BST WP480A

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Banned
    Banned
    • Dec 2003
    • 951

BST WP480A

Hallo, Heb vandaag 2 van deze speakers binnen gekregen. En moet alweer zeggen dat ik het geen verkeerde speaker is ZEKER voor het geld ( 254 euro per stuk )inclusief versterker !!

Iemand ervaringen met deze speaker ??

Verhouding is redelijk goed tussen hoog en laag. Kast is ( als alles recht staat ) toch wel wat aggressief maar dmv het wegdraaien van het hoog ( -12db ) nog redelijk te krijgen.

Klank van woofer is niet superlaag maar wel lekker strak.

Mijn mening is dat voor deze prijs weinig andere merken zijn die met dit kunnen meegaan.

Je kunt deze speaker niet vergelijken met topmerken als EV - Master en andere merken die zo'n soortgelijke kast in hun pakket hebben.

Hiermee bedoel ik in deze prijsklasse.

Maar ik denk dat deze topmerken toch moeten opboxen deze deze opkomende budget-merken.

• timmel
    • Sep 2004
    • 111

Ik vind -12dB wel erg veel hoor. Dan zou ik het filter aanpassen.
    niet genoten is altijd mis

Comment

• Banned
      Banned
      • Dec 2003
      • 951

Met die -12db bedoelde ik dat er op de versterker 2 EQ's zitten ( laag en hoog ) die je tussen -12 en +12 kunt regelen.

Comment

• Upgrading your system
        • May 2003
        • 1684

Zien er wel strak uit.. heb je wat meer gegevens?
        Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.

Comment

• Banned
          Banned
          • Dec 2003
          • 951

Gegevens van de WP480A :

2-weg systeem
          8ohm
          15" woofer
          1,75" driver
          300W versterker voor woofer 100W versterker voor driver
          bereik 40hz - 20khz
          98db/m
          micro ingang XLR / Line ingang cinch
          44,6 - 68,0 - 35,1 cm
          gewicht 24kg

Hier nog een foto van de versterker :

Comment

• LodeS
            • Jan 2005
            • 45

Heb je toevallig ook gegevens van de WP380A?

Comment

• Banned
              Banned
              • Dec 2003
              • 951

Gegevens 380A :

Vermogen 200W RMS
              8ohm
              12 inch woofer
              driver 1,5 inch
              versterkers ingebouwd 200W laag 100W hoog
              45hz - 20khz
              97DB-M
              18 kilo
              430X589X313 mm

Prijs is 202,50

Comment

• frankpol
                • Nov 2003
                • 38

Deze speakers zijn neem ik aan perfect te gebuiken als Monitor-speaker.. Vergeleken met een andere goede monitor-speaker van JBL (in een discotheek), zit hier dan veel kwaliteitsverschil in?

En waar zijn deze speakers te bestellen?

Comment

• jurjen_barel
                  • Jun 2003
                  • 3150

citaat:Geplaatst door frankpol
                  En waar zijn deze speakers te bestellen?
                  Prowebshop doet BST.

Comment

• Banned
                    Banned
                    • Dec 2003
                    • 951

Je kunt ze niet vergelijken met JBL of andere merken hoor ..............

BST is geen topprodukt maar een leuke optie als je kijkt naat een budget merk die kwa prijs kwaliteit gunstig is

Het is zeker de moeite waard zeker voor het geld ........

prowebshob kan niet goed leveren .......

Heb al eens eerder BST besteld daar en heb meer dan 4 weken moeten wachten en ik had het nog niet ...... na veel mailtjes sturen en blijven zeuren werd er gezegd dat het niet op voorraad was ( had toen wel alles vooruitbetaald ) terwijl ik van een kennis wist die bij een ander bedrijf in Breda ze had besteld en binnen 2 weken geleverd had. heb nu ook daar besteld via die kennis en heb ze ook 2 weken later binnen .........

HEb nu eindelijk een week of 8 na bestelling van de WEBshop mijn geld terug.

Comment

• LodeS
                      • Jan 2005
                      • 45

citaat:Geplaatst door mephisto

BST is geen topprodukt maar een leuke optie als je kijkt naat een budget merk die kwa prijs kwaliteit gunstig is

Heb al eens eerder BST besteld daar en heb meer dan 4 weken moeten wachten en ik had het nog niet ...... na veel mailtjes sturen en blijven zeuren werd er gezegd dat het niet op voorraad was ( had toen wel alles vooruitbetaald ) terwijl ik van een kennis wist die bij een ander bedrijf in Breda ze had besteld en binnen 2 weken geleverd had. heb nu ook daar besteld via die kennis en heb ze ook 2 weken later binnen .........

He dat bedrijf in Breda ken ik

Comment

• luc2366
                        • Jul 2002
                        • 1161

citaat:Geplaatst door LodeS

citaat:Geplaatst door mephisto

He dat bedrijf in Breda ken ik
                        leuk, maar met zo'n reactie zijn we niets

waar ik in geïnteresseerd ben is bv een foto van de filter.
                        kunnen we die eens vergelijken met de K-112

Comment

Working...