Complimenten ook voor de goede foto. De meeste foto's zijn gewoon wat klikjes met een digitale camera. De foto die je post ziet er echter goed uit, voorzien van decoratie en verlichting enzovoorts. Goede promotie!
Oekie Drive In Show
Collapse
X
-
citaat:Geplaatst door Oekie
Sinds een goed half jaar heb ik mijn oude hobby weer opgepakt.....
Ben weer helemaal opnieuw begonnen en heb inmiddels deze drive in show opgebouwd... Graag jullie reactie!

Dit is de materiaal lijst:
- Dynacord Powermax 5 (Topkast staat normaal hoger dan op de foto)
- 2x Numark CDN-90
- Numark PPD-9000
- Sony MDS-E10 minidisc
- Beyer Dynamic Opus NE 500 S
- Martin detonator
- Martin Freekie
- Showtec light-jockey
- 2x T-Balk met elk 4 par 56 spots
- 2x Martin Mania EF-1i
- Martin T-Rex
- 2x Martin MX-1 (Staat nog niet op de foto)
- Martin Atomic 3000
- 2x Showtec Snowbreeze
- 2x Martin Magnum 800
Inmiddels is de truss balk verlengd naar 5 meter op zo wat ruimte te krijgen voor de scanners.

Een slechte DJ is vaak de aanleiding tot een goed gesprek!Comment
-
Hey effe een Vraagje. Je heb veel het zelfde spul als mij ik weet dat het ook uit dezelfde winkel in waddinxveen komt. Maar wat ik effe wil weten he. Hoe vervoer jij je scanners je statieven en je atomic. Ik doe het mommenteel nog met dozen maar dat vind ik niks. maar waar ik ook effe benieuwd naar ben doe jij dit samen met Robert want die staat volgens mij op die ene foto te draaien.
Groetjes JorritComment
-
Iwan, kun jij mij een prijs e-mailen van die Sony minidisk die in jou rack zit ?
Die rekwisieten, zijn die ook van jou, of hoorde dit bij de tent waar die foto is genomen ?
En by the weg, je show+spullen ziet er gelikt uit jongen !
Een feest is pas een feest als de politie is geweest.....Comment
-
Nee ik doe het niet samen met robert.
Hij heeft een keer samen met mij gedraaid.
Ik vervoer alles met flightcases.
Wel een dure aanschaf maar voor het behoud van de apparatuur veel beter.
Ik heb 1 flightcase daar zitten de twee martin mx-1 in, 1 flightcase daar zitten de twee t4 balken in daar boven klik ik dan een lange case met daarin twee martin ef-1i de atomic en de t-rex. Dan heb ik nog om iedere rookmachine en sneeuwmachine een flightcase. En 1 grote rijdende case voor de bekabeling (stroom)
Een slechte DJ is vaak de aanleiding tot een goed gesprek!Comment
-
HIer is gewoon geen kwaad woord over te zeggen (als je dat al zou willen...) Dit is hoe het hoort. Alles netjes voor elkaar, hier kunnen velen nog een voorbeeld aan nemen. Een leuke, originele naam, kwalitatief goede spullen. Top!
JohnWhen I think back on all the crap I learned in Highschool, it\'s a wonder I can think at all !!Comment
-
t.o.p.p.ie meer kan ik niet zeggende groeten SCF
Hebt u last van de Krypton?? Gebruik de ''Krypton eliminator ''Comment
-
Ziet er zeker heel netjes uit!!!!! Alles lekker compact, volgens mij past dit nog in een kleine bus??M.v.g. Sander
Heeft nu EV, CP2200 en ZX1. Dateq en Denon
Nieuw SB122 en Dynacord S1200Comment
-
ik sluit me zeker aan bij iedereens mening, het is gewoon goed
let wel op iedereen, dat dit allemaal een hoop geld heef6t gekost, niet iedere beginnende drive in show kan zo strak beginnen, hoewel velen dat ongetwijfeld wel zouden willen :Pmijn auto rijdt 1 op stoplichtComment

Comment