Lolapalooza fuif Zelem

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Pulse
    • Oct 2001
    • 666

Lolapalooza fuif Zelem

MVG,
    Dieter Antheunis, D.D.A. Sound & Light
  • Pulse
    • Oct 2001
    • 666

Geluid:
    denon/ecler dj set
    amprack t.amp 2*1200watt bas + 2*650watt top
    amprack qsc rmx 2450 750watt bas + 750watt monitor
    6* 15inch sub
    2* 10/1 hoorngeladen topkast
    2* 15/1 monitor

licht:
    3*par64 raylight 4bar
    4*futurelight dj-scan 200 (msd250/2)
    1*strobo (XOP-1500)
    7.5m truss op mobiltech windups
    spiegelbol 50cm, stel blacklights en enkele goboflowers
    MVG,

Comment

• Max
      • Feb 2003
      • 680

Dat ziet er weer sjiek uit Dieter!

Heb je nu twee Futurelights bijgekocht of waren deze gehuurd?

En hoe bevalt die Boost Versterker tot nu toe?

Comment

• Pulse
        • Oct 2001
        • 666

Nope niet gehuurd, allemaal eigen materiaal. Heb er inderdaad recent een stel bijgekocht.

Ik had trouwens ook nog een andere (kleine) discobar staan waar ik zelf moest draaien zodat ik hier tijdens de fuif niet aanwezig ben kunnen zijn.

Versterker bevalt goed, er staat natuurlijk niet zo'n mooie merknaam op maar het ding doet waar het voor gemaakt is en nog goed ook.
        Ik gebruik ook crown en QSC versterkers en kwa geluidskwaliteit merk ik weinig verschil eigenlijk.
        Een processor is wel noodzakelijk door het gebrek aan highpassfilters en cliplimiters. Ook trekken ze vrij veel stroom.
        MVG,

Comment

• Scan head
          • Feb 2004
          • 143

Heb je de bovenste Qsc wel gebruikt..? Hij krijgt wel stroom maar geeft/krijgt geen signiaal In/out..

Of werd daar later nog 2 kabels tussen gedaan..?

verder als veilig met een safety opgehangen?

Verder knap Gedaan Pulse.. Keep on Going

Comment

• Pulse
            • Oct 2001
            • 666

Uiteraard werd die versterker wel gebruikt, anders zou ik hem niet meepakken, die dingen wegen teveel om voor de fun mee te sleuren.
            Intern is deze aangesloten als monorack op een crossover. Maar ik had deze nu op een speciale manier nodig, namelijk 1 chan voor de monitors, en 1 chan voor 2 baskasten, daarom hingen de inputs en outputs via achterkant ipv. de voorbekabelde aansluitingen.

Overal zijn safety's gebruikt, maar op dit soort totaal beeldjes is dat blijkbaar niet te zien. De truss is ook nog met 2 spanbanden beveiligd aan het dak voor extra zekerheid ivm. omkantelen, je weet maar nooit.
            MVG,

Comment

• Upgrading your system
              • May 2003
              • 1684

Ziet er idd netjes uit, het enige wat me opvalt is dat de zaal bijna net zo groot is als het podium.
              Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.

Comment

• MC Party
                • Sep 2003
                • 481

Netjes gedaan;

- Ik zou alleen voor de DJ/LJ case een andere maken/kopen. App netjes verwerkt in een stolpcase met binnenrack zal het geheel net iets strakker maken
                - Verder de tafelplaat een keer vervangen voor eentje met hpl laag erop en een strak logo.(afrok doek ervoorhangen met bedrukking erop kan natuurlijk ook)

verder zoals gezegd; netjes gedaan.
                Midas verona 400 + KS audio-T12 + BSS DPR fx => i'm lovin' it ! ;-)

Comment

• Studio Moved
                  • Dec 2004
                  • 75

Mooi!

Was het niet mogelijk om de stroomkabel van de motor van de spiegelbol iets mooier af te werken?

grtz
                  Studio Moved

Comment

• Dropsen
                    • Jan 2004
                    • 375

citaat:Geplaatst door Studio Moved

Mooi!

Was het niet mogelijk om de stroomkabel van de motor van de spiegelbol iets mooier af te werken?

grtz
                    Lijkt me persoonlijk helemaal niet nodig ... wie heeft er last van?

Misschien dat ik het gewoon niet zo goed kan zien, maar wat hanger er voor glimmende buizen voor je parren? Op de eerste foto hangt ie recht voor de middelste par...
                    Lange tijd werd bier beschouwd als een gezonde vorm van drinkwater...

Comment

• ronny
                      • Dec 2002
                      • 2139

hoe is het nu eigenlijk bevallen met die 3 subjes per kant? konden die topjes nog goed mee? ik denk toch van wel

Hoe had de lichtman het gedaan daar? []

mvg
                      ronny
                      niet zagen, gewoon doen!

Comment

• Pulse
                        • Oct 2001
                        • 666

citaat:Misschien dat ik het gewoon niet zo goed kan zien, maar wat hanger er voor glimmende buizen voor je parren? Op de eerste foto hangt ie recht voor de middelste par...
                        Das weer gezichtsbedrog van op de foto's denk ik. In werkelijkheid is dit zo'n zwarte ronde tl verlichting van de zaal dat een meter of 3 van het podium afhangt.

Dj en lichtkist zijn inderdaad niet van de knapste, deze 2 zijn m'n eerste "flightcases" en na die 2 kistjes zijn er alleen nog prof kisten bijgekomen, maar deze 2 zijn nog niet vervangen, stevig zijn ze wel, 18mm mdf

3 subs per kant gaat nog net, zeker nu de toppen behoorlijk zwaar versterkt zijn. Er zit nu ook een redelijk rendementsverschil tussen subs en toppen en dat je voel je wel.
                        Maar de normale set blijft toch 2 subs en 1 top per kant.
                        MVG,

Comment

Working...