examen bbq feest

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • spd
    • Jun 2005
    • 68

examen bbq feest

Weekje geleden hebben wij op het Beeckland in Vorden een feest gehad van een bbq feest van de 4e klassers. Was geslaagde avond. Ik heb een paar foto's van het feest. Verwacht er niet te veel van, we zijn nog maar 14 jaar dus niet erg veel geld te besteden

Ik heb geprobeert foto's erop te krijgen maar wou niet lukken, dus hier een linkje met de foto's:

Sorry voor de lange link[xx(]

Apparatuurlijstje:

Geluid:

2x dubbele cd speler skytec 2500
    1x DAP Station professional DJ-mixer.
    1x versterker palladium 2x250 watt 8 ohm 2x375 watt 4 ohm
    1x versterker skytec 2x150 watt
    2x box dap 250 watt
    2x box skytec 200 watt

Licht:

2x showtec small mushroom
    1x showtec triple derby
    1x laserbeam
    4x Par 56 short
    1x Black Window
    1x Multiswitch
    1x strobecon-100
    2x dj switch 6
    2x blacklight
    2x antari z-80

Graag opmerkingen wat we zouden kunnen verbeteren.

Sjoerd

• Joopknoop
    • Dec 2004
    • 78

Koekoek. DJ, waar heb je je verstopt?

Dat doek kan dus beter ietsje lager en kan ook beter zwart. Zeker met die flyer er op zakt het een beetje in. Verder die blacklight voor je doek. Best leuk bedacht, maar als iemand nou een verzoekje komt vragen. Staat hij tegen je TL's aan te trappen en als hij over je "doek" gaat hangen valt het om.

Voor de rest ziet het er leuk uit voor een 4vwo feestje

Comment

• discomidway
      • May 2005
      • 140

Is koel toen ik 14 was had ik da nog nie zeg maar lekker bezig jongen
      Miss tip ff een pijpje tussen de top en sub speaker....
      Dat kost bijna nix en ziet er A beter uit en B is dat ook nog beter voor je mid hoog.
      (dat komt draagt verder...)

Groeten Tom

Comment

• DJ_marc
        • May 2004
        • 130

Zo maar een vraagje hoor

Waarom heb je in vredes naam 2x een dubbele cdspeler in 1 losse kasten en hoe heb je dat dan aangesloten
        ?????
        Verder zou ik die lichtbrug hoger doen en het doek lager doen zo als joop al zei of achter je lichtbrug hangen en zwart doekje ervoor.

Veder heb je al best voor zo jong iemand

GRoetjes Dj marc
        Marc {The Soundboys}

Comment

• spd
          • Jun 2005
          • 68

citaat:Geplaatst door DJ_marc

Zo maar een vraagje hoor

Waarom heb je in vredes naam 2x een dubbele cdspeler in 1 losse kasten en hoe heb je dat dan aangesloten
          ?????
          Verder zou ik die lichtbrug hoger doen en het doek lager doen zo als joop al zei of achter je lichtbrug hangen en zwart doekje ervoor.

Veder heb je al best voor zo jong iemand

GRoetjes Dj marc (www.the-soundboys.tk)
          We hebben de dubbele cd speler in losse kasten omdat ik de drive-in show doe met 2 andere jongens,,en 1 kast is van een andere jongen en 1 van mij, vandaar. Ze zijn gewoon met Tulp-Tulp kabels aangesloten. De lichtbrug kon hier niet hoger vanwege een erg laag plafon. Het doek gaan we wat aan doen. Er wordt een stuk afgesneden zodat deze lager zit.

Sjoerd

Comment

• spd
            • Jun 2005
            • 68

citaat:Geplaatst door Joopknoop

Koekoek. DJ, waar heb je je verstopt?

Dat doek kan dus beter ietsje lager en kan ook beter zwart. Zeker met die flyer er op zakt het een beetje in. Verder die blacklight voor je doek. Best leuk bedacht, maar als iemand nou een verzoekje komt vragen. Staat hij tegen je TL's aan te trappen en als hij over je "doek" gaat hangen valt het om.

