Bruiloft Eindhoven

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Dr. Edie
    • May 2003
    • 671

Bruiloft Eindhoven

Een bruiloft in Eindhoven;

Foto's:

Geluid;
    2 x Palladium 1600 (voor JBL/Behringer)
    1 x Palladium 1200 (voor monitoren)
    1 x Palladium 2000 (voor dubbel 15" baskisten)
    2 x Dubbel 15" Baskisten
    2 x Behringer B1800X's
    2 x JBL SF25
    2 x ""K115"" (niet van Dap, maar komt vrij goed overeen..) monitor.
    2 x Pioneer cd-speler's
    1 x Behringer mengpaneel
    1 x Lichttafel
    6 x Showtec Movinghead's
    8 x Par 56's
    1 x Spiegelbol
    1 x Laser; Groen

Verder iets van 3 meter truss, twee wind-up's, vrijwel alles geflightcased. 2 Behringer B1800X's waren overbodig. Alles was eigendom van SP-Audio, op uitzondering van de JBL SF25's welke van mij waren.

Feest begon rond een uur of 5, maar rond 9 ging het volume fiks omhoog tot ongeveer 2 uur. Afbreken en de terugreis gedaan in maarliefst anderhalf uur/twee uur! (Eindhoven --> Heerlen)

Leuke avond iig.
    Mit freundliche grube,

Edie
  • JeroenVDV
    • Mar 2004
    • 963

Ziet er ontzettend netjes uit. Leuk hoe je met movingheads een vrij complete show weet neer te zetten, naast de 8 parretjes. Mooi dus! Schotten voor de discoset zien d'r netjes uit, hoe en waarvan zijn die gemaakt?
    Creating shows beyond Imagination

Comment

• Dr. Edie
      • May 2003
      • 671

Dankje

Het discomeubel is niet zoveel bijzonders, hij is inklapbaar maar het is in feite gewoon een inklapbare plaat.

Hij is gemaakt uit (oei) MDF, 8 of 9 mm. Hij best zwaar, maargoed; het ziet er goed uit dus zolang hij meegaat (en dat gaat ie al lang..) laat hij hem zo. Heb even een tekeningetje gemaakt van bovenaf;

Simpel dus, scharnieren gewone 'Piano-scharnieren'.
      Mit freundliche grube,

Edie

Comment

• Michel_G
        • Dec 2003
        • 376

Ziet er opzich netjes uit, maar heb wel een paar opmerkingen:

-paar "lelijke/rommelige" (is immers mijn mening) kleurencombinaties met de Headjes.
        -Headjes hingen niet symmetrisch aan de truss, dit is echter niet zo'n ramp aangezien het toch donker is over het algemeen.

Vind het wel beetje zonde van de kleurencombinaties, maar ach, waar zeur ik over, is een persoonlijk iets.

Voorderest ziet het er netjes uit, ook een goed idee om op die manier een idee van een meubel te creëren.

Maar alles staat nu op de cases van de MH's zo te zien ? Wat nou als er die cases er niet waren enzo ? waar komt het dan op te staan ?

Is weer terug !

Comment

• erik_gj
          • Jan 2004
          • 129

hey,

Opzich ziet het er leuk uit, lekker strak. Alleen vind ik dat meer passen bij een trance feest. Niet bij een gezellige bruiloft, wat parren+effect hadden naar mijn mening meer effect gehad voor een gezellige sfeer! Maarja das mijn mening.
          zoveel knoppen het lijkt wel lente!

Comment

• Dr. Edie
            • May 2003
            • 671

citaat:Geplaatst door Michel_G
            -paar "lelijke/rommelige" (is immers mijn mening) kleurencombinaties met de Headjes.
            Soms vond ik het ook ja, niet helemaal mijn smaak altijd. Maarach, over het algemeen viel het erg mee..
            citaat:
            -Headjes hingen niet symmetrisch aan de truss, dit is echter niet zo'n ramp aangezien het toch donker is over het algemeen.
            Klopt, niet helemaal recht hangt het.. Weet niet precies waarom.
            citaat:
            Maar alles staat nu op de cases van de MH's zo te zien ? Wat nou als er die cases er niet waren enzo ? waar komt het dan op te staan ?
            Die cases zijn er gewoon
            Maar anders wellicht een tafel o.i.d... Ikzelf heb een vrij stevig (keyboard) standaard ervoor.

citaat:Geplaatst door erik_gj
            Alleen vind ik dat meer passen bij een trance feest. Niet bij een gezellige bruiloft, wat parren+effect hadden naar mijn mening meer effect gehad voor een gezellige sfeer!
            Viel vind ik ook reuze mee, we hebben veel kleur gebruikt. Er staan best wat foto's op van die paarse filter, maar die werd uiteraard niet de hele tijd gebruikt. Boven het dansgedeelte hongen 8 x Par 56's. Ikzelf had qwa licht niks op te merken; gewoon dik in orde.

