Schoolfeest Visser 't Hooft

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Joopknoop
    • Dec 2004
    • 78

Schoolfeest Visser 't Hooft

Nu er toch allemaal schoolfeesten opstaan ook nog maar 1tje posten. Feest gedaan van mijn oude school (visser 't hooft). Helaas kon ik de fotocamera pas bemachten aan het einde van het feest. Moest daarna snel weer afbouwen. Dus weinig foto's van het licht.

Apparatuurlijstje:

Geluid:
    1x granit set
    1x denon 2600F
    1x dateq 7.3
    1x discobar

Licht:
    1x pearl 1000
    6x Robe 250xt
    2x Movitec WL250
    4x 4bar-multipar
    4x 4bar-par36
    1x acl-set
    4x sunstrip (showtec)
    24x ledtube (jb-systems)
    1x twin laser (jb-systems)

Rest:
    14x meter truss
    4x statief
  • soundcheckfrits
    • Jan 2005
    • 455

mooi feestje vet gaaf die ledtubes

offtopic: er zit duss degelijk verschil qou budget van schoolparty's
    de groeten SCF

Hebt u last van de Krypton?? Gebruik de ''Krypton eliminator ''

Comment

• movinghead
      • Aug 2001
      • 559

Leuk hoor... maar wat is dat tegenwoordig toch met die LED-strips... is dat mode ofzo?
      Of kosten die dingen gewoon bijna niks?
      [CENTER]Altijd van je af laseren[/CENTER]

Comment

• deejayke
        • Mar 2005
        • 77

die ledtubes kosten tegenwoordig niet meer zoveel die van jb-s kosten om en by de 140 grtzzz
        blijven vragen :P dan komt ge der wel :P

Comment

• stekelvarke
          • Dec 2004
          • 1062

mooi setje, maar warom staat die acl set naar het plaffond gericht? is het niet mooier als ze naar beneden staat.
          ook is er veel "blind power" ACL,pinspots,sunstrips,witte multipars
          exit night into LIGHT

Comment

• Basement-club
            • Mar 2005
            • 32

Mooie show wel. Maar toch vind ik het gedoe met al die ledtubes overdereven. En de foto met alle kleuren door elkaar ziet er nogal kitcherig uit. Lijkt me mooier om het wat strakker te houden kwa kleuren. Verder nette schow.

Comment

• Joopknoop
              • Dec 2004
              • 78

ACL lijken inderdaad raar gesteld. Maar was echt helemaal strak!. Staat niet op het plafond. Zeker wat blind power.

Verder over de ledtubes. Sinds Jb-systems led-tubes verkoopt is het wel heel aantrekkelijk geworden om ze te kopen/gebruiken.

Veel kleuren is een moment opname van het feest. Ik vind dit verre van kitsch (eerder disco). Maar was 1 licht kleuren standje van de 40.

Comment

• Dropsen
                • Jan 2004
                • 375

Misschien een beetje brutale vraag, maar wat was jullie budget hiervoor?
                Lange tijd werd bier beschouwd als een gezonde vorm van drinkwater...

Comment

• Joopknoop
                  • Dec 2004
                  • 78

Nee, hoor dat mag. 1000 euro. Iets duurder dan het gemiddelde schoolfeestje. Maar is een redelijk grote school (1500 leerlingen). En was voor 2 gebouwen (alleen onderbouw). Ze konden of een ongeveer even dure drive-in show huren of ze konden het mij laten doen. Maar dan wel een stuk mooier licht.

Comment

• Cash
                    • Jun 2005
                    • 3

Je moet wel van TL-balken houden...

Comment

• Spotter
                      • Nov 2003
                      • 77

Ik zie blauwe kisten, locatie (in de buurt) en ik zie de robe's. Supersound Leiden toevallig?

ben zelf niet echt gecharmeerd van al die ledbar's in verschillende kleuren, maar zolang het publiek het tof vind hoor je mij niet klagen.
                      Flightcasedouwer en kabelslaaf

Comment

• luc2366
                        • Jul 2002
                        • 1161

t lijkt wel een kermisattractie (no offense)

Comment

• maarten geurts
                          • Dec 2004
                          • 53

Helaas, ook geen led tubes voor mij. Vind alleen die 8 schuine op de bovenste trus wel wat hebben. De rest mag je wat mij betreft weg laten. Verder strakke set. Is dat trouwens een groene laser die ik daar op de laatste foto zie, en zo ja, is die niet een beetje te "licht/klein" voor die zaal daar?

Comment

• Joopknoop
                            • Dec 2004
                            • 78

Zoals ik zal zei. Het was slechts één standje met al die kleuren. Ik heb dus alleen foto's op het einde gemaakt. Daarnaast zijn er geloof ik 3 foto's gemaakt van de zaal. Allemaal op hetzelfde tijdstip. Laser was wel goed te zien vanuit de zaal. Maar had inderdaad iets sterker gemogen.

Comment

• Harmen
                              • Sep 2003
                              • 379

als jij zegt dat jij maar een standje zo hebt geloof ik je, foto's zijn immers momentopname,
                              maar ik vind die ledjes, je moet ze gewoon al netjes ophangen wil je er leuke dingen mee kunnen doen, om even een voorbeeld te geven, op het live8 podium in hyde park (zet nu je tv aan en zie ) hangen ze in ''golven'' wat erg leuke effecten geeft en wat echt iets toe te voegen heeft, ik vin hier de opstelling/hanging gewoon niet ideaal

overigens waren dat thomas pixeline's

Comment

Working...