Feestje zaterdag 26 maart.

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • DJ Crazy Sound
    • Jan 2005
    • 63

Feestje zaterdag 26 maart.

Afgelopen zaterdag weer een feestje gedraaid in het trefpunt te Haaksbergen. Was inmiddels de 3e keer dat we voor die klas stonden. Voor foto's zie: http://www.djcrazysound.nl/kelly1-39.htm

Geluid:
    - 2x dap mc-15
    - 2x k&m statief voor boxen
    - Laptop
    - Dap css-8s
    - tec250
    - philips cd speler
    - sony Cd/Mp3 speler

Licht:
    - 4x par 56
    - Mushroom
    - moonflower
    - 2x lichtbakken en sturing
    - Sturing voor parren
    - Statief
    - switchpanel

Laat maar komen die tips, opmerkingen enz.

Derk

• Drive inn tnt
    • Sep 2003
    • 1082

Ik zou die parren netjes naast elkaar hangen, dat ziet er wat leuker uit vind ik. En een breder disco meubel want dit lijkt mij een beetje smal of heb ik het verkeert?
    Vette boksuh meneer

[FONT=Verdana]Licht is sneller dan geluid, daarom zien veel mensen er intelligent uit, tot je hen hoort spreken.[/FONT]

Comment

• vasco
      • Oct 2003
      • 2567

En wederom zijn die foto's natuurlijk niet (normaal) te openen omdat ik de CTRL toets ingedrukt moet houden voor een popup maar dan krijg ik nog steeds dat vage copyright scherm. Je broncode is daarmee niet beveiligt dus haal dat er nou gewoon vanaf dan kan iedereen zonder problemen de foto's ook in het grote formaat zien, ook je (eventuele) klanten.

Nu kon ik je foto's met de hand wel opzoeken door bron weergeven te kiezen onder beeld en vervolgens in de bron te zoeken naar de foto's voor de bestandsnamen en deze dan met de hand in de adresbalk invoeren. Lijkt mij alleen niet de bedoeling van jou site om zo de foto's te moeten bekijken.

Comment

• beyma
        • Oct 2002
        • 1614

@ vasco, misschien eens een goede fire-wall instaleren ofzo ?

Ik heb totaal geen last van de problemen die jij nou beschrijft,ik kan gewoon die tumbnails aanklikken en dan zie ik een vage foto....

Tip dus voor DJ Crazy, koop een goede camera !
        Een feest is pas een feest als de politie is geweest.....

Comment

• rene.derksen
          • Feb 2004
          • 649

ik zou zeggen een minder goede fire-wall [:P] Deze houdt nu teveel tegen, maar het is wel irritant...
          Licht is altijd zwaar.

Comment

• Mark-LED
            • May 2004
            • 822

Dat ligt niet aan de firewall, complete onzin. Als je geen idee hebt waar je over praat --> STFU!

Vasco is een IE gebruiker, met hoogstwaarschijnlijk de google-toolbar geinstalleerd of SP2. Daarbij moet je idd ctrl ingedrukt houden als je een pop-up wil zien. Dus dat is weer iets voor de scripter van de website, zorg dat je site IE proof is. En zorg ook dat de site Firefox proof is want steeds meer mensen gaan met Firefox surfen. Logisch, want Firefox is gewoon stukken beter als IE. (Probeer het een keer een dag, ongetwijfeld dat je met Firefox blijft surfen).

En dan uiteindelijk voor de TS: welke versterker had je eraan hangen, kan 'm niet terugvinden in je lijstje. Verder, doe je het alleen of met meerdere mensen? Ik zie namelijk alle sturingen in 1 grote flightcase en alleen jij staat erachter. Of ben je met z'n tweeën? En hoeveel man was er uiteindelijk in de zaal? Stemming zat er goed in neem ik aan als ik de foto's zo bekijk?

Comment

• daantje
              • Aug 2004
              • 265

geinig hoor. maar pleur jij je cd's van jezelf of gasten gewoon over de discobar terug de zaal in?
              verder zou ik de parren naast elkaar hangen en de effevten op een ander statief.
              succes
              grtz daniel
              can you feel the light [:)]

Comment

• DJ Crazy Sound
                • Jan 2005
                • 63

Discomeubel is ongeveer 1,5 meter breed. Is misschien idd wat aan de kleine kant. Maar het moet tenslotte ook mee in een gewone personen auto. De ctrl toets heb ik het al een keer met mijn kameraad (waar ik het dan mee samen doe) over gehad. Ik heb namelijk hetzelfde probleem. (Hij maakt de website) Echte versterker heb ik niet dat is een mengversterker die ik heb kunnen kopen voor een redelijk prijsje. Had me er toen nog niet zo in verdiept. Voor de liefhebbers stuur me maar even een mailtje als je de link wilt weten is namelijk van een concurrent. Er was ongeveer 25 tot 30 man aanwezig. Cd's worden trouwens niet op de discomeubel gelegd. Dat zijn gewone lege cd's opgeplakt als versiering.[^]

Comment

• DJ Crazy Sound
                  • Jan 2005
                  • 63

Nog meer reactie's, tips, enz enz[?]

Comment

• DBAirwave
                    • Apr 2003
                    • 70

Ziet er leuk en goed uit, toch voor feestjes van deze omvang.
                    Eenmaal je groter begint zou ik je wel aanraden wat meer basislicht te kopen, en die effecten wat achterwege te laten.

Verder hoop ik dat de muziek op jouw computer toch legaal is?
                    En dan nog, de mannen van de Sabam hier in België lachen er niet mee...klotewetgeving...trekt op niks!

Comment

• DJ Crazy Sound
                      • Jan 2005
                      • 63

We hebben in totaal 8 parren en nog wat effecten. Dit was echter een klein zaaltje.

Comment

• Juriaan
                        • May 2004
                        • 190

heb je toevallig een foto van het gehele meubel?

Comment

• DJ Crazy Sound
                          • Jan 2005
                          • 63

Hier een paar foto`s van het hele meubel:

Comment

• foxy music
                            • Oct 2004
                            • 23

effe een vraagje,heb je eigenlijk wel ergens toonregeling,zie ik namelijk nergens,op dat soort speelgoedmixers zit meestal geen toonregeling,of je moet gewoon een huis tuin en keuken versterker hebben.
                            patrick

Comment

• martje
                              • Nov 2000
                              • 252

Hangt die switch sturing nu los in het meubel..... of zijn de boutjes eruit gevallen.
                              Groetjes,

Mark Vermeulen

Blussen noemen ze ook gecontroleerd uitlaten branden.......

Comment

Working...