zoals beloofd

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Joost van Ens
    • Jan 2001
    • 628

zoals beloofd

zoals beloofd wat foto's van het klusje van afgelopen weekend.
    Licht, geluid en video projectie door ons verzorgd.
    de dj gear niet, die had de dj zelf bij zich.

Wat stond er: even uit mijn hoofd:
    caré van 7x6x3,5 meter milos driehoek truss, incl. schoren
    6 meter ladder truss
    1 doorzicht scherm van 3 bij???? 2, nogwat
    4 x t4 met par 64 500w raylight
    2 x t4 met par 56 500w raylight
    2 x t4 met par 56 short 300w raylight
    6 x mad scans
    4 x et
    2 x sunraise bollen
    2 x spiegelbol
    1 derby
    1 tripple derby
    1 mini mushroom
    1 snowflake
    2 x rookmachine
    1 x bellenblaasding
    2 x par 56 300w persglas (voor uitlichten dj)
    wat sturingen
    1 x hitec set 3,2 kw
    2 x rcf art 300 op een dynacord s1200
    2 x collins actieve speaker
    veel kabels
    zaalmixertje
    dateq limiter
    en nog wat spul.
    's middags kinderfeestje. 110 kinderen + wat ouders.
    's avonds party (club tropicana genaamd) iets meer dan 300 bezoekers.

sorry voor het evt. lange laden. foto's zijn allen 800x 600.

groeten[8D]
  • Michel_G
    • Dec 2003
    • 376

Kan niet anders zeggen dan dat het er erg netjes uit ziet ! gewoon netjes opgebouwd en ingericht carré.

Misschien wel een keer roest van de vlindersloten enzo van die flightcase met controllers afpoetsen. (heel fijn waterproof schuurpapier, liefst minimaal 1200 korrelfijnte. Dan gewoon in combinatie met water gaan schuren en roest gaat weg zonder dat je echt krassen krijgt van schuurpapier).
    Is weer terug !

Comment

• Scan head
      • Feb 2004
      • 143

Ziet er leuk uit!

Maar is het niet een idee om de scans wat meer met de spiegel naar beneden halen, zodat je een groter (nuttig, dus niet het hele plafond ) gebied hebt waar je scans in kunnen schijnen..

Verder top! Keep on going!

Comment

• MC Party
        • Sep 2003
        • 481

Heb je berekend hoeveel kg die voorste statieven te verwerken kregen?
        Wanneer truss met parren en alles erin naar boven zijn gegaan hebben ze het wel zwaar gehad denk ik.
        Midas verona 400 + KS audio-T12 + BSS DPR fx => i'm lovin' it ! ;-)

Comment

• Joost van Ens
          • Jan 2001
          • 628

Scans pakten de hele vloer. was geen enkel probleem.

En ja, ik heb berekend wat er op die statieven kwam. Veel te veel!! daarom lastich, maar het was niet anders, alle kabels enz trekken tot het juiste punt. en daarna met behulp van een laddertje de t4's enz. ingehangen. Als je je kabels goed hebt liggen en je bent met zijn tweeën, gaat dit nog best snel.

En roest, ja mijn opslag is onverwarmd, dus helaas op veel kisten, en zeker de oudere, wat roest. Maar echt storen doe ik mij er niet aan.

Mijn krachtenberekining staat trouwens nog in mijn laptop. als ik die vanavond of morgen nodig heb, zal ik de berekeningen hier wel als xls file bij zetten.

groeten

Comment

• Dropsen
            • Jan 2004
            • 375

Jammergenoeg kan ik niet alle apparatuur thuisbrengen op je, toch wat onduidelijke, foto's. En ik mis je strob(s) op het materiaallijstje...

Verder ziet alles er erg leuk uit, en vooral veel aandacht besteed aan de aankleding! Bien!
            Lange tijd werd bier beschouwd als een gezonde vorm van drinkwater...

