Weekend voor feestjes

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jorritje
    • Sep 2003
    • 143

IK zit efe wat foto's te bekijken maar als je dit ziet wat vind je er zelf van?

Ik een rotzooitje.

En die strobescopen hebben totaal geen nut voor een feestje. m,aar goed je bent nog jong en dan is het zo wel leuk.

Groetjes

Comment

• gnmixing
      • Feb 2004
      • 214

Dit zijn dus (vooral de laatste) de foto's die ik had gezien...
      Eindelijk zijn ze er, zodat mijn commentaar toch niet uit het niets kwam

Greetz.
      En ja we hebben LJ + fingers... olé

Comment

• deejayke
        • Mar 2005
        • 77

die kabels zien er bij mij net zo uit, alleen laat ik ze allemaal langs de paal van het statief naar beneden komen (kzet deze vast met overmaatse wasknijpers []) de poot van mijn statief dek ik ook altyd af met doek zodat je dat rommeltje niet ziet (ik gebruik zelf altijd fel donker blauwe vilt)
        de drie stroboscopen gaan inderdaad geen effect hebben als die allemaalt tezamen opzet, ik stel voor om deze synchroon te laten lopen (heb ik zelf een paar jaar trug ook gedaan, en heb nu al een iets zwaarder type strobo)

grtzzz
        blijven vragen :P dan komt ge der wel :P

Comment

• DJ_marc
          • May 2004
          • 130

Nou ja net wat jullie zeggen dat ik me bende :P moet afrokken nou daar zou ik dan eens ff voor kijken. maar das niet zo duur. En oke en 3 stroboscopen is ook best wel over bodig maar het gaf wel het effect die ze normaal ook altijd geven.
          Marc {The Soundboys}

Comment

• beyma
            • Oct 2002
            • 1614

[}] dat is nou niet echt een lekkere combinatie he.....

Zijn die 802's van jou zelf ?
            Een feest is pas een feest als de politie is geweest.....

Comment

• deejayke
              • Mar 2005
              • 77

citaat:Geplaatst door DJ_marc

3 stroboscopen is ook best wel over bodig maar het gaf wel het effect die ze normaal ook altijd geven.
              vint ik raar daar die drie stroboscoppen niet tesamen kunne flitsen zoals ze staan opgesteld als ze elks al een milliseconde anders lopen op volle snelheid krijg je al een zo goed als wit licht dachtk [V]
              blijven vragen :P dan komt ge der wel :P

Comment

• DJ_marc
                • May 2004
                • 130

Nou dat boxen set is niet van mij maar ik heb van die kleine Hifi boxjes voor op me kamer dus die willen niet zo hard. Nou het gaf wel het juiste effect van die stroboscopen.

Maar wat zou ik nou mee moeten nemen om er een leuk en netjes feest van te maken. Met de dingen die ik heb????
                Marc {The Soundboys}

Comment

• DJ_Compact
                  • Jan 2004
                  • 234

citaat:Geplaatst door DJ_marc

Maar wat zou ik nou mee moeten nemen om er een leuk en netjes feest van te maken. Met de dingen die ik heb????
                  Laat alles lekker thuis en huur je spul voortaan in
                  Mjaaaa....

Comment

• stekelvarke
                    • Dec 2004
                    • 1062

wat lict betrefrt, een multikabel, od DMX t4 om van al je kabels daar af te graken, en heel wat gaffa om dingetjes af te tapen, en een groter zwart doek. daarna kan je eens aan echte flights denken.
                    exit night into LIGHT

Comment

• Upgrading your system
                      • May 2003
                      • 1684

Zeg Sander, ik weet niet of je het humor vindt, of dat het een serieuze tip is, maar hier schiet die jongen natuurlijk geen ene kl@te mee op he.

Je hebt best gelijk, maar voor feestjes met zo'n budget (was was het?? 25/50 euro? kan je niet maar ff een setje inhuren..

