3 verjaardagen

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • DJ.T
    • Nov 2002
    • 1502

Dit is gedrukt bij 123sticker.nl
    0,5 x 1 meter is wel erg klein.
    Dit doek is dacht ik 1m10 hoog en 2m50 breed.
    Persoonlijk vind ik het doek op deze foto lelijk gespannen (het kan veel strakker) maar het geeft een goed idee van hoe het er in de praktijk uitziet.
    Voordeel van zo'n doek is dat het heel makkelijk schoon te maken is, je haalt er even een vochtig doekje over en weg is de rotzooi. Ook kun je dit doek gebruiken als spatscherm tegen zowel opspattend glas van vallende glazen als tegen het bier wat hieruit mee komt vliegen.
    Een doek zal nooit zo strak zijn als een meubeltje, echter je rolt hem op en het neemt vrijwel geen ruimte meer in beslag. Dit is bij een meubel wel anders.
    De voordelen van een meubel / voorzetstuk wegen bij mij nog niet op tegen de voordelen van zo'n doek.
    We're ready to party, are you?

Comment

• Get-Right
      • Apr 2005
      • 24

Zo'n doek voor een drive-in show is inderdaad een uitkomst.
      Je bevestigd het en het staat. Je hebt tevens ook nog een goede reclame-banner en het staat professioneel.

Het zou eventueel later nog mooier zijn als je er een frame omheen kunt maken. Zodat je minder tijd nodig hebt om het strak te spannen (het staat dan al strak, en dan is het een kwestie van neerzetten). Maar in jullie geval is het gebruiken van een frame waarschijnlijk geen optie omdat jullie waarschijnlijk beperkte laadruimte hebben in een eventuele auto of aanhangwagen.

En nog een mogelijkheid is om tl-buizen of led-tubes aan de zijdes te bevestigen zodat je reclame ook goed zichtbaar is en opvalt als het wat donkerder is tijdens een show.

Even een voorbeeldje (van onze kleinste drive-in show):

Op de foto is het spandoek bevestigd met klemmen aan de rechtopstaande 1 meter trussen.
      Moet dat écht zo?

Comment

• DJ.T
        • Nov 2002
        • 1502

Een frame is bij ons inderdaad nog geen optie, in de aanhanger zou het dan te veel ruimte in nemen, je slaat de spijker op zn kop!
        We zijn heftig op zoek naar een grotere aanhanger. Hopelijk behoord een frame tot een van de mogelijkheden voor de toekomst. Wat je dan alleen wel krijgt is dat het doek niet tot op de grond doorloopt.
        Dit is jammer omdat:
        1} kabels juist op de grond liggen en
        2} het dan minder bier en glas kan vangen.

Comment

• Tofke78
          • Jan 2005
          • 504

citaat:Geplaatst door Get-Right

Zo'n doek voor een drive-in show is inderdaad een uitkomst.
          Je bevestigd het en het staat. Je hebt tevens ook nog een goede reclame-banner en het staat professioneel.

Het zou eventueel later nog mooier zijn als je er een frame omheen kunt maken. Zodat je minder tijd nodig hebt om het strak te spannen (het staat dan al strak, en dan is het een kwestie van neerzetten). Maar in jullie geval is het gebruiken van een frame waarschijnlijk geen optie omdat jullie waarschijnlijk beperkte laadruimte hebben in een eventuele auto of aanhangwagen.

En nog een mogelijkheid is om tl-buizen of led-tubes aan de zijdes te bevestigen zodat je reclame ook goed zichtbaar is en opvalt als het wat donkerder is tijdens een show.

Even een voorbeeldje (van onze kleinste drive-in show):

Op de foto is het spandoek bevestigd met klemmen aan de rechtopstaande 1 meter trussen.
          Hoi, hoe speelt dat HK-setje?

Groeten

Kristof

Comment

• RePo
            • Feb 2004
            • 34

Dus als de roadie de kabels niet goed wegwerkt laat jij ze zo maar slingeren??? Kun je toch tegen hem zeggen of effe zelf doen.

ps, doen jullie hier een uur over[xx(]

Comment

• Get-Right
              • Apr 2005
              • 24

citaat:Geplaatst door Tofke78

Hoi, hoe speelt dat HK-setje?

Groeten

Kristof
              Het is het kleinste actieve setje van Hk dat wij hebben. De oude HK Elias set.
              Klinkt lekker maar is alleen voor echt kleine feestjes geschikt. Bij grotere feesten gaat de actor set mee.

P.s. even nog een aanvulling op mijn vorige post. (Zie de foto) Die set zetten wij in niet langer dan een half uurtje neer. Met 2 roadies.
              Moet dat écht zo?