Comment

• Upgrading your system
              • May 2003
              • 1684

Ziet er netjes uit, kleine tip voor je Cases, hele handel roestvrijmaken zoals Michel zegt, en daarna insmeren met zuurvrije vaseline, daarna goed afvegen zodat het niet vettig meer is.. dat helpt.
              Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.

Comment

• Joost van Ens
                • Jan 2001
                • 628

hing idd ook npg een strobo.

4 van de 4-barren zijn niet te zien op de foto's. 2 gebruikt boven de dj richting zaal als soort aircraft. en 2 in de zaal als sfeerverlichting. op een gewoon statief

Comment

• beyma
                  • Oct 2002
                  • 1614

citaat: insmeren met zuurvrije vaseline
                  WD40 werkt ook super!!

Oja, nette show! Gewoon zoals het hoort,spullen netjes afgerokt met zwart flanel,en mooie dwars verbindingen in het caré ,keurig![^]

Misschien ooit eens een "all-in-one" lichttafel,ipv deze mix van diverse merken,vormen,kleuren en type's
                  Een feest is pas een feest als de politie is geweest.....

Comment

• STim
                    • Dec 2003
                    • 55

Hey, ik vind het er ook best goed uitzien, af en toe een beetje druk maar die kindertjes zullen dat wel mooi gevonden hebben he

Ff een vraagje dat ze mij vroeger al eens ooit onder mijn neus gewreven hebben: dat legernet wat je gebruikt hebt, is dat brandvrij ? En zijn ze allemaal brandvrij of bestaan er verschillende soorten in ? Alvast bedankt !

Comment

• Joost van Ens
                      • Jan 2001
                      • 628

Legernetten zijn niet van mij. Maar van de organnisatie. We hebben wel even een aansteker onder een hoek van zo'n net gehouden, en die hoek wou niet branden, wel stinken VErder heb ik geen idee of verstand hiervan, ik heb dan ook nooit in het leger gezeten (buitengewoon dienstplichtig). Het achterdoek achter de dj is wel van mij, en daar heb ik een officieel certificaat bij van de firma die het geleverd heeft dat het brandvertragend of onbrandbaar is. Ik weet zo uit mijn hoofd niet meer precies wat er op staat.

groetsels

Comment

• Joost van Ens
                        • Jan 2001
                        • 628

En dan hier de berekeningen:

Het totaal gewicht:http://www.verloat.nl/totaal%20gewic...0tropicana.xls

Lange zijde 1: https:///http://www.verloat.nl/lange...0tropicana.xls

Korte zijde 1: http://www.verloat.nl/korte%20zijde%...0tropicana.xls

Lange zijde 2: http://www.verloat.nl/lange%20zijde%...0tropicana.xls

Korte zijde 2: http://www.verloat.nl/korte%20zijde%...0tropicana.xls

en omdat deze statieven maar 100 kg per stuk mogen hebben en 4 x 100 x 0,75 =300 kg totaal om omhoog te brengen: http://www.verloat.nl/in%20te%20hang...0tropicana.xls

Nogmaals het is iets meer werk, maar als je bekabeling al ligt, je de apparatuur op de grond onder of bij de juiste plaats zet, 1 man op een trapje en de ander aangeeft, best te doen. Al zijn zwaardere statieven natuurlijk beter en sneller. (verlanglijstje)

gr

Comment

• john1968
                          • Aug 2004
                          • 46

Dat van die camouflage netten wou ik ook al vragen. Ga er maar niet van uit dat door even een aansteker er onder te houden dat het goed is. Er zijn netten in de handel, in diverse kleuren die brandvertagend zijn gemaakt door impregneren. Kijk bij http://www.kodiak.nl/Online%20Shop/nl/dept_64.html hier staan ze. Ze zijn voor zo ver ik weet ook in andere kleuren en maten te bestellen bij hun.

Comment

• Joost van Ens
                            • Jan 2001
                            • 628

Nogmaals, ik heb niks met die netten te maken. Heb na even navragen ondertussen wel begrepen dat die netten waren gehuurd, en dat de verhuurder mondeling heeft verteld dat ze brandvertragend waren.

gr

Comment

Working...