Voor de rest ziet het er leuk uit voor een 4vwo feestje
            klopt Joop. Ze konden ons niet erg goed zien. Maar het zeil wat ervoor in, was stevig matriaal, dus kon niet zakken. Is nu wel een stuk vanaf gesneden. Ook komen onze namen er nog op. Dit was eerste keer met dit nieuwe zeil. Waarschijnlijk komt er ook een zwart zeil. Om er voor te zorgen dat hij niet meer inzakt komen er gaten in het doek die we met zwarte elastieken in de lichtbrug kunnen vastmaken, zodat hij ook in het midden strak zit.

Comment

• beyma
              • Oct 2002
              • 1614

Goed bezig !

Alleen zoals al eerder gezegt WAAR BEN JEEEEUH ??
              Had je alles een meter meer naar voren gezet dan je kon makkelijk nog een meter hoger met je licht!
              En dan staat je publiek ook niet constant vol in je lampen te koekeloeren....
              Een feest is pas een feest als de politie is geweest.....

Comment

• LLights
                • Feb 2005
                • 18

Ik zou je toppen wat hoger zetten, op statief ofzo...
                klinkt een stuk beter...en dat witte doek wat lager, zodat je zelf ook beter zichtbaar bent...

groeten en succes...

Comment

• LLights
                  • Feb 2005
                  • 18

maar dat was ook al gezegd geloof ik, zit weer eens te herhalen... maarja, herhaling maakt de zaak duidelijk...

Comment

• hugovanmeijeren
                    • Oct 2004
                    • 1436

citaat: Geplaatst door Sjoerd:
                    We hebben de dubbele cd speler in losse kasten omdat ik de drive-in show doe met 2 andere jongens,,en 1 kast is van een andere jongen en 1 van mij, vandaar. Ze zijn gewoon met Tulp-Tulp kabels aangesloten.

Sjoerd
                    Waarom heb je 2 [u]dubbele</u> cd-spelers op 1 feest???????

Groeten Hugo

Renkus-Heinz, das geen pasta saus, maar zit wel knor!

"Non omnes qui habent citharam sunt citharoedi" Varro

Comment

• dj bobo
                      • May 2003
                      • 155

Met die lampen zo laag, zou ik niet graag een plaatje bij ou aanvragen

Comment

• spd
                        • Jun 2005
                        • 68

citaat:Geplaatst door hugovanmeijeren

citaat: Geplaatst door Sjoerd:
                        We hebben de dubbele cd speler in losse kasten omdat ik de drive-in show doe met 2 andere jongens,,en 1 kast is van een andere jongen en 1 van mij, vandaar. Ze zijn gewoon met Tulp-Tulp kabels aangesloten.

Sjoerd
                        Waarom heb je 2 [u]dubbele</u> cd-spelers op 1 feest???????

Groeten Hugo

We deze altijd gewoon standaard mee( vanwege 1 kapote kant van 1 dubbele cd speler). Deze kapotte is nu op reparatie.

Comment

• spd
                          • Jun 2005
                          • 68

citaat:Geplaatst door dj bobo

Ze hebben wel aangevraagd hoor, erg veel zelfs Alleen zoals ik al zei, lichtbrug kon niet hoger. We hebben nu wel extra gaten erin geboord zodat ie iets hoger kan. Eerst zaten de gaten om de meter. Ma als ze wat aan wouden vragen, kwamen ze gwoon aan zijkant want daar was nog erg grote ruimte.

Comment

• Drive inn tnt
                            • Sep 2003
                            • 1082

citaat:Geplaatst door spd

citaat:Geplaatst door dj bobo

Ze hebben wel aangevraagd hoor, erg veel zelfs
                            OW of als ze zoveel aanvragen: of je draait heel slecht of het zijn zeikerts[]

Maaruh zou wat aan je speaker set doen en die skypech amp eruit flikkeren. Misschien een goede dubbele cdspeler aanschaffen.
                            Vette boksuh meneer

[FONT=Verdana]Licht is sneller dan geluid, daarom zien veel mensen er intelligent uit, tot je hen hoort spreken.[/FONT]

Comment

• ljhutten
                              • Mar 2005
                              • 28

aardig leuk setje...alleen jammer van het witte doek..
                              zwart is mooier....
                              verder leuke set voor leeftijd...!!

Comment

Working...