MKP fuif (6) (belgie)

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Harmen
    • Sep 2003
    • 379

jacob bedoelt die stukken waar die headjes aan hangen in je ''hakenkruis''
    sorry, weet even geen ander woord [)]
    maare, cut the crap, ziet er gewoon goed uit..wat details links en rechts maar verder owkey gedaan

Comment

• beyma
      • Oct 2002
      • 1614

We kunnen dat hakenkruis misschien beter omdopen tot "molen wiek" ,dat klinkt een stuk vriendelijker!
      Een feest is pas een feest als de politie is geweest.....

Comment

• PowerSound
        • Nov 2001
        • 1892

Inderdaad Beyma, klinkt vriendelijker.

Inderdaad, die 2m stukken bogen iets (maar dan echt iets hé, niet veel, max 2-3cm). Vond het ook niet het gezondst maar ja.
        Is foutje, doe het wel niet meer
        PSL Bvba powered by
        L-Acoustics dV-Dosc / Arc / dV-Sub / SB28 / 112P / LA8
        Yahama LS9-32 / MC7L-48
        Grand MA Full Size / Light / Avolite 2008 / Tiger
        Martin MAC250 Krypton / Wash / 700 Profile / Atomic

Comment

• tuurKE
          • Jan 2005
          • 252

Vindt het er idd ook mooi uitzien. zelfd de brugpennen van de rechtopstaande trus in het midden mooi afgeplakt met gaffa!!!! Alleen mss die "wieken van de molen" waar de movinghead's aanhangen int vervolg proberen de ondersteunen of ophangen, dat moest toch kunnen in een hal met zo'n dakconstructie!! Voor de rest "chapeau"

Greetz Tuur
          Maar wij hebben.......
          .......chamsys!!

Comment

• ralph
            Banned
            • Aug 2000
            • 2649

citaat: citaat:leuk ontwerp, sie ik het goped dat die uitkraging op de twee T-stukken niet ondersteund wordt?
            Wat is dan de kracht die op je t stuk komt?

Begrijp je vraag niet goed, wat bedoel je met T-stukken ? De Boxcorners in de "grote" truss of iets anders ?
            Wat ik bedoel is: vericale trusslengte, dan cirkel deel, dan horizontaal trussje met een wapper deraan, dan het t stuk...en dan, dwars daarop 1,5 of 2m truss met op het eind een wapper.

Mijn concrete vraag: Wat is de kracht op dat T-stuk?

tip voor het netjes vastzetten van de pen+veer in de middelste verticale truss: meeste fabrikanten leveren ook een pen met een draadeinde, die door de truss heen, moertje met locktide, stevig aandraaien...zit muurvast.
            Gaffa trekt altijd mensen aan die eraan gaan rommelen [:I]

Comment

• PowerSound
              • Nov 2001
              • 1892

Inderdaad Ralph, wij hebben ook een groot aantal pennen met draadeinde, maar deze kunnen wij momenteel helaas niet gebruiken, omdat onze boxcorners met male halfcouplers zijn geleverd. Dus hebben we soms trussdelen nodig met aan geen kant couplers, dus ja...
              voor je concrete vraag : een concreet antwoord ; zou het niet weten. 25kg het spotje met het hefboomeffect van de 2m langetruss. Boxcorner kan dat zeker aan, maar de rest zou ik niet weten. In elk geval boog de truss echt niet veel door (max 2-3cm), maar ik zou het niet meer doen of ik zou zoals tuurke zei, ondersteunen. Maar we kregen een ferm VERBOD voor takelen (maar de 10 laatste jaar werd daar alles hoe of wat getakeld). Dus jah...

volgende keer beter
              PSL Bvba powered by
              Yahama LS9-32 / MC7L-48

Comment

• DJ-Ridoo
                • Jun 2004
                • 48

Waarom diende eigenlijk die rode zwaailamp?
                Mij doet zo'n ding denken aan een (afschuwlijke) geluidsbegrenzer.
                Of was het voor decoratie?

Voor de rest bangelijke opstelling, vooral de ster met led-tubes vind ik vet.
                Grtz

X-Plosion Events
                DJ's - Parties - Karaoké

Comment

• LJ_jacob
                  • Aug 2003
                  • 293

citaat:Geplaatst door PowerSound

citaat:ik zie: -een trusscirkel die op ee spantje van een staande truss leunt (1e foto) ????
                  Trusscirkel is met steel gesaved op die staande truss, deze truss is via bouten/schroeven vastgehecht aan de grond (podium).
                  citaat:- ketting-over-truss (speakers) ??????
                  Er is elke keer een 20cm lange doorzichtbare flexiebele (pvc?) buis rond de ketting, kan je niet goed zien op de pics.
                  citaat:- een losse trusspoot?? (foto? 13+14)???(kan best zijn dat ik dat fout zie hoor!!)
                  Inderdaad, je ziet fout, deze poot is de middelste poot van de kruis (hingen de 4 575 XI scans aan)

ah! oke moet inderdaad wel zeggen(was ik in m'vorige post vergeten) dat het er errug strak uit ziet!!
                  enne... waar staat die meest linker draaitafel op??
                  4 blokjes schuim o.i.d.?
                  mijn auto rijdt 1 op stoplicht

Comment

• PowerSound
                    • Nov 2001
                    • 1892

Zwaailamp : inderdaad, begrenzer. (maar was geen probleem grinn)

Ja meest linkse SL (die niet gebruikt is geweest), lag op 4 blokjes schuim, had geen freefloats meer. Schuim werkt ook wel.
                    PSL Bvba powered by
                    Yahama LS9-32 / MC7L-48

Comment

Working...