Waarvoor wil je het gaan gebruiken?
      Ik wil graag idd (vergeten te zeggen) weten of jullie ook ervaringen hebben met deze cd spelers en verder of jullie nog een leuk mixertje voor ertussen weten?
      En ik gebruik het setje eigenlijk alleen voor thuis op me kamer te mixen.

Groeten Peter

Comment

• mverdult
        • Dec 2003
        • 123

leuk voor op je slaapkamer dat spul maar niks voor op de baan vindt ik !!

Comment

• EP Woody
          • May 2001
          • 795

Jammer dat je op de PFL zo erg in de rode ledjes draait. Daar word je geluid alles behalve beter op. :'(

Comment

• moderator
            Moderator
            • Apr 2001
            • 5950

Onderwerp aangepast.
            Verzoek aan de mensen om niet direct te gaan zeuren om verbetering, modjes komen vanzelf langs....
            Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• VERVALLEN

citaat:Geplaatst door mverdult

In degelijk flightcase is deze set ook goed voor op de baan.
              Numark is lang geen skytec of jb hoor!
              Numark (heb ik horen zeggen) ligt qua klasse net onder de denon serie. Ligt nog boven gemini.

Comment

• mverdult
                • Dec 2003
                • 123

dan heb ik toch liever mijn denon 4000 en de soundcraft mengpaneeltjes hoor, maar ja... kwestie van smaak zeker !

Comment

• djbirdie
                  • Oct 2002
                  • 509

citaat:Geplaatst door LJ-Martin

citaat:Geplaatst door mverdult

In degelijk flightcase is deze set ook goed voor op de baan.
                  Numark is lang geen skytec of jb hoor!
                  Numark (heb ik horen zeggen) ligt qua klasse net onder de denon serie. Ligt nog boven gemini.
                  Ik werk zelf persoonlijk liever met Numark dan Denon, kwaliteit zal elkaar weinig ontlopen maar vind het biedieningsgemak van Numark beter...
                  grtz, Niels

Het is de kunst om van geluidsoverlast een buurtfeest te maken!

Comment

• skon jeungske
                    • Feb 2005
                    • 3

hoeveel kostte die numarks bij elkaar, de sync cdx-1 is namelijk rond de 625,- en heeft meer functies dan die numark. Verder kun je bij de cdx-1 nog een veel groter "vinyl gevoel" creeeren door een scratch box te kopen en die aan te sluiten op vinyl

Comment

Working...