Fuifje in fransstalig belgiƫ...

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Michel_G
    • Dec 2003
    • 376

Beetje meer vermogen zouden je promann's nog wel mogen hebben. Je zit nu soms zelfs onder het RMS vermogen van wat ze kunnen verwerken.

Of zeik ik nu wel heel erg ?
    Is weer terug !

Comment

• LuPuS
      • Dec 2002
      • 457

je zeikt niet. Daarom dat er nog een tweede versterker bijkomt om op elke sub een vesterker te hebben. Normaal een Q66. Nog niet heel duidelijk...
      ~ Dj Guytn ~ your favourite all-round party deejay...

Comment

• Michel_G
        • Dec 2003
        • 376

citaat:Geplaatst door LuPuS

Enkel op bass dus , binnenkort komt er nog eentje bij om op een fullrange kast te komen.
        Komt hij op nou op een sub te liggen die nieuwe, of voor fullrange kast ?
        Is weer terug !

Comment

• LuPuS
          • Dec 2002
          • 457

Kan op beide.

Zou vooral de bedoeling zijn dan dat ik een hoofdstack heb met eigen monitors. Alles eigen materiaal. En eventueel kan ik dan moest het nudig zijn 2 fuifjes per avond materiaal zetten. Mogelijkheden zat.
          ~ Dj Guytn ~ your favourite all-round party deejay...

Comment

• Speakertje
            • Mar 2005
            • 462

citaat:Geplaatst door LuPuS

Ik stuur er normaal basskasten mee aan.

Ofwel op 8 ohm, mijn Promann PB415 (2 x 400wrms op 8 ohm, versterker levert 2 x 380wrms)
            Ofwel op 4 ohm, mijn Promann PB512 (2 x 550wrms op 4 ohm, versterker levert 2 x 600wrms)
            Ofwel op 2,6 ohm, beide basskasten (2 x 950wrms op 2,6 ohm, versterker 2 x 850wrms)

Enkel op bass dus , binnenkort komt er nog eentje bij om op een fullrange kast te komen.

Is trouwens kopie van de Dynacord S1200.
            De vermogens ( Van de Q66 ) zijn sinus, oftewel gemeten bij 1kHz. Neemt niet weg dat het een leuke versterker is.
            M.v.g. Sander
            Heeft nu EV, CP2200 en ZX1. Dateq en Denon
            Nieuw SB122 en Dynacord S1200

Comment

Working...