Weer eens wat foto's

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jorritje
    • Sep 2003
    • 143

Weer eens wat foto's

Hieronder foto's Voetbal club hedel afgelopen zondag. Graag reacties en niet weer over mijn naam beginnen.

Graag reacties
  • SpaceyDeeJ
    • Sep 2001
    • 876

Hoi,

afgezien van het feit dat de foto's wat onscherp zijn af en toe, toch een aardig showtje bij elkaar. Waarom heb je de parren los zitten ? Hoe stuur je deze aan ?

wat hing/stond er eigenlijk allemaal ?
    cheers,

DeeJ

zohee pappie, die tafel van die meneer is echt wel groot

Comment

• Robert
      • Aug 2000
      • 630

Dat over je naam heb ik volgens mij gemist. Je bent misschien niet de enige in Nederland die zijn drive-in show "Extreme" heeft gedoopt. "Boeie!" (zoals dat dan heet )

Commentaar:
      Je hebt een lichtkrant in je discobar. Kan je leuke dingen mee doen en wat reclame mee maken en zo. Ik zou er alleen niet de tijd opzetten tijdens een feest.

Een paar extra parren zouden niet verkeerd zijn; zeker niet als je dan die parren symmetrisch filtert. Ziet er volgens mij een stukje mooier uit.

Verder kan ik er weinig over zeggen. In ieder geval succes ermee!!!

Robert

Comment

• djlaakie
        • Sep 2004
        • 130

Wat voor "Movingheadje" is het? Ziet er voor de rest leuk uit.

Idd zoals Robert zegd, iets meer parren maakt het geheel al een stuk mooier. Ook aan een T4 is zoals SpaceyDeeJ zegd makkelijker en mooier

groetjes,

DJ Laakie

Comment

• daantje
          • Aug 2004
          • 265

Geinig, ff de standaard vraag wat stond en hing er.?
          jammer dat je je parren niet symmetrisch ophangt en filtert.
          nu sparen voor meer parren
          grtz en succes Daniël

edit door moderator: Daniël, let aub op je spelling, ik heb nu je tekst leesbaar gemaakt, maar ben geen schoolmeester.
          can you feel the light [:)]

Comment

• Max
            • Feb 2003
            • 680

Tja, meeste dingen zijn denk ik al meerdere malen aan bod geweest.

Effecten zou ik er persoonlijk uit halen, voegen neit veel toe, en dan zou ik de parren aan de T4 hangen, en eventueel een headje bij kopen (of headje eruit en extra scans erbij).

Verder nette show, ziet er goed en verzorgdt uit, niet veel op aan te merken.

Comment

• Robert
              • Aug 2000
              • 630

Nog wat tips:

Je kan in de html-code van je website heel eenvoudig dat "nieuwe pagina 1" veranderen in bijvoorbeeld "welkom op de website van drive-in show extreme".

400 man lijkt me erg optimistisch voor de geluidsset die je hebt. Ik denk dat je bij feesten met meer dan 100 a 150 mensen al eens aan bijhuren moet gaan denken.

Comment

• jorritje
                • Sep 2003
                • 143

Nou ik red het echt voor 400 man heb laats in een volle loods gedraaid met zeker 400 man en hoefde nog niet vol open ermee. en ja dat van nieuwe pagina klopt moet nog effe veranderen.

Comment

• zjeten
                  • Mar 2003
                  • 331

hallo
                  wel
                  moest ik jouw discobar runnen zou ik uitkijken voor een extra movingheadje,en nog kijken om gebruikt te maken van 2 x 3 par spots of 2 x 4 par spots.ook 2 de zelfde effecten hangen?!om gewoon mooi symetrisch te kunnen werken.
                  als je uw show dan programmeerd kun je vb je movingheadjes geel geven en je scans rood (mooie kleurcombinatie ,en dit kun je dan doen met veel kleuren) ook in je bewegingen zou ik symmetrie insteken en niet zo kris kras door elkaar met verschillende kleuren erbij.
                  mvg jeffrey

Comment

• djlaakie
                    • Sep 2004
                    • 130

citaat:Geplaatst door jorritje

hier effe op deze link klikken zie je effe duidelijk wat ik heb. http://www.drive-in-extreme.nl/apparatuur.htm.

En ja in de planning staat nog 4 parren erbij plus 2 t4 balken. en nog 2 mx4 scanners.
                    Maar op je site staat niet je movinghead. Ik zou graag willen weten welke dat is.

Comment

• Dropsen
                      • Jan 2004
                      • 375

Uit een vorig topic weet ik nog dat dit een Showtec(?) Pixi is, die nu niet meer wordt gemaakt...

Opnieuw weer een leuk showtje opgebouwd, maar ook mij lijkt het slim om de adviezen van de anderen op te volgen en een setje parren bij te kopen. Het effect is dan net wat bter!
                      Lange tijd werd bier beschouwd als een gezonde vorm van drinkwater...

Comment

• Drive inn tnt
                        • Sep 2003
                        • 1082

citaat:Geplaatst door jorritje

Nou ik red het echt voor 400 man heb laats in een volle loods gedraaid met zeker 400 man en hoefde nog niet vol open ermee. en ja dat van nieuwe pagina klopt moet nog effe veranderen.
                        Mooi zo

Verder een hele nette show, alleen vind die speakers niet echt passen bij zo'n nette licht set. Als je het als geheel bekijkt.
                        Vette boksuh meneer

[FONT=Verdana]Licht is sneller dan geluid, daarom zien veel mensen er intelligent uit, tot je hen hoort spreken.[/FONT]

Comment

• Watt Xtra
                          • Oct 2004
                          • 1119

jij draait daar 400 man mee?? zeker achtergrond ofzo?? voor 400 man nemen wij een 2,5 kw set per kant mee en dan nog willen ze wel eens harder. Dan heb ik het ook nog over B&C 18 laagkasten 2per kant
                          JBL, Labgruppen en DVX, verder heel veel LED verlichting, lekker milieuvriendelijk :D

Comment

• jorritje
                            • Sep 2003
                            • 143

Kijk ik vind dat met de hoeveelheid geluid ook liggen aan wat voor soort feest. je kunt achtergrond muziek hebben, en je kunt natuurlijk ook schoolfeesten geven dat het geluid zo hard staat dat je elkaar niet kan horen. Dan heb ik wel te weinig vermogen. Maar de meesten feesten zijn buurtverenigingen bruiloften en zo dan zit er tussen in als ware geen achtergrond en ook niet loei hard. Ik denk dat het er gewoon van afhangt wat voor feest het is en hoe groot de ruimte is. Maar goed meer reacties graag!!!!

Groetjes

Comment

• timleurink
                              • Mar 2005
                              • 121

Ik ben het er helemaal mee eens... 400 man nemen wij minimaal 4 a 5 kw jbl geluid mee.
                              Daarnaast heb je een naam van een grote drive in show die al bestaat en je website lijkt er ook nog eens sprekend op.. ALleen dan wat eenvoudiger..

Comment

Working...