Jeugdsoos 28-05

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • LuPuS
    • Dec 2002
    • 457

Wat is er mis met die Amcron versterkers?

Ik vind het trouwen maar heel irrelevant dat je hier opnieuw met je PAS systeem komt opdraven!!!

Bewijzen op tafel... En vul je ondertussen eens je profiel in?
    ~ Dj Guytn ~ your favourite all-round party deejay...

Comment

• Michel_G
      • Dec 2003
      • 376

@SPL:
      Ik wordt ondertussen schijt ziek van je en ik denk dat ik bij lange na niet de enige ben. Dit is weer je zoveelste nutteloze post ! (zal me wel niet in dank afgenomen worden dat ik dit op deze manier verwoord, maar heb er geen zin in om er om heen te draaien !!!)

Aan de topicstarter:

Ziet er op zich netjes uit.

Echter:
      Ik zie nog wel een paar "vreemde kabeltjes". ik zie namelijk een geel luidspreker kabeltje. Ook zie ik nog ergens een wit snoer.

Maar ook zie ik een geel snoer op een krachtstroom stekker zitten. Hoe veel Ampere stekker is dat en hoeveel mm2 kabel is dat ?
      Is weer terug !

Comment

• Ibvee
        • Nov 2002
        • 714

citaat:Ik zie nog wel een paar "vreemde kabeltjes". ik zie namelijk een geel luidspreker kabeltje. Ook zie ik nog ergens een wit snoer.
        bij een feest horen feestelijke kabels [:P]
        De groeten => Micha

Comment

• gnmixing
          • Feb 2004
          • 214

Die 3de T-bar int midden, waarom? De oplossing ligt wss wel voor de hand, maar vraag het toch maar ff... Ik vind het zowiezo niet echt mooi dat die daar zo hangt...
          Voorderest toffe standaard opstelling zeker....
          Groetjes
          En ja we hebben LJ + fingers... olé

Comment

• jorritje
            • Sep 2003
            • 143

Zoals ik al eerder zei een t balk is zelfs slecht omdat er een kans is dat het aparaat minder spanning krijg en kaopt gaat dus zou het maar neit meer doen. koop dan een multiswitch

Comment

• rene.derksen
              • Feb 2004
              • 649

Die balkjes kunnen ook op switchstand en zo heb je altijd de mogelijkheid om balkjes om te schroeven e.d.
              Licht is altijd zwaar.

Comment

• jurjen_barel
                • Jun 2003
                • 3150

citaat:Geplaatst door SPL audio
                Het is misschien dan wel uit de tijd maar ja....niet ieders budget kan een Bose pas SYSTEEM plaatsen
                Dit is:
                1) Niet relevant;
                2) Wel behoorlijk irritant (in ieder topic jouw zg. geweldige systeem aanhalen);
                3) Misschien wel waar, maar niet altijd WENSELIJK om met een voldoende budget zo'n systeem te kopen.

Kan er een mod niet een keer een waarschuwing naar m sturen of zo? [V]

Comment

• DJ_Marcel
                  • May 2005
                  • 55

Balken staan op switch stand
                  als de dmx waarde van een dimmer boven de 127 komt dan switcht die um
                  avolites dimmers kunnen dat ook, dat ik weet, zullen vast nog meer dimmers zijn die dat kunnen

idd, is voor de effecten
                  Stekker is 32 ampere met 2.5 mm quadraat, en die tafels dat zijn danspodiums.. ooit een tennistafel gezien van 0.75 meter hoog??:P

hmm dus jij beweert dat pas de nieuwste spullen heeft, jammer dat ze daarvoor een heel groot gedeelte van het licht er uit hebben moeten gooien omdat ze anders naar de klote waren

Crown bakkies doen het overigens nog best
                  w0000t

Comment

• Michel_G
                    • Dec 2003
                    • 376

Hmmz, 2,5 mm kwadraat voor een 32 Ampere kabel is wel erg dun. Ik heb toch liever minimaal 4 mm kwadraat (liever nog 6, maar dat is ook wel weer lekker ruim).

Is weer terug !

Comment

Working...