Jeugdfeestje, 50 man

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Michel_G
    • Dec 2003
    • 376

citaat:Geplaatst door LJ-Martin

Ziet er net uit. Was "krachtstroom" voor zo'n kleine opstelling wel nodig? Moet lukken zonder problemen op gewoon stopcontact hoor (20A)
    Normaal is een groep hier in Nederland 16A (uitgaand van 220V). 20A komt zelden (of zelfs niet ?) voor. Ik ben het in ieder geval nog niet tegen gekomen. Ik weet niet of het in Belgiƫ anders is ?
    Is weer terug !

Comment

• DJ.T
      • Nov 2002
      • 1502

20A komt wel in Nederland voor, zij het met mate.
      16A is inderdaad de standaard hier.
      We're ready to party, are you?

Comment

• BAJ productions
        • Jul 2003
        • 587

hoewou je 20 ampere trekken door stekkers die max met 16a mogen worden afgezekerd
        ????
        groetjes,
        Bas

Comment

• jens
          • Aug 2004
          • 1066

Volgens mij word dat niet gezecht.

Er werd gevraagt of je voor zo'n setje krachtstroom nodig heb.

Toen gaven ze als antwoord dat ze aan 1x 16 ampere 220 niet genoeg hebben dus volgens mij gebruiken ze als er krachtstroom voorhanden is, gewoon een krachtblok omdat ze dan meteen 3 of meerdere groepen hebben.

Mocht er natuurlijk geen kracht aanwezig zijn zullen ze losse 220 groepen bij elkaar moeten zoeken.

Ook werd er verteld dat er gemiddeld in nederland een groep op 16 ampere is afgezekerd en niet op 20.

Comment

• Bastisito
            • Sep 2004
            • 185

Ja precies, waarom verschillende stroomkabels gaan trekken als het door 1 simpele krachtkabel kan? Netter en sneller. Deze show kan ook wel op 2 groepen van 16A, maar als er toch krachtprik is?
            Met grotere show's werken we eigenlijk uitsluitend met krachtstroom (net zoals de meeste hier gok ik :-P) omdat het gewoon niet te doen is om 5 of 6 groepen apart overal vandaan te halen.
            Meneer, waar is dat ene knopje nou precies voor?

Comment

Working...