Schoolfeest Fioretti Lisse

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Dropsen
    • Jan 2004
    • 375

citaat:Geplaatst door fl@x

citaat:Geplaatst door discodeluxe

Lekker Lekker Lekker!!

Heb je met die witte doeken niet rap het probleem dat er gaten in gebrand worden door sigaretten ofzo? Worden die dan niet snel vuil als het publiek er zo bij kan?
    Werd niet gerookt daar, en die doeken waren van de school zelf.

citaat:Het ziet er uit als een blacklight party, zo wit is alle kleding. Ik mis dan wel de blacklight
    Hingen wel degelijk blacklights hoor, 2 blacklightguns van 400 watt

Hmmm, ik kan ze niet terugvinden opde foto's, trouwens ook niet in je materiaallijstje...
    Lange tijd werd bier beschouwd als een gezonde vorm van drinkwater...

Comment

• fl@x
      • Oct 2003
      • 194

Neem van mij aan dat ze er wel hingen... Op foto 7, 8 en 9 zie je een paarse gloed op de truss. Succes met zoeken
      Zo niet, dan toch!!!

Comment

• Ws Soundexpresse
        • Jun 2001
        • 1007

Hat er 2 118's en 1 212 per kant staan, RX dus, met cp-2200 op het hoog, en cp-3000 op het laag. Was ruim voldoende moet ik zeggen, niet eens in de clip gedraaid.

Moet wel zeggen dat er toen maar n mannetje of 4á500 waren

Heb overigens nog wat foto's gevonde op de site van de dj toen, zijn meteen de eerste foto's...... http://www.yourlive.nl/gallery/album04
        Sound-Light-Laser-Foam-Dancefloor

Comment

• sntho0
          • Sep 2003
          • 196

Als ik zo de foto's bekijk waren er niet veel jongens. Of de fotograaf zet liever meisjes op de foto. En, gelijk heeft' tie.
          ha....

Ziet er mooi uit hoor!
          Don't take life too seriously -- you'll never get out of it alive.

Comment

• Overdrive
            • Feb 2002
            • 717

citaat:Geplaatst door Ws Soundexpresse

Hat er 2 118's en 1 212 per kant staan, RX dus, met cp-2200 op het hoog, en cp-3000 op het laag. Was ruim voldoende moet ik zeggen, niet eens in de clip gedraaid.

Moet wel zeggen dat er toen maar n mannetje of 4á500 waren

Heb overigens nog wat foto's gevonde op de site van de dj toen, zijn meteen de eerste foto's...... http://www.yourlive.nl/gallery/album04
            Daar houd het ook wel op met 2x 118 en 1x 212 per kant bij 500 man. Kwa spreiding vind ik het zelf voor bredere zalen ook wat minimaal maar het kan wel idd.

Vraagje: Hoe zetten jullie die 212 op hoogte? En heb je wel eens het verschil gehoord met deze setup op P1202+P1201's?

Comment

• Jan-Peter
              • Jan 2001
              • 311

Ik ben ook een gebruiker van de RX set. Voor de meeste schoolfeesten en bedrijfsfeestjes is de Rx-set wel voldoende. Verschil met voorgaande set-up is dat we voor de Rx-212 een P-2000 gebruiken en voor het laag een P-3000. Dat dan wel in combinatie met een een DX-38 DSP. Dit geeft in totaal 3~4 dB extra.

Het op hoogte brengen kan je op verschillende manieren doen.
              Twee bass-kasten naast elkaar en daar de 212 boven op, gaat goed als je op een podium of verhoging staat.
              Sta je op de vlakke vloer dan kun je er voor kiezen om één subje plat te leggen, de ander er staand bovenop en ook de 212 er boven op. Dat scheelt toch ruim 45 cm.

Voor buiten kom je in beide gevallen tekort en is het een optie om de topjes te vliegen. Zelf hebben we daarvoor een kooi-constructie laten maten, die boven op een TE-34 gezet kan worden. Met een korte ketting van 3 schakels wordt de 212 dan opgehangen aan de draagbalk van de kooi.
              Meer hierover lees in een oud topic http://www.licht-geluid.nl/forum/top...TOPIC_ID=11096
              16 februari 2008... PA-markt !

Comment

• Overdrive
                • Feb 2002
                • 717

Hmm ja, zet ook wel eens een P3000 op het laag (dan 3 118 per kant) en dat gaat net ff een stukje lekkerder dan die P1201's. Gebruik ik ook een dx38 en gelukkig kun je die 1202's nog full range zetten maar handig zijn ze niet.

Wat jij zegt Jan-Peter doen wij meestal ook, maar zo'n stapeltje van 1 plat en 1 recht erop vind ik persoonlijk geen kijk. Dan nemen we liever een 3e mee voor het stapeltje

Zoek eigenlijk iets wat op 2 basjes gezet kan worden, een case ofzo. Misschien maar eens gaan klussen binnekort []

Comment

• Overdrive
                  • Feb 2002
                  • 717

Sorry Flex, mooie show hoor

Ik vind altijd wel dat je goed gevoel hebt voor kleur gebruik. Ook wel mijn smaak.

Back ON topic dan maar!

Comment

• Ws Soundexpresse
                    • Jun 2001
                    • 1007

Heb wel eens een setje ingehuurt met de p1201 en 1202 erop, vind persoonlijk met de cp-2200 en cp-3000p en een dx-38 dat je veel meer kan en ook meer rendement uit je speakers kan halen.

Wij draaien standaard tape-acts met 2x 118 en 1x 212 per kant. Groter gaan we al snel met 3 of 4x 118 en 2x 212 per kant. Ook is het afhankelijk van de shows, budget enz, wat er mee gaat. We weten vaak niet waar we terecht komen, gezien we vooral veel standaard shows hebben, waar een vaste licht/geluidset op zit. Dit is meestal een zogenaamde B set en tot 500 pers. Dit is naar mijn mening voor tape-acts en disco goed te doen met 2x 118 en 1x 212 per kant.

Op hoogtebrengen: Of idd 1bas op de kant en de andere er recht op, of de handel op een MH case zetten, 2 bassen liggend op de MH case, werkt perfect. Bij de tape-acts is meestal een podium waar de handel opkan, en anders 1plat en 1 recht, is geen probleem (doet overigens bijna elk bedrijf wat met deze sets werkt, dat ik ken).

Wat ik ook al ooit heb gezien is een soort bak maken die je over de baskast schuift, en die er dus afhaalt en daar de bassen oplegd. Is alleen voor ons geen optie in de bom-volle discotheken ed. gezien het daar al krap is, en je altijd met 2 bakken blijft zitten als je 4 bassen hebt.........

Onze ouwe XA 28 set ging altijd op de monitor cases, of op het stolpje van het amp-rack.

Beetje creatief zijn dus..... Maar nu weer back to topic!
                    Sound-Light-Laser-Foam-Dancefloor

Comment

Working...