Schoolfeest Fioretti Lisse

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • fl@x
    • Oct 2003
    • 194

Schoolfeest Fioretti Lisse

Vorige week een schoolfeest in Lisse verzorgd.
    Wij verzorgden het eerste gedeelte van de avond, deze werd afgesloten door DJ Chuckie. (dansen Klootzak)

Materiaal:

Carré 8 x 5 x 3,5
    6 x Mac 250
    6 x Mac 300
    6 x fourbar
    4 x Blinder
    2 x Spooky Blue
    Licon 1

Dubbele KS triaksstack 4 x top 8 x bas
    QSC AD-82 monitoren
    QSC amps
    Dateq LPM 7.3 + 2 x CDJ-100
    Sennheiser Ew3000 wireless

DJ-setje voor Chuckie:

3 x CDJ-1000 MKII
    1 x DJM-600
    2 x GAE prostage monitor.

Pics:

Zo niet, dan toch!!!
  • DjFlo
    • Jun 2003
    • 332

Ziet er goed uit! Was het nou zo rustig of he bje de foto's op het eind van de avond genomen?
    Maar ga zo door! Is die chuckie een beetje aardig eigenlijk?

groeten

floris

Comment

• gnmixing
      • Feb 2004
      • 214

Zeer mooi weeral...
      Het budget van de meeste scholen schilt precies wel wat met waar wij mochten draaien...
      150€ was eerst al een probleem, en dan is het uiteindelijk slechts ongeveer 250€ geworden.
      Ik neem aan dat de andere schoolfeesten die hier te zien zijn in een andere prijsklasse liggen

Greetz.
      En ja we hebben LJ + fingers... olé

Comment

• Bastisito
        • Sep 2004
        • 185

Joah, op mijn eigen (oude) school mochten feesten ook niks kosten, reden waarom wij er ook nooit hebben gedraait (sorry hoor 150 euro voor avond voor 600 man).

Andere scholen waar wij draaien hebben budgetten van honderden (zoniet 1000 (of meer)) euro's. Kijk, dan kun je ook eens lekker uitpakken!
        Meneer, waar is dat ene knopje nou precies voor?

Comment

• DjFlo
          • Jun 2003
          • 332

Idd maar het hangt ook van het aantal leerlingen af en wat voor school het is. Maarja je kan natuurlijk niet verwachten dat er voor 150 euro een gehele drive in komt van 8 tot 12

Comment

• Robert
            • Aug 2000
            • 630

Kwam Chuckie wel boven de DJ-booth uit? Of stond ie op een verhoging te draaien?

Comment

• fl@x
              • Oct 2003
              • 194

citaat:Geplaatst door Robert

Kwam Chuckie wel boven de DJ-booth uit? Of stond ie op een verhoging te draaien?
              Haha, best wel een klein mannetje ja. Wel een relaxte gozer. Alleen was het niet uit te houden daar in die DJ-booth. Hij had die monitors afschuwelijk hard staan.

En over het aantal bezoekers, dit zijn allemaal foto's van het begin van de avond. Geloof dat er zo'n 800 leerlingen waren.
              Zo niet, dan toch!!!

Comment

• discomidway
                • May 2005
                • 140

Hmmz volgens mij heeft ie ook monitor in dolby surround sound of nie whahah

Comment

• fl@x
                  • Oct 2003
                  • 194

citaat:Geplaatst door discomidway

Hmmz volgens mij heeft ie ook monitor in dolby surround sound of nie whahah
                  Nee, die kleine QSC's gebruikte ik zelf. Hoef nie zoveel herrie aan mijn hoofd. Die GAE kasten heb ik speciaal voor hem neergezet. Had al wel verwacht dat ie hard zou gaan.
                  Zo niet, dan toch!!!

Comment

• Dropsen
                    • Jan 2004
                    • 375

Het ziet er uit als een blacklight party, zo wit is alle kleding. Ik mis dan wel de blacklight [)]

Verder voor een schoolfeest flink budget: mooi uit gepakt!
                    Lange tijd werd bier beschouwd als een gezonde vorm van drinkwater...

Comment

• Ws Soundexpresse
                      • Jun 2001
                      • 1007

Heys, ziet er goed uit....

Ik meen dat we daar rond kerst ofzo ook eens n keer gestaan hebben op die school met n
                      apres-ski showtje. We hebben de zaal toen met EV rx gedaan, en dat was al meer dan genoeg.
                      Is dit kwa geluid niet n beetje overdone?!?
                      Sound-Light-Laser-Foam-Dancefloor

Comment

• discodeluxe
                        • Oct 2003
                        • 17

Lekker Lekker Lekker!!

Heb je met die witte doeken niet rap het probleem dat er gaten in gebrand worden door sigaretten ofzo? Worden die dan niet snel vuil als het publiek er zo bij kan?

Comment

• fl@x
                          • Oct 2003
                          • 194

citaat:Geplaatst door discodeluxe

Lekker Lekker Lekker!!

Heb je met die witte doeken niet rap het probleem dat er gaten in gebrand worden door sigaretten ofzo? Worden die dan niet snel vuil als het publiek er zo bij kan?
                          Werd niet gerookt daar, en die doeken waren van de school zelf.

citaat:Het ziet er uit als een blacklight party, zo wit is alle kleding. Ik mis dan wel de blacklight
                          Hingen wel degelijk blacklights hoor, 2 blacklightguns van 400 watt

Zo niet, dan toch!!!

Comment

• DjFlo
                            • Jun 2003
                            • 332

citaat:Geplaatst door fl@x
                            citaat:Het ziet er uit als een blacklight party, zo wit is alle kleding. Ik mis dan wel de blacklight
                            Hingen wel degelijk blacklights hoor, 2 blacklightguns van 400 watt
                            Komen die guns een beetje naar voren met al dat licht?

Comment

• fl@x
                              • Oct 2003
                              • 194

citaat:Geplaatst door Ws Soundexpresse

Heys, ziet er goed uit....

Ik meen dat we daar rond kerst ofzo ook eens n keer gestaan hebben op die school met n
                              apres-ski showtje. We hebben de zaal toen met EV rx gedaan, en dat was al meer dan genoeg.
                              Is dit kwa geluid niet n beetje overdone?!?
                              Tja wat is overdone? Die zaal is redelijk groot, er kwamen veel mensen dus dan heb ik liever een beetje vermogen over. En uiteindelijk was dat ook wel nodig met die DJ Chuckie.
                              Hoeveel van dat Ev spul heb jij er dan neergezet? 1 top en 1 bas per kant. Ik had 4 x 18" en twee toppen per kant staan.
                              Zo niet, dan toch!!!

Comment

Working...