buiten/schuur feestje 11 Juni 2005

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • DJ_marc
    • May 2004
    • 130

buiten/schuur feestje 11 Juni 2005

hallo
    ik had zaterdag avond een feestje van een oud klasgenootje en ik heb ook wat foto's gemaakt met mijn telefoon :P:P
    hier de foto's

[u]www.the-soundboys.tk / foto's en dan de bovenste als ze niet verschijnen</u>

ik wil graag nog wat tips ofzo iets. of wat ik bij een ander feest beter kan doen

<center>Apparaatuur lijstje:</center>
    [u]geluid:</u>
    1x Promix 40 mengpaneel
    1x kenwood cd speler
    1x Pioneer dvd speler
    1x Dj switch 10
    1x aiwa versterker
    2x Koda boxen 200 watt elk

[u]Licht:</u>
    4x Par spots
    1x Blauw zwaailicht
    1x Kleurenbol
    2x Blacklights
    2x Stroboscoop
    1x looplichtje

[u]Overige:</u>
    1x Meubel
    kabels
    1x Lichtstatief
    1x Doek met naam erop.

Groetjes Dj Marc (the soundboys)
    Marc {The Soundboys}
  • Upgrading your system
    • May 2003
    • 1684

Ik vindt het helemaal geweldig, maar als ik je een raad mag geven, neem de volgende keer OF een digicam mee, of plaats geen foto's..

want ik zie er helemaal nix aan
    Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.

Comment

• jorritje
      • Sep 2003
      • 143

Als ik effe eerlijk mag zijn vind het maar een zooitje. Waarvoor die dvd speler gebruik je die als cd speler. mijn advies is een dubbele cd speler kopen en een mengpaneel. Dat mooi in een fligtcases bouwen. en misschien in het vervolg het doek strakker hangen.
      en alleen deie parren en een strobescoop is genoeg. zwaailamp is leuk maar dan wel 2. en een beter fototoestel is ook fijn want nu zie je nog niks van de foto's.

Maar goed je bent pas 14 weinig geld.

Groetjes

Comment

• DJ_marc
        • May 2004
        • 130

Nou ja het klopt van die foto's dat vind ik wel een beetje jammer opzich alleen ik moet nog een keer een digitale aanschaffen. En om even er op terug te komen van de cd spelers ik heb vakantie werk gevonden en daar mee ga ik waarschijnlijk 450 euro mee verdienen en dan ga ik een nieuwe cd speler aan schafen van Numark - CDN 22 MKIV en een nieuw mengpaneel van Behringer - DJX 700 dus dan ga ik ook een ander meubel maken.
        Marc {The Soundboys}

Comment

• jorritje
          • Sep 2003
          • 143

Als ik advies mag geven zou ik toch kieen dan voor de numark cdn 36 want met de cdn 22 kun je niet echt veel mee. Want als je verder wilt gaan in het draaien. dan wil je over een poosje ook gaan mixen dan zit er maar weinig functies op de cdn 22. de cdn 36 is wel duurder maar ik denk dat je daar langer plezier mee heb.

Groetjes

Comment

• DJ Crazy Sound
            • Jan 2005
            • 63

waarom neem je die dvd-speler mee als je em niet gebruikt zoals op de site staat aangegeven?
            En ga ook voor een fatsoenlijke micro. want dat rode ding van 5 euri is ook niet veel.

Comment

• DJ_marc
              • May 2004
              • 130

Nou ik had een andere dvd speler van mijn buurman geleend en die was ik helemaal vergeten om uit mijn meubel te halen maar hij werkte wel goed. En even reageren op jorritje mischien is dat wel een slim idee of ik doe het zo dat ik nog even door draai met het mengpaneel wat ik nu heb en dat ik die numark cdn 36 koop mischien is dat wel een idee nou bedankt voor de tip jorrit. Maar normaal gebruik ik 2 losse cd spelers.
              Marc {The Soundboys}

Comment

• spd
                • Jun 2005
                • 68

Foto's zijn heel erg onduidelijk. Misschien volgende keer digi cam handiger zoals vele al zeggen. Volgende keer zou ik al ik jou was al dat kleine prut zoals dat blauwe zwaailicht, looplicht en kleurenbol. Want daar wordt het alleen maar slechter op. Als je de dvd speler van je buurman geleend, terwijl hij wel op jullie site staat tussen de apparatuur?
                Op jullie site staat oko een stroboscoop van 20 watt, als ik jullie was zou ik minimaal voor een 500 watt gaan, want die 20 watt heeft helemaal geen effect.

Groeten Sjoerd

Comment

• RDH
                  • Aug 2001
                  • 298

Als ik je een tip mag geven, kijk eens kritisch naar je website. Daar staan dingen op die klanten afschrikken ipv aantrekken. Verander ten eerste die apparatuursectie, vat daar kort samen dat je goede en betrouwbare apparatuur gebruikt (als dat tenminste zo is..). Haal ook de spellingsfouten eruit. Zet datums met een optie erop niet in je agenda, alleen definitieve datums. En overal staan spellings- en typefouten. En dingen als 'wij kunnen maar tot 23:00 uur draaien, wilt u langer bespreek dat dan met ons' is natuurlijk geen handige zin. Laat het gewoon weg en probeer het in geval van een boeking gewoon met je vader/moeder/ander iemand die rijdt te regelen.

Daarnaast zou ik eens iets aan je meubel doen. Zo'n doek is niet echt representatief als je dat zo ophangt.

Succes

Comment

• DJ_marc
                    • May 2004
                    • 130

Hey

RDH ja kijk het klopt van die website alleen moet ik daar nog grondig na kijken want ik heb ook dyslexie ofzo. En waarschijnlijk stopt de soundboys er mee dus dan ga ik een eigen website maken.

Ik heb vrijdag 24 Juni en Zaterdag 25 Juni een feestje met een Bose set en een dj mixer en dubbele cd speler van een vriend van mij ik zal er een leuk feest van maken samen met die vriend van mij en dan komen de foto's na tuurlijk hier ook op de staan zodat je die zooi weer kunnen afkraken :P:P:P of tips geven wat ik juist HELEMAAL anders moet doen!!

Groetjes DJ Marc
                    Marc {The Soundboys}

Comment

Working...