Het belangrijkste; ze danste... En op sommige hoogtepunten bijna alle aanwezigen die dansden Erg leuke avond.
            Mit freundliche grube,

Edie

Comment

• j@ns
              • Apr 2005
              • 93

hoi, ik zie dat je alles van dap hebt qua amp,s ik zit in 2 strijd of ep2500 van behringer of de p2000 van dap. wat zijn je ervaringen met deze jongens?

greetz j@ns

Comment

• Dr. Edie
                • May 2003
                • 671

Gewoon prima voor het geld.. Leveren iets meer vermogen dan is opgegeven. Zelf werk ik alleen met de T-Amp TA2400 (2 x 1200 watt / 4 ohm) maar die dag hadden we alleen de DAP Palladium's (ik geloof 2 x 1600, 1 x 1200 en 1 x 2000... ) Amps hielden het iig goed uit, het feest duurde van 6 tot 2 uur, en in die tijd heeft de set ook flink open gestaan. Geen een amp die het moeilijk had, ze werden ook nauwelijks warm.

In tegenstelling tot gebruikerservaringen met de Behringer EP2500 welke na een flinke poos (uur of 6..) volledig openstaat, tot net onder de clip, welleens uitvallen wilt (gewoon temperatuurbeveiliging). De koeling is wat te licht.

Uiteraard hebben de Palladium's ook een nadeel; geen limiter. Maargoed, deze hadden wij in de externe randapparatuur zitten (de LEM DX24, en een Behringer...). Geen klachten Zeker voor dit geld.
                Mit freundliche grube,

Edie

Comment

• j@ns
                  • Apr 2005
                  • 93

@ dr. edie,

dat is minder, uitval zonder opgaaf van reden. dus ik moet toch voor die P2000 van dap gaan? ik heb 4 rcf 18" 600wrms subs dus 2 P2000,s in brug denk ik. ik weet alleen niet of die dapjes het in brug 4 ohm uithouden...

Comment

• j@ns
                    • Apr 2005
                    • 93

trouwens T-amp??? ken ik niet, ergens een site met info van deze jongens??
                    groeten jans

Comment

• Niels1987
                      • Oct 2004
                      • 57

@ edie

3 meter truss ?
                      3 stukken van een meter ?
                      smal tentje dan .....
                      ik denk dat het een stuk of 6 meter is 3 stukken van 2 mtr
                      lijmklem rigging :S

Comment

• Dr. Edie
                        • May 2003
                        • 671

citaat:Geplaatst door j@ns

groeten jans
                        Gewoon zelfde als de Boost en Dap Palladium versterkers, maar een ander jasje (ja, en een beveiliging meer hadden ze, las ik..).

T-Amp;

Palladium;

Boost;

T-Amp TA2400 van binnen;

Informatie: http://www.thomann.de/thoiw2_t-amp_t...34596986b92572

citaat:Geplaatst door Niels1987

@ edie

3 meter truss ?
                        3 stukken van een meter ?
                        smal tentje dan .....
                        ik denk dat het een stuk of 6 meter is 3 stukken van 2 mtr
                        Stukken waren inderdaad 2 meter per stuk. 3 stukken waren het, 6 meter lang dus.

Groeten,
                        Edie Wojciechowski
                        Mit freundliche grube,

Edie

Comment

• JeroenVDV
                          • Mar 2004
                          • 963

citaat:Geplaatst door Dr. Edie

citaat:Geplaatst door j@ns

groeten jans
                          Gewoon zelfde als de Boost en Dap Palladium versterkers, maar een ander jasje (ja, en een beveiliging meer hadden ze, las ik..).
                          Volgens de website die je gaf, zit er inderdaad een limiter en short-circuit-beveiliging in. Valt me wel iets anders op: Lijkt alsof de TA-2400 GEEN bridge-uitgang op speakon heeft?? Alleen OUT-A en OUT-B op speakon?

Comment

• Dr. Edie
                            • May 2003
                            • 671

Klopt... Voor mij geen probleem; gebruik hem niet gebrugd. Maargoed, als je hem in case bouwt en je wilt hem graag bruggen gewoon 2 kabeltjes die naar de Speakon-connector plaatje lopen geen probleem lijkt me.
                            Mit freundliche grube,

Edie

Comment

• JeroenVDV
                              • Mar 2004
                              • 963

Da's dan ook weer waar. Kwalitatief dus hetzelfde als Dap P-2000, door dezelfde onderdelen, en de voeding dus iets betrouwbaarder? (+ limiter + short-circuit-beveiliging) voor bijna hetzelfde geld...

Excuses voor het off-topic...

Comment

Working...