Buurtfeest 2 juli Haaksbergen

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • DJ Crazy Sound
    • Jan 2005
    • 63

Buurtfeest 2 juli Haaksbergen

Hallo medeforumers,

Afgelopen zaterdag hebben wij op een buurtfeest gestaan in Haaksbergen er was +- 50,60 man aanwezig van een jaar of 15 tot 50. Tijdens het dinee moest er voor achtergrondmuziek gezorgd worden en s'avonds na het 'gps' spel moest er muziek zijn. Al met al een geslaagd feestje. Met tevreden klanten

app. lijstje:

Geluid:
    1x philips cd speler
    1x sony cd/mp3 speler
    1x laptop
    1x tec250 mengpaneel
    1x dap css-8s (wordt gebruikt als versterker)
    2x dap mc-15

licht:
    8x par56
    1x lichtsturing voor de parren
    1x mushroom
    1x switchpack
    1x rookmachine
    2x lichtbakken
    1x sturing voor de lichtbakken

En natuurlijk de benodigde kabels en statieven.

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden ik weet dat de app. hier en daar aan vervanging toe is. Hier zijn we druk mee bezig maar ja schied natuurlijk niet hard op met een leeftijd van 14 en 15.

Derk
    De rest van de foto's is hier te zien:
    http://www.djcrazysound.nl/pabr.html [^]
  • DJP-BIM
    • Jan 2004
    • 289

check even je links, msn doet nogal vreemd, met directlinking
    bimshowequipment.nl

Comment

• deejayke
      • Mar 2005
      • 77

kan wel aan mij liggen ma vindt het wreed donker daarzo [V] ma vo de rest keep going on grtzzz
      blijven vragen :P dan komt ge der wel :P

Comment

• DJ Crazy Sound
        • Jan 2005
        • 63

Zal best kunnen kloppen ik krijg de foto's ook niet te zien hier op forum link is http://nl.msnusers.com/djcrazysoundpictures ben geen webmaster ofzo en heb er weinig verstand van.

Viel reuze mee was zeker niet donker maar ligt net aan wanneer de foto gemaakt is. En ja s'avonds wordt het wel eens donker

Comment

• Tristan
          • Oct 2004
          • 121

Ziet er best nettjes uit, maarja idd beetje donker. Kon je nog wel goed zien waar je liep, want dan zullen de minder nuchtere ook nog wel weten waar ze lopen.
          tja....Lekker simpel, Lekker degelijk ofwel gewoon zoals het hoort

Comment

• DJ.T
            • Nov 2002
            • 1502

Het album is leeg?
            We're ready to party, are you?

Comment

• DJ Crazy Sound
              • Jan 2005
              • 63

Album is er in gedachten niet is ook eerste keer met die foto's en wou zo'n album maken maar men pc blokkeerd de foto's op een of andere manier[?]

Als je op deze link klik kom je bij de laatste foto en dan alsmaar vorige drukken kom je vanzelf langs de 11 foto's.. als het goed is.

Comment

• BvE
                • Oct 2004
                • 385

Hee,

Je bent best vaak bezig met je 'drive inn' maar ik zie niet echt een stijgende lijn wat betreft de kwaliteit van je spullen:

Ik zou echt meer gaan investeren in je apparatuur. Denk vooral aan goede cd spelers, mengpaneel en versterker. Huur desnoods bij, durf hiervoor dan ook meer te vragen op feestjes.

Ik zou hier namelijk niet echt heel trots op zijn.

Verder succes met investeren!

Comment

• Drive inn tnt
                  • Sep 2003
                  • 1082

Oke Gooi zo snel mogelijk die huis tuin en keuken zooi er uit en koop een goeie cd speler/mengpaneel etc. Want dit is nu niet echt een drive in. Meer een bijelkaar geraapt zooitje. Sorry, ik weet het iedereen is ongeveer zo begonnen. Maar je moet toch wel een beetje gaan investeren.
                  Vette boksuh meneer

[FONT=Verdana]Licht is sneller dan geluid, daarom zien veel mensen er intelligent uit, tot je hen hoort spreken.[/FONT]

Comment

• DJ Crazy Sound
                    • Jan 2005
                    • 63

Tjah wat moet je dan zeggen[:I]
                    Sparen is een kunst deze tijd[V]

We zijn pas 1,5 jaar bezig met draaien op feestjes. We hadden eerst helemaal geen licht maar nu in het bezit van 8 parren en een aantal effecten, daar hebben we dus eerst in geinvesteerd. Ook draaiden we eerst met hifi, toen de versterker was doorgebrandt (uiteraard op een feestje) overgestapt op PA nou ja PA heb toen een overhaaste beslissing genomen en me niet goed verdiept in het hele gebeuren vandaar ook die 'halve' versterker.[xx(] Maar ja eenmaal gekocht en dan moet het gebruikt worden. Het plan voor de toekomst is een sub/top setje van behringer met de v-reeks van American Audio. Een dubble cd-speler van numark (cdn-35). Mengpaneel heb ik dan weer weinig verstand van zal ik het forum nog eens flink voor moeten doorspitten

We hebben trouwens 6 juli ook nog een feestje gehad van +- 15 man foto's zijn te vinden op: http://www.djcrazysound.nl/dole.html

Heb ook dit nog uit het stof gehaald. Zijn een paar foto's van de 1e keer dat we draaiden.

Er stond ook nog een statiefje in de hoek met een moonflower en 1* par 36

Derk

Comment

• DJ Crazy Sound
                      • Jan 2005
                      • 63

is er dan niemand met verdere informatie.... over de opstelling bijvoorbeeld dat is iets waar ik nog weinig over gehoord heb

Comment

Working...