Waterpolo toernooi 2005 Borculo

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • djfrenko
    • Oct 2003
    • 61

Waterpolo toernooi 2005 Borculo

Hallo,

Dit jaar hebben we weer gedraaid tijdens het waterpolo toernooi in Borculo. De foto's van het jeugdtoernooi zijn te vinden op onderstaande link.
    http://www.moving-melodies.nl/foto%20pagina's/Juniorentoernooi2005/index.html

Wat hing en stond er zoal

Geluid:
    8x rcf esw 1018
    4x D.A.S. ST215
    versterkt met:
    Crest audio Pro 8001
    Crest audio CA 12
    Crest audio CA 6
    2x EV ecs12.2 monitoren versterkt met CA12
    Dateq mixer met denon dnd4000 en skypech cd spelertje voor de lol.

Licht:
    1x 4bar frontlicht op ons zelf.
    4x 4bar in V in de truss
    2x 4bar als blinder
    2x 1500W stroboscoop
    op MA 12.2 tafel
    4x Robe XT250 spot
    4x Robe XT250 Wash
    op MA Scancommander (Bedankt Alex en Ronald)

En een hoop mooie meiden

Achterhoekse rock en roll met EAW 750 en LAB Gruppen FP+
  • maarten geurts
    • Dec 2004
    • 53

Nou ja, mooie meiden?? Beetje last van "discolicht" of zo??

Maar jou set is verder wel prima, ziet er netjes uit en een goede balans tussen licht en geluid. Vaak zie je dat men meer geluid heeft dan licht, of juist andersom. Had je die computer voor je mp3 database of ergens anders voor? Verder zou ik wel eens gaan investeren in een nieuwe camera, of als het daar niet aan ligt een beetje minder alcohol nuttigen. (zou meteen ook die mooie meiden kunnen verklaren)

Comment

• soundcheckfrits
      • Jan 2005
      • 455

damn je moet wel heel ''bezope'' geweest zijn die foto's zijn echt slecht
      enjah de mooie meiden heeft die idd wel beetje gelijk in (wat ik gezien heb op de foto's)

maargoed hoe heb de die mac's (wash) vastgeknutseld boven op de truss??
      de groeten SCF

Hebt u last van de Krypton?? Gebruik de ''Krypton eliminator ''

Comment

• voederbietel
        • Feb 2005
        • 197

ziet er mooi uit!

over de foto kwaliteit sluit ik me aan bij de voorgaande sprekers
        maar mischien een idee om de volgende keer een ventilator me te nemen voor betere rookversprijding! (werkt bij ons prima als de rook niet mooi egaal wordt verdeelt door de zaal) vaak wordt de rrok ook verdeelt als de mensen veel dansen!

voor de rest mooie show (en ook wel mooie dames)

greetz,
        Met vriendelijke groet,

Frans Jansen

Comment

• driesmees
          • Apr 2003
          • 1076

http://www.moving-melodies.nl/foto%20pagina's/Juniorentoernooi2005/photos/photo37.html
          Mooie special effect...
          Mag ik vragen hoe je die schuine fourbars hebt opgehangen?
          [CENTER] [/CENTER]

Comment

• Max
            • Feb 2003
            • 680

Keurige Show!

Vraag over dat meubel: Is de traanplaten tafel van jullie zelf of hoort dit niet bij het meubel? En is deze uitklapbaar o.i.d.?

Comment

• Drive inn tnt
              • Sep 2003
              • 1082

Super man! Ziet er allemaal netjes en tof uit. Goeie spullen valt weinig kritiek op te geven. [:P]
              Vette boksuh meneer

[FONT=Verdana]Licht is sneller dan geluid, daarom zien veel mensen er intelligent uit, tot je hen hoort spreken.[/FONT]

Comment

• Niek...
                • Nov 2001
                • 1094

Welke versterkers liggen nu precies achter de ESW's? De 8001 en de CA12 neem ik aan, maar gewoon stereo, 1 gebrugd??

En camera is niet het probleem, zou je sluitertijd eens wat korter zetten.
                <b><font color=\"orange\">Greetz Niek</b></font id=\"orange\">

Comment

• arie
                  • Feb 2003
                  • 550

klopt frankie was wel bezopen wandt met het afstapelen van de set ging die languit op ze'n bek, was nog wel even lachen.Ik heb overgens ook nog foto's gemaakt en wij zijn inderdaad niet zulke fotografen.We concentreren ons meer op het feest zelf en op het bier drinken en het aller belangrijkste de vrouwen (maar dat viel een klein beetje tegen)voor de rest was het wel gezellie groeten arjan

Comment

• arie
                    • Feb 2003
                    • 550

ps de traanplaat hoordt bij het meubel en kunnen we inderdaad inklappen is echt ideaal alleen wel onbenullig zwaar.groeten arjan

Comment

• Skepers
                      • Mar 2004
                      • 36

Hey jongens,

Ziet er netjes uit hoor. Jammer dat ik net deze avond aan de andere kant van Nederland zat[], maar jullie hebben er een beste party van gemaakt naar wat ik allemaal gehoord heb.
                      Foto's kon iets beter maar jah, je kunt nie alles hebben he .

Greetz Ronald
                      ...

Comment

• djlaakie
                        • Sep 2004
                        • 130

citaat:Geplaatst door arie

klopt frankie was wel bezopen wandt met het afstapelen van de set ging die languit op ze'n bek, was nog wel even lachen.Ik heb overgens ook nog foto's gemaakt en wij zijn inderdaad niet zulke fotografen.We concentreren ons meer op het feest zelf en op het bier drinken en het aller belangrijkste de vrouwen (maar dat viel een klein beetje tegen)voor de rest was het wel gezellie groeten arjan
                        Het stukje wat ik hier boven vet heb gemaakt. Ik vind het niet kunnen dat je op een klus bezopen rond loopt.

Maar ik moet zeggen, het ziet er wel netjes uit.

groetjes,

DJ Laakie

Comment

• djfrenko
                          • Oct 2003
                          • 61

maar ff weer een berichtje om alles te verklaren haha. Arie is altijd goed in overdrijven en ik was dus niet bezopen maar ging op mijn bek deels door het bier en grotendeels door de gladde vloer die ze net aan het dweilen waren. maar dat ter zijde. op het laag hadden we alleen de 8001 en de 12 was voor op het mid en een 6 op het hoog en nog een 12 voor op de monitoren (beetje onbenullig overigens). Ik denk dat de lens niet helemaal lekker is ofzo want de camera heeft al veel meegemaakt. de computer was idd voor de mp3's alhoewel de denon deze ook wel kan lezen computer dus weinig gebruikt. de heads zaten vast op een plank met sjorbanden en de plank zit vast aan de truss dus konden er niet afvallen. groeten Frank
                          Achterhoekse rock en roll met EAW 750 en LAB Gruppen FP+

Comment

• Skepers
                            • Mar 2004
                            • 36

citaat:Geplaatst door soundcheckfrits

damn je moet wel heel ''bezope'' geweest zijn die foto's zijn echt slecht
                            enjah de mooie meiden heeft die idd wel beetje gelijk in (wat ik gezien heb op de foto's)

maargoed hoe heb de die mac's (wash) vastgeknutseld boven op de truss??
                            Waren geen mac's maar Robe's. Maar doen zeker niet onder voor Mac's!

Greetz Ronald
                            ...

Comment

Working...