Comment

• deejayke
                • Mar 2005
                • 77

citaat:Geplaatst door DjFx

Zoals gewoonlijk geef ik op alles een reactie:

Parretjes: Ik heb nog geprobeerd om statief om hoog te krijgen, met veel gedonder maarliefst 1 gaatje verder. Misschien volgende keer op een tafel gaan staan? Om hun hoofd te stoten viel wel mee is mijn ervaring en verbranding ook. Alleen de LANGE volwassene moesten misschien bukken

hmz vind ik wel raar dat je die parren niet de lucht in kreeg [B)]er hangen maar een vier parren aan je dmx balk, dit kan toch niet ZOoOo veel wegen [?] zelf heb ik aan zo 1 statief 4 pars hangen, 2 moonflowers, strobo, scan, thunderbird hangen (goed voor [u]+</u>16kg) en ik krijg dit nog alleen de lucht in en ik ben zelf ook maar een gespierde stylo hoor [] grtzzzzz
                blijven vragen :P dan komt ge der wel :P

Comment

• lampie_01
                  • Apr 2005
                  • 55

ik vind het een beetje rommelig uitziend plaatje als ik eerlijk mag zijn. Probeer eens wat meer voor afwerking te zorgen.
                  Zwarte kabel gebruiken mocht het in beeld liggen, Afrokken, en schaf goeie roadies aan. Normaal gesproken bouw je toch een hele band op met een dikke geluidsset, sixbarren, movingheads en frontlicht??

Groetjes R
                  Powerrrrrrrrr...

Comment

• DJ.T
                    • Nov 2002
                    • 1502

Lampie, tegen wie heb je het nou precies?

Comment

• Get-Right
                      • Apr 2005
                      • 24

Ik denk gewoon tegen DjFx,
                      aangezien hij schrijft dat hij goede roadies aan moet schaffen.
                      (sinds wanneer kan je trouwens roadies aanschaffen? )

Maar dit stukje begrijp ik helemaal niet:
                      citaat:Geplaatst door lampie_01

Normaal gesproken bouw je toch een hele band op met een dikke geluidsset, sixbarren, movingheads en frontlicht??
                      Edit: Tenzij hij hiermee bedoelt dat je een roadie dan pas een roadie kunt noemen.
                      Moet dat écht zo?

Comment

• DjFx
                        • May 2004
                        • 307

Roadies aanschafen (lol) waarzo, bij de groothandel ofzo?
                        Ik zal het nog een keer uitleggen: ik had toen NIET me EIGEN VASTE mensen mee.
                        Vandaag moeten we een vergelijkbare show opbouwen (alleen ander licht) dat doe ik met me vaste collega, ik zal tijd wel bij houden (als ik het niet vergeet

Comment

• lampie_01
                          • Apr 2005
                          • 55

citaat:Geplaatst door Get-Right

Ik denk gewoon tegen DjFx,
                          aangezien hij schrijft dat hij goede roadies aan moet schaffen.
                          (sinds wanneer kan je trouwens roadies aanschaffen? )

Maar dit stukje begrijp ik helemaal niet:
                          citaat:Geplaatst door lampie_01

Normaal gesproken bouw je toch een hele band op met een dikke geluidsset, sixbarren, movingheads en frontlicht??
                          Edit: Tenzij hij hiermee bedoelt dat je een roadie dan pas een roadie kunt noemen.
                          met dat uur werk, dan bouw je toch een hele band op?
                          Powerrrrrrrrr...

Comment

• DJ.T
                            • Nov 2002
                            • 1502

*zucht*
                            Lampie, zou je misschien iets duidelijker willen zijn in je posts.
                            Ik denk dat ik namens een hele hoop mensen kan spreken (ik houd het dit keer even bij mezelf) als ik zeg dat er geen touw aan vast te knopen is.

Comment

• pluzz
                              • Aug 2004
                              • 72

om even terug te komen op de doeken terug te komen,
                              ik heb een logo van een website waar ik mee bezig ben en ik sta af entoe op evenementen en wilde dus een doek hebben met t logo er op, alleen op http://www.123sticker.nl/ kan je alleen maar doeken met text bestellen (voorzover ik het heb kunnen vinden).

iemand een id waar je dit op de site kunt vinden, of een site waar dit wel kan??
                              (het gaat om de site aangezien het niet duidelijk is of het bedrijf t kan en ik gewoon even wil kijken in welke prijs klasse het doek gaat vallen).

ontopic: je setje is mischien niet het mooiste/netste, maar als ik al die bekertjes en blikjes bij je apperatuur zie staan dan wordt ik wel een beetje bang, ik bedoel ik heb t een keer gehad dat z'n gast een biertje erover heen mikte en dat was een duur geintje.
                              je hebt 2 soorten vrouwen degene die hun neus voor je ophalen, en degene die niet eens de moeite doen om hun neus voor je op te halen

Comment

• DjFx
                                • May 2004
                                • 307

Om ff terug te op de opbouwtijd , een vergelijkbare show is opgebouwd in 30 minuten (incl. 10 minuten met tafels sjouwen omdat iedere keer weer iemand met ander plan kwam [:S])
                                en 15 minuutjes proef draaien
                                afbouwen om half 4 deden we in half uurtje incl. "afscheid" nemen

Om terug te komen op die bekertjes, al die bekertjes en blikjes waren leeg zover ik kon herinneren. Sommige zeten hun (lege) bekertje (wegens luiheid) bij ons op tafel neer zodat ze meteen weer konden dansen

Comment

Working...