Kent iemand deze kast ??

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Banned
    Banned
    • Dec 2003
    • 951

Kent iemand deze kast ??

Hallo hier wat foto's van een hoornkast. Is er iemand die me wat meer over deze kast kan vertellen en welke speakers ik er in kan doen ??

Er kunnen 2 15 inchers in en aan de voorkant is een ruimte voor dubbel 6 inch en een tweeter.

Weet iemand wat voor systeem dit is buiten dat het een hoorngeladen kast is.

Heb 4 van deze kasten en ben van plan om ze te vullen.....

op dit moment ben ik er een aan het testen met de SM115K van Beyma en ben niet ontevreden.

Misschien iemand die weet welke speakers er nog meer in kunnen ( Ruimte voor 15 incher is rond de 45 / 50 liter met een baspoort ( 10cm )

• Upgrading your system
    • May 2003
    • 1684

Ziet er een beetje uit als een crea uitspatting van iemand.. staat geen merk op per ongeluk??

Zien er trouwens wel netjes uit..
    Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.

Comment

• Banned
      Banned
      • Dec 2003
      • 951

helaas er nstaat geen merk op ........ mij lijkt het wel een oude bestaande kast.

Deze kasten zijn ook goed gebouwd en hebben een goede afwerking ( buiten de kleur ) 3 blauwe en een zwarte.

Kast geeft een goede kick maar stack van 2 gaat stukken beter ( lager en harder )

Stond er een meter of 6 ervanaf en voelde de lucht uit de baspoorten echt tegen me aanblazen, was wel lachuh.

Comment

• Olaf Duffhuës
        • Oct 2000
        • 2477

Ik zou zeggen een W-Bin....En dan horen die 6,5 inch gaten er niet in..
        Olaf Duffhuës

**Nieuw - Audio Technica AT2031 - ATM230 - AE2300 - Radial Pro48 - nieuW**

Comment

• ronny
          • Dec 2002
          • 2139

mwaa wordt wel gedaan bij wbins om ze in hun eentje lager te laten gaan hoor. je krijgt dan een soort van hybride kastje vind ik. achterkant straalt af gelijk een basreflex en de voorkant duwt de lucht door de hoorn naar buiten... Gaat wel oke, maar er zijn leukere systemen die beter presteren met minder volume[^]

mvg
          ronny
          niet zagen, gewoon doen!

Comment

• Rv
            • Feb 2001
            • 1086

Ziet er inderdaad een W-bin uit.
            Ook die van SA (zie onze foto hieronder) hebben die gaten in het midden.

Zelfs de kleur lijkt erop!
            lol

____
            Rv.
            ____

Comment

• jens
              • Aug 2004
              • 1067

het lijkt wel of er een tweeter in heeft gezeten met aan beide kanten een middentoner....
              nadat dit niet echt bleek te werken zijn ze vlogens mij alleen nog voor de sub gebruikt....
              ik denk dat het zelfbouw is ook de handvaten vind ik een beetje vreemd.....niet echt de manier denk ik

Comment

• Banned
                Banned
                • Dec 2003
                • 951

Dat klopt. Er kunnen 2 6inchers en een tweeter in als je deze kast fullrange wilt gaan gebruiken.

Klank is niet slecht. Heb er nu de nieuwe speakers SM115K van Beyma erin zitten.

Klinkt niet verkeerd maar ben benieuwd wat er nog meer in zou kunnen.

Iemand suggesties ???

Comment

• maarten
                  • Jan 2002
                  • 268

citaat: Dat klopt. Er kunnen 2 6inchers en een tweeter in als je deze kast fullrange wilt gaan gebruiken.

Klank is niet slecht. Heb er nu de nieuwe speakers SM115K van Beyma erin zitten.

Klinkt niet verkeerd maar ben benieuwd wat er nog meer in zou kunnen.

Iemand suggesties ???
                  ik denk dat je er een aantal planten in zou kunnen zetten best een leuke plantenbak :-P

Comment

Working...