Schoolfeest Visser 't Hooft

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Joopknoop
    • Dec 2004
    • 78

Dan moet ik zeggen dat ik het hier niet mee eens ben. Dit vind ik wel degelijk netjes opgehangen. Exact symetrisch. De achterkant was ik eigenlijk van plan om tegenovergesteld te doen van de voorkant maar aangezien dit niet paste heb ik dit zo gedaan. Geef dan eens aan wat er niet netjes aan is. Behalve dan de de ledtube in de halve ronding niet helemaal op elkaar aansluiten. En wat er niet leuk is aan de schuine balken en het hoogteverschil hier

Comment

• Harmen
      • Sep 2003
      • 379

op je symmetrie heb ik niets aan te merken hoor,

het gaat om de opstelling zelf,
      dus puur hoe en met name waar ze hangen.
      vind het niet echt een geheel, die bovenste rij vind ik ok, leuk gedaan,
      maar met name die middelste wat minder, is kwestie van smaak en doe nu ook even mn best om mijn mening degelijk te onderbouwen,
      en ik denk toch dat die middelste 7 tubes het net iets te druk maken en weinig toevoegen.

Comment

• Stijn Vanstiphout
        • Oct 2000
        • 1160

citaat:Geplaatst door Joopknoop
        Exact symetrisch.
        Dan denk ik dat hier velen een andere interpretatie hebben van exact symmetrisch .

Die LED-tubes zijn inderdaad leuk, maar dan moeten ze ook echt perfect (of in geval van een cirkel bijna perfect) op elkaar aansluiten. De perfecte symmetrie of aansluiting is in dit geval wel een beetje zoek..

mvg,
        Stijn Vanstiphout,
        LVL Multimedia
        België

Multi camera productions | Large screen systems | Video walls | Plasma displays

Comment

• gnmixing
          • Feb 2004
          • 214

Ik heb het ook niet echt voor LEDtubes.
          Ze zijn mooi in TVstudio's, of als ze grote oppervlakten moeten verkleuren, maar om er zo 1 lijntje mee te maken vind ik het maar niets. Het is bijna onmogelijk om ze perfect op een rij te hangen en wanneer ze niet perfect recht hangen geeft het in mijn ogen direct een slordig effect.
          Het publiek heeft er ook niet zoveel aan als aan PARs, scans of MHs die echt een sfeer in de zaal brengen.(op een fuif dan wel)

Voor het geld van al die tubes tesamen zou ik toch iets anders kopen.

=> Voor de rest wel mooie show!
          Greetz.
          En ja we hebben LJ + fingers... olé

Comment

• Joopknoop
            • Dec 2004
            • 78

Tja exact symmetrisch was het inderdaad niet helemaal. Maar hier kan ik inderdaad meer mee. Persoonlijk vond ik het zelf niet te druk staan. Smaken verschillen zullen we maar zeggen.

Comment

• ralph
              Banned
              • Aug 2000
              • 2649

Eej, leuk om te zien!
              Ben eind 2004 op deze locatie geweest voor reunieshow, toen stond de hut vol met 1200 bezoekers, maar had ik echt veel minder mooi licht mee!

de discussie over symetrie ga ik me niet in mengen, welles nietes: daar kan iedereen zelf over oordelen.
              Wel origineel lichtplan, moet zeggen dat dat grote carreee vbij jullie erg mooi is!

Comment

• Joopknoop
                • Dec 2004
                • 78

Heey Ralph,

Misschien heb ik nog met jou staan praten. Kwam jij die vrijdag ook al? Of de zaterdag voor de oud reunisten. Ik was er alleen vrijdag. Ja, Carreetje is leuk. Is ooit een ideetje van mij geweest om op te hangen. Ik stelde voor om flinke haken in het plafond te zetten en daar takels aan te hangen. Want was het zat om poten in de zaal neer te zetten. Een half jaar later kwam barndoor om te kijken hoe gordijnen handig opgehangen konden worden. En die kwamen ook met het idee om een carréé op te hangen. Zodoende kregen we 4 motortakels en nog heel wat kleinere takeltjes voor gordijnen. Dus zo zie je maar als je je ideen spuit dat er toch nog iets van kan komen. Vorige jaren wel gebruikt maar nu eens compleet anders.

Comment

Working...