Mijn eerste set

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • mverdult
    • Dec 2003
    • 123

dat was onze gezamelijke vriend in een ander topic ja.....

Comment

• hugovanmeijeren
      • Oct 2004
      • 1436

Meende laatst gezien te hebben dat de firma Duty Cases in drachten die lak gebruikte.

Kan natuurlijk ook zijn dat een van zijn klanten het bij een ander heeft laten doen, maar zij weten er ongetwijfeld meer van.

Groeten Hugo
      Renkus-Heinz, das geen pasta saus, maar zit wel knor!

"Non omnes qui habent citharam sunt citharoedi" Varro

Comment

• tinuhz
        • Apr 2005
        • 48

Ik kan bij verschillende mensen aan de lak komen maar wat is een redelijk prijs want weet er echt niks vanaf, voordat ik dan iets ga bestellen wil ik niet opgelicht worden.
        Martijn

Comment

• mverdult
          • Dec 2003
          • 123

ik betaal 8 euro voor een bus voor op de gewone spuit. ik heb voor mijn kasten 6 bussen gebruikt om ze netjes te spuiten. daarna kun je ze aflakken want de bodyschutz is overschilderbaar. veel succes.....

Comment

• tinuhz
            • Apr 2005
            • 48

Dat ligt er ook aan hoe groot je kasten zijn die van mijn zijn niet zo groot kan zo'n 110 liter in was ook volgens de voorschriften vn de speakers zelf die erin zitten. Bij elkaar was het hout dat ik gekocht heb en gebruikt heb ong 3 vierkante meter. Ik heb daar ongeveer 1 liter lak voor nodig weet het niet zeker ben nog maar 15. Nu heeft mijn oom het dus bij sikkens geinformeerd daar is het mij veel te duur 80 tot 100 euries de liter.
            Martijn

Comment

• mverdult
              • Dec 2003
              • 123

bel eens naar acb autolakken in bergen op zoom, daar haal ik het altijd en mischien kunnen ze het onder rembours naar je toe sturen. veel succes verder.......

Comment

• tinuhz
                • Apr 2005
                • 48

ok thanx heb al een adres en nu nog spuiten doe ik zelf niet natuurlijk. En dan nog de front voorkant en dan kan ik ze gebruiken.
                tnx voor de reacties
                Martijn

Comment

• tinuhz
                  • Apr 2005
                  • 48

Nu nog even een vraagje en dat doe ik hier maar bij. De boxen zijn bijna gespoten en nu wil ik er een frintje voor doen ik weet niet hoe jullie het noemen maar ik bedoel ermee iets op de voorkant van je kasten waar de speakers zitten. Doen jullie daaar een rooster voor of stof of wat?
                  Martijn

Comment

• mverdult
                    • Dec 2003
                    • 123

ik heb geperforeerde plaat gehaald en de randjes omgezet en daar luidsprekerdoek over gedaan. daar kunnen ze een schop tegen geven zonder dat ze door je speaker heen trappen. je hebt er feestgangers bij die dat leuk vinden helaas.....

Comment

Working...