Kinderdisco

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • moderator
    Moderator
    • Apr 2001
    • 5946

jemig...niemand die over dat witte stekkerblok in de truss begint
    Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• DjFlo
      • Jun 2003
      • 332

haha ik wou het nog doen maar als ik naar een ander topic kijk waar mensen bijna helemaal over de zeik gaan als je het woord wit kabeltje noemt dacht ik verstandig te zijn en mijn mond te houden

groeten

floris

Comment

• VERVALLEN

citaat:Geplaatst door moderator

jemig...niemand die over dat witte stekkerblok in de truss begint
        De ophanging doet me twijfelen. Witte stopcontacten ben ik gewoon

Comment

• moderator
          Moderator
          • Apr 2001
          • 5946

Als deze ophanging jou doet twijfelen, dan is een bezoekje aan de pearl gewenst. is namelijk niets gehesen, zoals je in de toelichting kunt lezen wordt het trussje geheven met vmb statiefjes.

@flo: kewl[)]

Comment

• Max
            • Feb 2003
            • 680

Netjes hoor meneer mod

Alleen die showtec Twisters kunnen natuurlijk niet tussen die MH's!

Comment

• moderator
              Moderator
              • Apr 2001
              • 5946

Mag jij me eens uitleggen waarom die twisters niet zouden passen in dit beeld?

De tijd dat ik merkengeil was heb ik reeds lang gehad, ik werk graag met spul dat het doet, dat geschikt is voor de klus. Op basis van die criteria en mijn eigen ervaring kan ik je zeggen Max: setje was prima zo

Comment

• soundcheckfrits
                • Jan 2005
                • 455

@moderator

hebben jullie geen last van ''vooroverhangede truss''?? want ik zie bijna (behalfe de atomic) alles op de 1 balk van de truss hangen, is dat wel goed qou gewichtverdeling??

btw mooie show die die ypoc's zien er ook mooi uit heb je er goeie ervaring mee???
                de groeten SCF

Hebt u last van de Krypton?? Gebruik de ''Krypton eliminator ''

Comment

• beyma
                  • Oct 2002
                  • 1614

Nette show mod !!
                  Jammer dat je zo weinig hoogte kan maken daar...maar ja, het zijn kids die kijken iets anders tegen de wereld dan ik met me 2 meter

En dat witte verdeelblok, dat is geen huis tuin en keuken blokkie, dat is een 'echte' en dan mag het wél !! [^]
                  Een feest is pas een feest als de politie is geweest.....

Comment

• moderator
                    Moderator
                    • Apr 2001
                    • 5946

Hoogte had ik weinig invloed op, met mijn 1.91 was het beetje bukken, al moet ik zeggen dat op slippers tegen een outrigger aanwandelen ook een traantje opleverde
                    Krijg je als je gewend bent om altijd op werkschoenen te lopen!

allemaal een fijn weekeinde...met twee vingers in de lucht...
                    ik ben naar Blof

Comment

• beyma
                      • Oct 2002
                      • 1614

citaat:Krijg je als je gewend bent om altijd op werkschoenen te lopen!
                      weet je gelijk weer waarvoor ze dienen he !! Veel plezier bij bluf.....
                      Een feest is pas een feest als de politie is geweest.....

Comment

• Max
                        • Feb 2003
                        • 680

citaat:Geplaatst door moderator

Mag jij me eens uitleggen waarom die twisters niet zouden passen in dit beeld?

De tijd dat ik merkengeil was heb ik reeds lang gehad, ik werk graag met spul dat het doet, dat geschikt is voor de klus. Op basis van die criteria en mijn eigen ervaring kan ik je zeggen Max: setje was prima zo
                        Gaat me niet zozeer om het merk.

Maar vroeg me af, of die Twisters nog wel iets toevoegen aan de show, aangezien er ook al Moving Heads hingen.

Comment

• DJ_matthias
                          • Jun 2005
                          • 620

citaat:Geplaatst door DjFx

En heb je nou een nieuwe lj [:P] of nieuw talent uit zaal geplukt ?
                          Leuk showtjes verder or
                          volges mij is die kleine maar aan het faken![] ik heb ook een scanmaster en als hij aanstaat licht de display groen op hier is het niet het geval kinderen zijn altijd blij als ze nog maar denken dat ze "de lampen" bedienen[8D]
                          we had a light designer once, but he went mad so we shot him.
                          Now he's a light of a diffrent kind, one of ***'s little gobo's in dimmer heaven!

Comment

Working...