Marc, ik vindt het knap dat je wel je foto's durft te posten, ik denk dat je zelf ook wel wist dat er het 1 en ander aan scheelde, maar toch heb je zo gepost om een beetje een idee te krijgen wat je er nog aan moet doen..

het meeste is genoemd, maar het zijn allemaal (bijna) zaken die weinig tot niets gaan kosten, afrokdoek op de meter kost de wereld niet, een zak ty-raps om je kabels een je statief te bevestigen 3 euro, een rolletje gaffa 10 euro. het enige probleem is dat je er niet aan gedacht hebt VOOR het feest. mijn tip.. Ga voordat je moet gaan draaien thuis eens even goed na wat je moet hebben, kratjes onder je speakers is klote, kijk eens of je daar niets moois voor kan verzinnen?? bv. langere tafel zodat je ze links en rechts op je tafel kan zetten.

netjes de hele handel afrokken en de kabel die over is, leg je onder de afgerokte tafel, Niet ernaast. netjes aan je statief binden en je kabeldozen uit het zicht houden. Witte kebel zou ik me even niet te druk over maken, als je gaat kopen, neem dan zwart, maar je hebt belangrijkere dingen om te verbeteren dan al je witte kabel weg te gooien en nieuw te kopen. denk eerst aan je Dj Spullen, Cd's kosten ook geld, eigen geluidset parren..

Laat die lichtbrug nog maar ff zitten,beter 2 statieven met parren dan een showtec gammel netalsof truss systeem. das echt helemaal nix, geloof mij.

eerst alles verbeteren, dan sparen, dan 2 mooie statieven met een meter of 4 triangle truss erop.

Doe het maar zo, anders zul je nog eens aan me terugdenken en zeggen, die ome Upgrading had toch gelijk [:P]
                      Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.

Comment

• DJ_marc
                        • May 2004
                        • 130

Aan het eind van deze maand heb ik weer een feestje dan zal ik alles afrokken want ik heb nu in totaal 6 meter doek.:P!!! En aan het eind van de maand heb ik een nieuwe dubbele cd speler + een nieuw mengpaneel. Ik zal ook nog wat ty-ripjes mee nemen om alles netjes te maken. BEDANKT!!!
                        Marc {The Soundboys}

Comment

• ejxam
                          • Jun 2005
                          • 44

Zet je die foto's er ook op?
                          ben zo ook begonnen (4 jaar geleden), en hoogst waarschijnlijk een groot deel van de mensen die hïer "rondlopen" ook. Ik zou ook nog eens kijken of je mischien zelf (met je vader) een meubel kunt maken, dan kan je het zo maken dat al je apperatuur er in past, en het ook nog eens makkelijk te vervoeren is, dat oogt ook meteen proffesioneel. Ik gebruikte een meubel dat gewoon in onze eigen auto paste, ook stond de hele "show" in 30 minuutjes. Heb alleen geen foto's ik zal is gaan rondvragen.

En dan nog een tip: zoek eens wat op marktplaats enzo, voor de begginende DJ scheeld dat een hoop. Ik heb nu zelf een vrij fatsoenlijke brug, geen truss, gewoon plat, 3 meter breed + 2 t-bars.
                          er hangt al een derby, shark, moonflower, rookmachientje en een 35W strobe. Er komen nog 8 parretjes (ff sparen).

Als je echt wil kom je er wel!

Groetjes DJ Mighty MaXX (14 jaar)
                          Homo sapiens non urinat in ventum.

Comment

• stefan90kauw
                            • Jun 2005
                            • 189

sorry dak het zeg.. maar ik vindt het niet echt mooi op orde gestelt...
                            maar goed. iedereen moet toch een keer beginnen :P

zelfs ik moet nog beginnen alleen ik wil dus zoveel mogelijk proberen om de kabeltjes en dingetje weg te werken

Comment

• Barthezz80
                              • Aug 2004
                              • 365

gebruik je wel de bijbehorende controller(s) bij die 802's, anders klinken ze nergens naar.. en een subkast bij een 802(maakt niet uit wat, als het maar laag weergeeft) liefst de 502, zal je geluid een extra dimensie geven(tip!)
                              Bart

Comment

Working...