Groep 6 Feest

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • CS Light Sound
    • Jan 2005
    • 39

Groep 6 Feest

Hey,

Afgelopen Zaterdag Groep 6 Feestje gehad, was heel apart, totaal andere muziek gedraait dan ik dacht dat ik zou draaien

Apparatuur:

Geluid:

1x Slant 11-4 Case: Synq SMX-1 & Dap 800d
    1x Versterkerrack: Phonic Amp,Yamaha EQ
    2x B&C Subs
    2x K-112 Toppen
    2x Tussenpaaltjes

Licht:

1x Slant 11-4: DC-8 DMX Controller,Strobo Controller,DJ-Switch-10
    8x par 56 Short
    2x T4 Bar
    1x Mushroom
    1x tripple Derby
    1x Strobo
    2x Powerdrive Statieven

Nog op/aanmerkingen?

www.cs-light-sound.nl/Foto's.htm

Groetjes Chris
  • 999333777
    • May 2005
    • 11

er zijn bijna geen foto's van de aparatuur als hij opgebouwd is, dus weinig over te zeggen

(volgende keer doek helemaal om de tafel doen)

verder er netjes

Comment

• jurjen_barel
      • Jun 2003
      • 3150

Misschien als tip: vervoer je spullen niet zo los in de wagen. Al eens bij een andere drive-in show gezien die onze schoolfeesten deed: alles kwam vol deuken uit de wagen.

Nog een paar kistjes erbij (universal touringcase van ProCase of zo) en dan nergens meer last van.

Je bent goed op weg!
      Op de duur misschien die DAP inwisselen?

Comment

• zjeten
        • Mar 2003
        • 331

Waar is den tijd.
        mooi gedaan. Ik moet zeggen dat ik altijd eerst voor instalatie ga en dan voor flightcases. De zachte aanpak he
        mvg
        jeffrey

Comment

• BAJ productions
          • Jul 2003
          • 587

tip haal gewoon paar platen hout. maak er effe paar kisten van als het echt goedkoop moet maak je op de hoeken balkies waar je de deksel over heen gooid. heb ik ook voor de parren en werkt best. zien der nie meer mooi uit maar goed kisten zijn voor vervoer en niet om mooi te zijn!

eerdaags moeten er weer wat kissies komen. half uur en je heb een kist. de moeite nie en tog veel beter voor je apparatuur. mijn goedkope kisten kosten ongeveer 7 euro aan hout en das dan ook alles
          soms schanierke of zo
          das de kosten ook nie!
          groetjes,
          Bas

Comment

• BAJ productions
            • Jul 2003
            • 587

en hoe komt die bus daaro??
            groetjes,
            Bas

Comment

• CS Light Sound
              • Jan 2005
              • 39

De app. in de bus zit vast met touwen (op de foto niet zichtbaar)
              Er komen er nieuwe amps aan (V-3000 & V-5000)... het doek was idd, niet iets te kort, maar voorderest was dat niet erg.
              Effectjes gaan binnekort de deur uit, daar komen scans voor ind e plaats, dus kistjes maken voor effecten vind ik sonde...
              Voorderest ben ik er tevreden over... 1 feest per maand gemiddeld...
              De Dapjes gaan er binnekort uit, voor 2* CDJ-800 of 2* CDJ-200 o.i.d.

groet

Comment

• dj bobo
                • May 2003
                • 155

Het ziet er redelijk netjes uit. Alleen je site klopt niet helemaal meer. Je hebt ergens staan dat je tot 75 man draait, en weer ergens anders dat je tot 150 man draait. Misschien is het handig om dat even te veranderen

Comment

• Drive inn tnt
                  • Sep 2003
                  • 1082

Netjes, leuk setje! v-3000 en v-5000 is goede keus. Erg lekkere ampjes!
                  Vette boksuh meneer

[FONT=Verdana]Licht is sneller dan geluid, daarom zien veel mensen er intelligent uit, tot je hen hoort spreken.[/FONT]

Comment

• CS Light Sound
                    • Jan 2005
                    • 39

citaat:Geplaatst door dj bobo

Het ziet er redelijk netjes uit. Alleen je site klopt niet helemaal meer. Je hebt ergens staan dat je tot 75 man draait, en weer ergens anders dat je tot 150 man draait. Misschien is het handig om dat even te veranderen
                    Thnx, ik zal het aanpassen

Comment

Working...